2024-10-19, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Tydligen en judisk konspiration.
Ok. Det borde jag förstått.
Shalom aleichem
Citera
2024-10-19, 21:17
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Är väl ganska rimligt med tanke på derbyfacit senaste 10 åren oavsett Salorms 2-2-2 och att han ljuger om att de leder inbördes mot oss.

Fler förluster betyder oftast mer gnäll och grin. Sen verkar ju Dif ha större andel grinolle både på plan och läktare. Vad det beror på kan man bara spekulera i.

Jag älskar att du och er egen kukräv har bondat ihop... Ni kan böga ihop er på riktigt
Citera
2024-10-19, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Jag såg inte matchen men varför fick inte Västerås straff här?

https://www.instagram.com/reel/DBTsg5Cptos/?igsh=bHdjaWUwdjIwaGhs
Ja det är ofattbart!
En av årets klaraste straffar!
Citera
2024-10-20, 07:49
Medlem
cokehyenas avatar
Helvete vad bajen är okvalificerade!
Citera
2024-10-20, 08:49
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Helvete vad bajen är okvalificerade!
Apan snackar Bajen…
Citera
2024-10-20, 08:50
Medlem
Valvantos avatar
Ser framemot att krossa djuuu på plan och läktare ännu en gång. Sen kan gårdarna härinne försvinna några dagar som vanligt.

Söderort kommer alltid va vårt!
Citera
2024-10-20, 08:53
Medlem
Radetinac är med i en artikel om sitt eget derbyfacit. Sjutton derbyförluster, tio kryss och fem segrar.

Om ni hade det i ryggen, hade ni ställt upp på en sådan intervju? Brukar inte tidningar var försiktiga med att "hänga ut" individer negativt i förväg i alla andra sammanhang, däremot kan det komma efter en match/prestation.

Nåväl. Det är ett av de sämre derbysnitten. Är det bättre/sämre än Djurgårdens totala derbysnitt när han varit tillgänglig. Förlorar Djurgården även när han inte är på plan? Det orkade inte Per Boman gräva fram.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/VzjM51/haris-radetinac-infor-stockholmsderbyt-alla-vill-hitta-nagot-mot-mig
Citera
2024-10-20, 08:58
Medlem
Pillenfilles avatar
Derby day. Dags att k-k-kliva över djurgårn ännu en gång!
Citera
2024-10-20, 09:11
Medlem
Gnaget får motvilligt låna ut knulldockan till Bajen imorgon.
Citera
2024-10-20, 09:16
Medlem
Ganska ointressant hur det går i det här derbyt men samtidigt kan det vara roligt om Djurgårdens usla derbyfacit fortsätter så hoppas på en HIF-vinst.
Citera
2024-10-20, 09:22
Medlem
OvissFramtids avatar
Minns när DIFare kallade oss för knulldocka, vi var tydligen enkla att spela mot...i år har vi 3 av 3 mot DIF inklusive en cupfinal. Samtidigt som DIF kan förlora ytterligare ett derby och alltså förlorat samtliga viktiga matcher mot MFF, AIK och Haif. Det vore grädde på moset om Haif vinner idag
Citera
2024-10-20, 09:30
Medlem
ZlatanManias avatar
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/o39bER/stockholmsderby-djurgardens-daniel-stahl-ska-avgora-mot-hammarby
Citat:
Adam Ståhl har också en uppmaning till Djurgårdens supportrar till derbyt.

Vad hoppas du på?

– Ett jävla go. Ha våran rygg! Vi kommer gå ut där och blöda för hela Djurgården, supportrarna och alla runt omkring. Supportrarna är givetvis besvikna på att vi inte har vunnit några derbyn i år. Tro fan att vi spelare också är det. Så låt oss göra det här tillsammans. Kom dit och heja och ropa på oss.

Till sist: Vem i Djurgården avgör derbyt?

– Adam Ståhl, säger försvararen med ett brett leende.
Åh vad jag hoppas detta kommer bita honom i arslet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in