2023-12-07, 18:49
Medlem
Forradares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Ja hur hade ni reagerat på om någon nära familjemedlem skaffat en partner som är neger? Hade ni blivit glada och välkomnat negern till familjen? Hade ni blivit arga men tigit för att inte skapa bråk? Eller hade ni sagt åt negern och familjemedlemen att du hatar neger?
Vad jag tycker om en familjemedlems partner baseras inte på hudfärg. Är den schysst, har ett sunt leverne och min familjemedlem är kär säger jag välkommen.

Skulle DU säga att du hatar negrer om en familjemedlem introducerade dig för en sådan partner? Din sociala kompetens verkar inte vara på topp.
Citera
2023-12-07, 18:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av FriedrunVonSchlitz
Skärp er.
Vem här skulle kunna leva med vetskapen om att dottern får negerstock??
Dom kanske njuter av att se deras kvinnor få smaka mandingo.
Citera
2023-12-07, 18:51
Medlem
Jag tycker det är jättebra om de är bra!

Skulle aldrig acceptera en skitstövel oavsett hudfärg, så det är helt egalt.
Tänk vilka fördelar familjen kan få när den får tillgång till kultur och annat från andra människor!
Jag skulle älska att åka på semester eller bosätta mig i Västindien t.ex.

Tolerans, solidaritet och tålamod...

Så lär man sig av varandra och får ett rikare liv!

/pp
Citera
2023-12-07, 18:54
Medlem
Citat:
Dom kanske njuter av att se deras kvinnor få smaka mandingo.

Du har förhoppningsvis inga barn, de skulle skämmas över en så trångsynt förälder som dig!
Citera
2023-12-07, 18:55
Avstängd
nidbilds avatar
Beror på om dottern gifter sig med negern och tvingar med sig dottern till tex Somalia och blir tvingad till könsstympning och ev medlemskap i boko haram, så nej ingen neger.
Citera
2023-12-07, 19:00
Medlem
jevlaskitnamns avatar
Det beror nog lite på neger i detta fallet. Skulle det vara nån jävla hydd-neger så går det helt bort, men skulle det vara en tex adopterad neger som är en del av samhället och jobbar och sköter sig så känns det lite mer accepterat. Men jaa just en neger känns jävligt svårt!
Citera
2023-12-07, 19:02
Medlem
F.Hansens avatar
Om denne visar sig vara en ”normal” människa och även över medel iq så fine, precis som med vilken annars.

Om denne inte ens har medel iq så får det vara, om denne inte har andra talanger som väger upp det.
Och nej, det är inte rasistiskt, det är logiskt.
Senast redigerad av F.Hansen 2023-12-07 kl. 19:05.
Citera
2023-12-07, 19:02
Medlem
Megadolmes avatar
Det är väl likvärdigt med som man att ta hem o gifta sig med tex. filippinska? Det är det många män som gör. Varför skulle inte en kvinna få vara tillsammans med utomeuropeiska?

Är man sk rasist håller man sig givetvis till "den vita rasen"? Eller tycker du asiater hör hemma på risfältet också?
Senast redigerad av Megadolme 2023-12-07 kl. 19:11.
Citera
2023-12-07, 19:06
Medlem
HubertOlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peaceplease
Du har förhoppningsvis inga barn, de skulle skämmas över en så trångsynt förälder som dig!
Nu handlar det om negrer och inte att TS skulle ha barn. Du borde ta dig en funderare att man in släpper in en neger i sitt hem då det har visat sig att det gått åt dåligt för många personer att göra det. Det är bättre man tar en pepparkaka som tjej om man tycker om brunt i munnen.
Citera
2023-12-07, 19:09
Medlem
Är det en infödd med svensk dialekt är de inga problem. Dom är som vilken svensk som helst
Citera
2023-12-07, 19:15
Medlem
vitt dna är mycket vackrare än svart så ur vetenskaplig synvinkel skulle det skada mig.
vi borde alla som mänsklighet sålla bort ful dna och bevara och skapa det bästa så att alla kan vara vackra.
Senast redigerad av ForumsHack 2023-12-07 kl. 19:19.
Citera
2023-12-07, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ja hur hade ni reagerat på om någon nära familjemedlem skaffat en partner som är neger? Hade ni blivit glada och välkomnat negern till familjen? Hade ni blivit arga men tigit för att inte skapa bråk? Eller hade ni sagt åt negern och familjemedlemen att du hatar neger?

En nära kvinna till mig är ihop med en svart snubbe från England.

Det är helt jävla kanon faktiskt! Det blir mycket surr om hiphop och Premier League, han har naturligtvis en stadig koll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in