2023-12-07, 00:30
Medlem
StigHelmutts avatar
Arabers stora argument är numera att svenska ska räkna med terror, -eftersom "vi tillåtit" koranbränningarna, som om det hade varit folkomröstning om varje koranbrännar-ansökan

Nej, men då menar dom att de som gav tillstånden har svenskar röstat in, alltså är vi medskyldiaga

Då undrar jag varför man härjar om att Israel dragit in el, mat o vatten från palestinier?
Palistinierna röstade ju för Hamas!
Då ska dom inte ha nån mat!

Varför är det olika måttstockar?

varje svenska ska lida för vad en svensk gjort, men palestinska uppkäftiga ungar ska hela jorden mata fast dom till och med sparkar dig på smalbenet så måste vi mata dem för att dom är baaaarn och är oskyldiga till att Israel måste försvara sig mot den Hamas som deras färäldrar valt in

Ska alla svenskar stå för vad svensk polis ger tillstånd till
Så ska alla palestinier stå för vad deras invalda hamas gör - simple as that
Senast redigerad av StigHelmutt 2023-12-07 kl. 00:35.
Citera
2023-12-07, 00:42
Medlem
StigHelmutts avatar
så när kvinnor i Gaza står med sina jättehandflator och börlar om att dom inte har nån mat ska vi säga

: Håll käften din tjocka kärring! Du har fett så det räcker kriget ut, samt Ni Röstade In Hamas vid valet 2006!
under "arabiska våren" som alla kallade det
omvärlden var så glada att ni äntligen hade val, och vad valde ni då?? Hamas.

Så håll käft tjockkärring, och sluta föd för helvete. hur kan du ens ha lust att knulla, så tjock och smutsig som du är ? bara för att du väljer att ändå knulla, så måste väst skicka lastbilar med mat ? tsss
Senast redigerad av StigHelmutt 2023-12-07 kl. 00:45.
Citera
2023-12-07, 01:02
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigHelmutt
Arabers stora argument är numera att svenska ska räkna med terror, -eftersom "vi tillåtit" koranbränningarna, som om det hade varit folkomröstning om varje koranbrännar-ansökan

Nej, men då menar dom att de som gav tillstånden har svenskar röstat in, alltså är vi medskyldiaga

Då undrar jag varför man härjar om att Israel dragit in el, mat o vatten från palestinier?

varje svenska ska lida för vad en svensk gjort, men palestinska uppkäftiga ungar ska hela jorden mata fast dom till och med sparkar dig på smalbenet så måste vi mata dem för att dom är baaaarn och är oskyldiga till att Israel måste försvara sig mot den Hamas som deras färäldrar valt in

Låt mig rätta dig - ingen svensk har bränt koran i PR-kupp. EN arab och en dansk har gjort det. Och vad du får dessa påståenden från (som jag tar som sanning i vissa arabers mun) förstår jag inte. Källa?
Citera
2023-12-07, 01:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Låt mig rätta dig - ingen svensk har bränt koran i PR-kupp.
Varför så självsäker?

Jag kan visa bevis på en svensk som brände koranen i landet innan paludan kom hit och gjorde detsamma. Frågan är vad det är värt
Citera
2023-12-07, 01:35
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loveletter666
Varför så självsäker?

Jag kan visa bevis på en svensk som brände koranen i landet innan paludan kom hit och gjorde detsamma. Frågan är vad det är värt
Vad det är värt och vad det inte är värt, är inte frågan. Mina klasskamrater brände matteboken när vi slutade skolan, är det ett helgerån och borde straffas med terrorism tycker du?

Frågan är: Varför blir de/du kränkt/-a?

Ska vi dra hårstrån, så kan jag meddela att muslimer betedde sig som skit långt innan någon svensk avskydde dem. Tidigt 2000-tal fanns inte ens religionen på tal i Sverige, ingen brydde sig.

Motfråga: Varför måste moskéer skyddas med stängsel och kameraövervakning?
Senast redigerad av psykoshippien 2023-12-07 kl. 01:38.
Citera
2023-12-07, 01:40
Medlem
Citat:

Jadå.

Med samma argument ska VARENDA JÄVLA ARAB straffas för isis, al-Qaida och alla andra arabiska idiotgrejet.

Bara att köra på med arabisk praksis 😁
Citera
2023-12-07, 01:46
Medlem
Citat:
de som gav tillstånden har svenskar röstat in, alltså är vi medskyldiga

Samma överintelligenta argument som Dumdemokrater och liknande skräp.
Citera
2023-12-07, 01:48
Medlem
StigHelmutts avatar
Citat:
Låt mig rätta dig - ingen svensk har bränt koran i PR-kupp. EN arab och en dansk har gjort det. Och vad du får dessa påståenden från (som jag tar som sanning i vissa arabers mun) förstår jag inte. Källa?

