2024-09-23, 16:36
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Neeeej, Paco jag saknar dig redan!

Jag är rädd att Häcken får energi av en ny tränare på torsdag..
Om man säger såhär. Det finns inte en chans i helvetet att vi är lika dåliga som vi var mot MFF, eller som mot DIF eller som mot Blåvitt eller Norrköping eller Värnamo.
Citera
2024-09-23, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Är inte en del av problemet att DIF har svårt att möta fysiska lag som Gais? Mammas pojkar vill inte förstöra frisyren.

De ser ut som mammas pojkar. Kalles kaviar-blondiner. Man kan aldrig ta fel på DIF och AIK, oavsett vilka tröjor de har på sig!
Citera
2024-09-23, 17:00
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Om man säger såhär. Det finns inte en chans i helvetet att vi är lika dåliga som vi var mot MFF, eller som mot DIF eller som mot Blåvitt eller Norrköping eller Värnamo.

För att inte tala om halmstad..
Citera
2024-09-23, 17:02
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Käften på dig din mupp!

Jag väntar på att höra från London och Free12 vad som händer i Djurgårn
Citera
2024-09-23, 17:16
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Vi har spelat skit ett tag och är fortfarande tvåa. Ganska så bra ändå?
Tränarbyte och nästa säsong blir det guld.
Citera
2024-09-23, 17:40
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TzOn
För att inte tala om halmstad..

Herregud vilken samling med usla insatser Paco sitter på!

Citat:
Rätt sjukt ändå att Kukräven blivit en av dom mest ödmjuka Djurgårdarna under säsongen. Odds på det tack!

Vill förtydliga att jag inte alls tycker London är dryg på något sätt.
Citera
2024-09-23, 18:02
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GretaFfeta
Visst det är ett delvist brunkigt försvarsspel där man pressar högt vilket ibland leder till att man får gult. Men finns mycket spets på forwardsidan, se på Lundgren, Ahl Holmström, Henriksson etc. Utan den spetsen så hade allt brunk inte tagit oss någonstans. Ska man fortsätta din liknelse med Varberg så harvade dem runt på plats 10 och nedåt när dem var i Allsvenskan samtidigt som Gais tävlar om Europaplats.

Sen har det varit en jävla massa gnäll nästintill enbart från 08-lagen att vi spelar "fult" vilket jag nog aldrig har hört från andra göteborgslag, MFF eller dylikt och definitivt inte i superettan. Säger väl mer om Stockholmarna än oss
Hur ofta är göteborgare inne och tar närvaro här då? Om inte Häckens två fans skriker lika högt som hela Stockholm så är det för att dem är så jävla mycket tuffare då eller?

Ingen påstår väl att makrillarna BARA brunkar utan att det är klart att det finns eget spel också. Men att ignorera att ett lag satt i system och trasa sönder motståndarna blir ju också konstigt. Finns även lag som kan pressa utan att sparka sönder sina motståndare.
Citera
2024-09-23, 18:06
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Vi har spelat skit ett tag och är fortfarande tvåa. Ganska så bra ändå?
Tränarbyte och nästa säsong blir det guld.

Vi har tydligen varit skit hela säsongen men klättrat från botten till toppen på några omgångar märkligt.
Citera
2024-09-23, 18:10
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Vi har tydligen varit skit hela säsongen men klättrat från botten till toppen på några omgångar märkligt.
Det är små marginaler när alla är halvkassa förutom MFF.
Citera
2024-09-23, 18:16
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Så kan det gå med lite tur.
Citera
2024-09-23, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Årets största mirakel är vad fan hände med vackra Djurgår'n?

Ingen kunde i sina vildaste drömmar förutse det som nu utspelar sig.

Dom är inte bättre helt enkelt, vad som hänt har jag tidigare förklarat, fram till sommaruppehållet var ni utanför sthlm vad typ 3 gånger, haft en mer hemmamatch än dom flesta, i princip bara spelat på plast. Sa flera gånger att ni haft ett extremt gynnsamt schema till omgång 11-12 men det ville ni inte veta av.
Efter uppehållet, sålt spelare, lite skador, slitet efter europaspel och nyförvärven har varit mestadels misslyckade, stjärnspelare som gulliksen och tokmac presterar inget alls, rent ut sagt usla, en ny målvakt som inte ens är hälften så bra som JWZ var, en danielson som ser mer och mer slut utm ja det är många saker.
Får ni inte ordning på det typ nu så är europaplatsen i extremt stor fara dom är många som jagar där bakom med betydligt bättre form.
Citera
2024-09-23, 18:24
Medlem
Citat:
Frågan är vem som tar över Häcken nu…

Valfri korpencoach är nog bättre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto