Citat:
Ursprungligen postat av
InnesI
Känns bra! Men jag hoppas det blir med lugnt på tränarposten. Har alltid föredragit långa sejourer där tränare får tid även i motgång. Större chans för det med ett inhemskt namn (även om jag helst sett att Marti stannade kvar).
Hoppas det stämmer. Viktigt att ha en pjäs där framme som bevisat sig.
Jo Hellberg lär ju iaf stanna ett tag, aldrig bra med tränare som Marti som verkade blicka åt andra håll typ hela tiden, inte en jättebra signal han ger till truppen genom att visa en vilja att lämna.
Hellberg är en bra värvning av Hammarby, gäller att ge honom tid och inte börja med avgångskrav om år1 går dåligt så blir det bra.
Angående Erabi så vet jag inte, självklart bra att ni verkar få ett nytt nytt kontrakt men killen verkar vilja lämna snart och med C som ny agent lär det ju vara ett nytt kontrakt där mkt av pengarna hamnar i andras fickor snarare än i Hammarbys.
Erabi kommer bli riktigt bra men inte riktigt toppklass i AS ännu och blir vinsten 15 matcher 5 mål och 20 millar hos Hammarby under sommarfönstret så är det inte fantastiskt och kanske bättre att släppa redan nu för 20-30 mill.