2023-12-05, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Selor
Borde vara flygförbud till det landet. Har ju varit snack i evigheter om nordiska lycksökande kvinnor som reser dit för att försöka bli modeller och som slutar med att de passas runt och gruppknullas av shejker och deras vidriga bihang. Muslimska länder skyddar män inte kvinnor.

Hade jag varit kvinna hade jag passat mig jävligt noga för samvaro med muslimer öht. Skapligt ironiskt att vi har dessa hjon i Sverige som propagerar för islam. Snacka om att leva i lala land.

Varenda skyskrapa i Dubai är för övrigt byggd av slavar. De importerar arbetskraft från andra länder med löften om höga löner och ett bra liv. När de väl har kommit dit så konfiskeras deras pass och de drillas 10 timmar om dagen för slavlöner med prospekten om att förhoppningsvis få tillbaka passet efter att deras "kontrakt" är genomfört.

Rika män världen runt åker dit för att frossa i sina sexuellt avvikande nöjen. Googla på dubai porta potty för mer information.

Varje gång jag hör om mina rika manliga kollegors skryt om sina resor till Dubai så börjar det klia i knogarna på riktigt. Inte ett uns skam i kroppen.

Så sant som det är sagt, blir genuint irriterad på svenskar som åker till Dubai och pratar som om det är något spektakulärt.
En plastic fantastic stad byggd i en ogästvänlig öken av blodspengar från oljan.
Drivs av västerländska konsulter med absurda arvoden för att de arabiska oljemiljardärerna inte ens kan knyta sina skor själv.
Citera
2023-12-05, 08:18
Medlem
Helt otroligt att kvinnor gång på gång vägrar inse vad islam är för något.
Citera
2023-12-05, 09:33
Medlem
urress avatar
Hur löd domen.
Citera
2023-12-05, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
I Sverige är istället en kvinnas vittnesmål värt dubbelt så mycket som en mans vilket vi har kunnat se i en rad rättsfall de senaste åren. Skönt faktiskt att det finns lite jämvikt där borta i Dubai.

Har det framkommit vad hennes otrohet gått ut på? Har hon hållit på med andra karlar bakom ryggen på sin make? Har hon brutit sina äktenskapliga löften?

Normalt sett är det väl dessutom väldigt få människor som hyllar otrohet?

Man kan bara hoppas på ett rättvist straff för kvinnan från Danmark , Dubai ser helt uppenbart inte med blida ögon på otrohet. Det kan vi nog enas om?

Somjag förstått det är de skilda. I Danmark alltså, i Dubai räknas inte den skilsmässan så enligt mannen har hon varit otrogen när hon haft sex med andra män fast de är skilda.... 😀
Citera
2023-12-05, 14:18
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Etnonationalist dominerar diagrammet du just skickade...

Under den kategorin faller grupper som Nordirländska IRA, Turkiska PKK och Spanska ETA. Om det var organisationer som dessa du syftade på när du skrev "högernationalister" så har du rätt, de är överlägset störst.

Men något säger mig att det inte var PKK eller ETA du hade i tankarna, utan nazister och anti-islamister, som faller under kategorin Right-wing i diagrammet. Alltså den allra minsta kategorin.

Intressant förresten att kategorin vänster-terrorister och anarkister är tio gånger så stor som kategorin för de högerextrema, det hade jag inte väntat mig.
Citera
2023-12-05, 19:58
Medlem
Muslimer har inget vett så inte förvånad. Trist att korkade brudar inte fattar sitt eget bästa
Citera
2023-12-05, 20:45
Avslutad
Citat:
Det är bra att hon inte kan fly rättvisan i Dubai. Hon ville helt uppenbart vara där i Dubai och nu får hon ta konsekvenserna av sin påstådda otrohet.

Har hon erkänt? Någon som vet?

Hon skulle sitta i arrest till den 7 December,
men släpptes tidigare, tror hon ligger lågt nu.

Elvira får inte lämna Dubai tills dess att
rättegången ägt rum och myndigheterna
uppges ha tagit hennes pass.

Elvira har inte kommenterat händelsen

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Llr69p/elvira-pitzner-slappt-fran-haktet-far-inte-lamna-dubai
Citera
2023-12-05, 20:49
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av explorers
Hon skulle sitta i arrest till den 7 December,
men släpptes tidigare, tror hon ligger lågt nu.

Elvira får inte lämna Dubai tills dess att
rättegången ägt rum och myndigheterna
uppges ha tagit hennes pass.

Elvira har inte kommenterat händelsen

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Llr69p/elvira-pitzner-slappt-fran-haktet-far-inte-lamna-dubai

Hon borde kanske visa lite mer respekt för den lagstiftning som råder i Dubai? Exmaken tröttnade kanske på hennes uppträdande och oförsonlighet? Är otroheten bekräftad?
Citera
2023-12-05, 21:16
Medlem
Bob-Dylans avatar
Kollade hennes instagram och hon är riktigt porrig. Lite flash med LV osv men Hey diamantmamma fixar. Riktig rikemansunge.

Jaja har araberna kommit fram till om de ska ge henne smisk eller?
Citera
2023-12-05, 21:25
Avslutad
Citat:
Hon borde kanske visa lite mer respekt för den lagstiftning som råder i Dubai? Exmaken tröttnade kanske på hennes uppträdande och oförsonlighet? Är otroheten bekräftad?

Elvira chansade säkert och trodde hon skulle
komma undan med ett eller flera extra-ligg, får
se nu hur rättegången slutar. Om allt stämmer.
Citera
2023-12-06, 08:01
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feemaxxx
Tråkigt för tjejen. Hoppas det leder till en debatt och politiskt kris mellan SA och Danmark.

Off Topic: Om jag har bevis för att min fru (båda svenskar) varit otrogen, kan jag åka på semester till SA, gå in på polisstationen och anmäla henne? Kommer hon att bli straffad, eller gäller bara lagen SA-medborgare?

Dubai är inte Saudiarabien..
Citera
2023-12-06, 08:04
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av St0ny
Du glömmer en sak, det är ALDRIG kvinnornas fel i västvärlden, enligt dem själva.

Exakt

Jag är faktiskt för en lag mot äktenskapsbrott. För både kvinnor och män. Varför skulle det inte va ok att straffa någon som orsakat stor psykisk misshandel mot sin partner?

Allt annat är ju straffbart typ stöld, snatteri, misshandel, förtal, förskingring, skattefiffel, HMF, stalking, eget bruk av droger m.m. men otrohet, som orsakar så mycket lidande och negativa konsekvenser för alla inblandade både mentalt, finansiellt och i vissa fall även fysiskt, det är inte straffbart. Why?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in