Tänkte som sagt bunkra upp lite hemma, efter en fotoperation. Vill inte gå till bolaget flera gånger den här veckan.
Vad skulle ni ha köpt för cirka 1 200 kronor på bolaget?
Hittills tänker jag mig en Bib rött vin, typ 300 kr, öl för kanske samma summa, någon glögg, och någon flaska sprit.
Hur skulle ni ha spenderat pengarna så att både smak och plånbok blir nöjda och berusningen behaglig, inte genom en ljummen Arboga 10,2, även om jag kan dricka en sån, kall.
Tänkte som sagt bunkra upp lite hemma, efter en fotoperation. Vill inte gå till bolaget flera gånger den här veckan.
Vad skulle ni ha köpt för cirka 1 200 kronor på bolaget?
Hittills tänker jag mig en Bib rött vin, typ 300 kr, öl för kanske samma summa, någon glögg, och någon flaska sprit.
Hur skulle ni ha spenderat pengarna så att både smak och plånbok blir nöjda och berusningen behaglig, inte genom en ljummen Arboga 10,2, även om jag kan dricka en sån, kall.
Jag skulle antagligen köpt portvin för resterande då vad som blir över efter, 12 goda cider för ~-20kr stycket och en flaska tenesee honey
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!