Citat:
Ursprungligen postat av
kanintevaraettvis
Ifall nu folk stör sig så mycket på Jimmie Åkesson varför diskuterar och tjatar dem hela tiden om vad han pratar om, håller tal om? Han är en smygrasist som önskade han vore en riktig rasist för att han tycker fortfarande riktiga rasister är coola tydligen. Ifall ni frågade Jimmie Åkesson ifall han önskade han vore en riktig rasist för att han fortfarande tycker dom är coola, skulle han hamna i chock, för att det skulle träffa genom det lilla hålet i hans täckmantel intill den riktige Jimmie Åkesson. Han är mycket troligen för svag för att vara den riktige rasist han vill vara, alltså han är mycken troligen en bluff för att han är för svag. Vad tror du om Jimmie Åkesson?
Baserat på vad mer än dina fantasier? Jimmie Åkesson är den modigaste politikern i regeringen. Han vågar stå för sunt förnuft och struntar i att folk totalt demoniserar honom för det, han vägrar svika sanning och rättvisa. Han vågar också stå och vara vettig på mitten-högersidan utan att varken vara ängslig för woke-fascisterna eller för nynazister som tycker att han är hemsk. När SD började växa och närma sig riksdagen tyckte jag att han var hemsk och hatisk. Jag såg honom som en rabiat rasist. Med tiden har jag insett mer och mer att det jag står för varken är bundet till Mp eller vänstern utan snarare det borgerliga. Och bland de borgerliga partierna är SD vettigast. Jimmie är som ett underbarn med särskild begåvning som inte kan ljuga eller vara opportunistisk utan benhårt står för det han ser som vettigast och rätt.