2024-11-05, 20:54
Medlem
Skarparattarns avatar
Linnér har hittat nytt jobb i Rumänska andraligan.

Märklig karriär!
2024-11-05, 23:31
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn

Märklig karriär!
aik-stilen personifierad.
2024-11-05, 23:41
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
aik-stilen personifierad.

Solna*
2024-11-06, 10:30
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn

Märklig karriär!
Jag är rätt säker på att det enbart är AIK:are som är förvånade.
Eller ja. Att han har gjort som han har gjort är ju fortfarande märkligt, men han är ju en märklig människa också... Men att hans karriär inte tog honom uppåt efter AIK är inte det minsta märkligt.
2024-11-06, 15:21
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Jag är rätt säker på att det enbart är AIK:are som är förvånade.
Eller ja. Att han har gjort som han har gjort är ju fortfarande märkligt, men han är ju en märklig människa också... Men att hans karriär inte tog honom uppåt efter AIK är inte det minsta märkligt.

Alltså jag tyckte han var usel stora delar i AIK också så det är väl typ nivån han håller
2024-11-07, 13:48
Medlem
QuantumQuills avatar
Pittas verkar inte vara inställd på Aik nästa år.
Citat:
– AIK kan inte behålla mig och betala en tiondel av vad jag kan tjäna någon annanstans, säger cyprioten till Fotboll Sthlm.

Aik har sålt spelare för 41 miljoner så här långt (Fanne exkluderad) men backar ändå nästa 10M de 9 första månaderna.
Fanne i Q4 lär ju vända resultatet till ett litet plus, men sen står man där med en ganska svag trupp, utan två av sina tre bästa spelare. Frågan är väl om det är rimligt att tro att Saletros stannar? Jag vet inte, men annars...ja ni fattar.

Aik ska inte ha med topp 3 striden att göra nästa år. Man har helt enkelt inte musklerna för det. Malmö, Bajen, Elfsborg, Dif och möjligtvis Häcken har så mycket bättre förutsättnigar.
Senast redigerad av QuantumQuill 2024-11-07 kl. 13:52.
2024-11-07, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Aik har sålt spelare för 41 miljoner så här långt (Fanne exkluderad) men backar ändå nästa 10M de 9 första månaderna.
Enligt deras kvartalsrapport så har AIK sålt spelare för 58MSEK (netto) och backar med 13 miljoner
Senast redigerad av Ahmed945 2024-11-07 kl. 14:12.
2024-11-07, 14:07
Medlem
bananjuices avatar
Jag har från dag ett sagt att Thomassen är otrolig, men nästa säsong blir eldprovet. Han klarade av att få ett topprustat lag med kniven mot strupen att prestera väldigt bra. Väldigt spännande att se vad som är kvar till nästa år, och om färingen är lika bra på att få fram kvalitet ur mer obevisat material. Något som exv Kim Hellberg gör med bravur.
2024-11-07, 16:30
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Jag har från dag ett sagt att Thomassen är otrolig, men nästa säsong blir eldprovet. Han klarade av att få ett topprustat lag med kniven mot strupen att prestera väldigt bra. Väldigt spännande att se vad som är kvar till nästa år, och om färingen är lika bra på att få fram kvalitet ur mer obevisat material. Något som exv Kim Hellberg gör med bravur.
Personligen är jag naturligtvis nöjd med resultaten, men jag tror nog vi ska vara ärliga med att det även varit mycket stolpe in under Thomassen. Som du säger, nästa säsong kommer vara det riktiga provet. Särskilt eftersom vi kommer kasta om i truppen ganska rejält och jag hör att Thomassen vill köra 433
2024-11-07, 16:31
Medlem
Teus avatar
Citat:
Pittas verkar inte vara inställd på Aik nästa år.

Fanne i Q4 lär ju vända resultatet till ett litet plus, men sen står man där med en ganska svag trupp, utan två av sina tre bästa spelare. Frågan är väl om det är rimligt att tro att Saletros stannar? Jag vet inte, men annars...ja ni fattar.

Aik ska inte ha med topp 3 striden att göra nästa år. Man har helt enkelt inte musklerna för det. Malmö, Bajen, Elfsborg, Dif och möjligtvis Häcken har så mycket bättre förutsättnigar.
Dumheter.
2024-11-07, 17:01
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Dumheter.
"Dumheter" så som i "vi kommer lägga 25-30 miljoner på spelare som skall vara med och slåss om guldet"?
2024-11-07, 17:03
Medlem
Teus avatar
Citat:
"Dumheter" så som i "vi kommer lägga 25-30 miljoner på spelare som skall vara med och slåss om guldet"?
25-30 är väl för fan inga pengar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in