2023-12-02, 02:11
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanintevaraettvis
Är Jimmie Åkesson Gud för dig, stackars liten.

Haha va? Är han rasist eller inte? Ni knäppgökar får nog bestämma er.
Citera
2023-12-02, 02:16
Avstängd
BallaKlavas avatar
Jag har alltid tyckt att han känns lite opålitlig för att han har glasögon. Tänk om han tappar glasögonen i en viktig situation och är typ helt blind? Hur ska han kunna fatta beslut då? Jag har aldrig sett att han har extraglasögon med sig? Det tycker jag är ett litet orosmoment.
Citera
2023-12-02, 02:17
Avslutad
Citat:
Ifall nu folk stör sig så mycket på Jimmie Åkesson varför diskuterar och tjatar dem hela tiden om vad han pratar om, håller tal om? Han är en smygrasist som önskade han vore en riktig rasist för att han tycker fortfarande riktiga rasister är coola tydligen. Ifall ni frågade Jimmie Åkesson ifall han önskade han vore en riktig rasist för att han fortfarande tycker dom är coola, skulle han hamna i chock, för att det skulle träffa genom det lilla hålet i hans täckmantel intill den riktige Jimmie Åkesson. Han är mycket troligen för svag för att vara den riktige rasist han vill vara, alltså han är mycken troligen en bluff för att han är för svag. Vad tror du om Jimmie Åkesson?

Det tror jag inte. Han älskar sverige helt enkelt, och du verkar ogilla det?
Citera
2023-12-02, 02:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Jag har alltid tyckt att han känns lite opålitlig för att han har glasögon. Tänk om han tappar glasögonen i en viktig situation och är typ helt blind? Hur ska han kunna fatta beslut då? Jag har aldrig sett att han har extraglasögon med sig? Det tycker jag är ett litet orosmoment.
Vi kan göra en insamling till en lasik tycker jag.
Citera
2023-12-02, 02:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Finns det ett nu existerande eller ett historiskt exempel på ett lyckat etnonationalistiskt land?

Framstegen består väl i "kulturnationalistiskt" geografiska delar av våra kontinenter delade med oss av våra framsteg.

Vi blandade oss inte som en grå sörja.
Citera
2023-12-02, 04:00
Medlem
ziggarillens avatar
Åkesson är inte rasist. Han är precis som normala medborgare emot allt slödder som släpats hit och vi kan ju alla se hur det har blivit i Sverige. Jämför med övriga Norden som inte har tagit in en bråkdel.
Att missförstå Åkesson är kutym hos vänstern och sossarna släppte in drivor av utomeuropeer för att dom minsann ville visa hur godhjärtade dom är. Nu har vi resultatet som sagt.
Citera
2023-12-02, 04:31
Medlem
Jimmie är rasist, Afrikaner likaså. Muslimer är de största rasisterna, på delad andraplats. Men ingen tar kineserna i denna paradgren.

Sämst i klassen är vita, vi måste börja växla upp på den fronten, vi har tappat finliret när det gäller rasism :/ Vi kan fan inte hamna sist i tabellen liksom.. Vad ska alla vänstertomtar prata om nu liksom?
Citera
2023-12-02, 05:02
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uractualmom
Det tror jag inte. Han älskar sverige helt enkelt, och du verkar ogilla det?

Öh. Om han älskar Sverige så skulle han väl inte vara partiledare för ett parti som hatar Sverige och allt svenskarna står för samt aktivt jobbar för sådant som gör Sverige sämre, eller hur?
Citera
2023-12-02, 05:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Öh. Om han älskar Sverige så skulle han väl inte vara partiledare för ett parti som hatar Sverige och allt svenskarna står för samt aktivt jobbar för sådant som gör Sverige sämre, eller hur?

Nice, ge oss ett exempel.
Citera
2023-12-02, 05:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Finns det ett nu existerande eller ett historiskt exempel på ett lyckat etnonationalistiskt land?

Japan. Eller jag lyckat vettefan när männen aldrig lämnar rummet och dejtar AI-flickvänner. Vanliga kvinnor är väl alldeles för korkade för deras intellektuella nivå. Antingen det eller så sitter man på afterwork och pimplar öl med chefen 10 timmar obetalt i veckan.
Citera
2023-12-02, 06:41
Avslutad
Citat:
Ifall nu folk stör sig så mycket på Jimmie Åkesson varför diskuterar och tjatar dem hela tiden om vad han pratar om, håller tal om? Han är en smygrasist som önskade han vore en riktig rasist för att han tycker fortfarande riktiga rasister är coola tydligen. Ifall ni frågade Jimmie Åkesson ifall han önskade han vore en riktig rasist för att han fortfarande tycker dom är coola, skulle han hamna i chock, för att det skulle träffa genom det lilla hålet i hans täckmantel intill den riktige Jimmie Åkesson. Han är mycket troligen för svag för att vara den riktige rasist han vill vara, alltså han är mycken troligen en bluff för att han är för svag. Vad tror du om Jimmie Åkesson?

Baserat på vad mer än dina fantasier? Jimmie Åkesson är den modigaste politikern i regeringen. Han vågar stå för sunt förnuft och struntar i att folk totalt demoniserar honom för det, han vägrar svika sanning och rättvisa. Han vågar också stå och vara vettig på mitten-högersidan utan att varken vara ängslig för woke-fascisterna eller för nynazister som tycker att han är hemsk. När SD började växa och närma sig riksdagen tyckte jag att han var hemsk och hatisk. Jag såg honom som en rabiat rasist. Med tiden har jag insett mer och mer att det jag står för varken är bundet till Mp eller vänstern utan snarare det borgerliga. Och bland de borgerliga partierna är SD vettigast. Jimmie är som ett underbarn med särskild begåvning som inte kan ljuga eller vara opportunistisk utan benhårt står för det han ser som vettigast och rätt.
Citera
2023-12-02, 06:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Åkesson är inte rasist. Han är precis som normala medborgare emot allt slödder som släpats hit och vi kan ju alla se hur det har blivit i Sverige. Jämför med övriga Norden som inte har tagit in en bråkdel.
Att missförstå Åkesson är kutym hos vänstern och sossarna släppte in drivor av utomeuropeer för att dom minsann ville visa hur godhjärtade dom är. Nu har vi resultatet som sagt.

Verkligen. Så fult att inte deras argument räcker till och att dom då erkänner det, utan istället lägger dom ord i munnen på honom och demoniserar utifrån medvetna missförstånd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in