Citat:
Ursprungligen postat av Loveletter666
Varför så självsäker?

Ni rundar frågan

Varför ska palestinska storknullare, som inte odlar och exporterar nånting, ha 100 lastbilar med proviant dagligen, bara för att dom knullar ?
(skaffar ungar fast dom inte ens har vatten att tvätta fittan med på en månad och det är 40 grader varmt, rena ostindiska grädderiget i de skänkta trosorna, ändå ska det pippas så man kan hålla upp en unge till UNICEF som matbete)
Även innan "de civilas" invalda terrorgrupp startade krig mot Israel fick dom in 100 lastbilar proviant om dagen, utan att bidra met nåt ännat än hat till omvärlden, varför ska omvärlden hålla dem flytande ?
De uppkäftiga arabungar vi matar idag hatar ju oss redan, hur stor är chansen att dom Inte bli nya terrorister? Varför ska vi mata våra framtida mördare?

Alla påstår Palestinier är oskyldiga till vad Hamas gör - fast eftersom dom dom valt in dem är dom ju medskyldiga- eller ?

varför ska 9 miljoner svenskar straffas för att den myndighet dom valt till riksdagen sen släpper in miljotals ilskna araber utan folkomröstning, och sen hetsar dem emot oss genom att tillåta koranbränningar?

Ska svensken straffas för sin röstning, så ska palestinska "civila" straffas för sin röstning genom indraget matranson -simple as that
Senast redigerad av StigHelmutt 2023-12-07 kl. 01:52.
Citera
2023-12-07, 01:50
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ni rundar frågan

Varför ska palestinska storknullare, som inte odlar och exporterar nånting, ha 100 lastbilar med proviant dagligen, bara för att dom knullar ?
(skaffar ungar fast dom inte ens har vatten att tvätta fittan med på en månad och det är 40 grader varmt, rena ostindiska grädderiget i de skänkta trosorna, ändå ska det pippas så man kan hålla upp en unge till UNICEF som matbete)
Även innan "de civilas" invalda terrorgrupp startade krig mot Israel fick dom in 100 lastbilar proviant om dagen, utan att bidra met nåt ännat än hat till omvärlden, ska omvärlden hålla dem flytande

Alla påstår Palestinier är oskyldiga till vad Hamas gör - fast eftersom dom dom valt in dem är dom ju medskyldiga- eller ?

varför ska 9 miljoner svenskar straffas för att den myndighet dom valt till riksdagen sen släpper in miljotals ilskna araber utan folkomröstning, och sen hetsar dem emot oss genom att tillåta koranbränningar?

Ska svensken straffas, så ska palestinska "civila" straffas med indraget matranson -simple as that
Hur inläst är du i Palestina-Israel konfliktens historia, tillika den geografiska platsen Palestina, är min enda fundering.

Det enda jag ser är en arg skribent, ingen kontext alls. Sup långsamt.
Citera
2023-12-07, 01:54
Medlem
StigHelmutts avatar
Citat:
Hur inläst är du i Palestina-Israel konfliktens historia, tillika den geografiska platsen Palestina, är min enda fundering.

Det enda jag ser är en arg skribent, ingen kontext alls. Sup långsamt.

Vad syftar du på?

du kan väl ändå inte syfta till att judarna var där först? Dom har blivit bortfösta flera gånger av osmanska riket, bland annat. Dom Återvände 1948, ej occuperade som lathundarna påstår

https://www.ui.se/landguiden/lander-och-omraden/asien/israel/israel-aldre-historia/
Citera
2023-12-07, 02:08
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Vad syftar du på?

du kan väl ändå inte syfta till att judarna var där först? Dom har blivit bortfösta flera gånger av osmanska riket, bland annat. Dom Återvände 1948, ej occuperade som lathundarna påstår

https://www.ui.se/landguiden/lander-och-omraden/asien/israel/israel-aldre-historia/
Jag syftar just på det, att Palestina inte har resurser att förse sina ekonomiska och logisiska behov som civilbefolkning till följd av en ockupationsmakt. Påminner väldigt mycket om något vi ser på nära håll va?
Citera
2023-12-07, 02:10
Medlem
Drettans avatar
Ja dom överlever `ju inte ens utan oss.
Varför ska vi hålla liv i dem, så de kan mörda oss ??
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in