2024-08-19, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av over9k
Skillnaden har du precis fått presenterad för sig och ändå förstår du inte, herregud
Du var en av dem som gick hem tidigare förra året och försöker rättfärdiga det? Jag hajar.

Snarare ni som ska skämmas mer, är mer väntat att sittplatspubliken beger sig hem än klientelet på ståplats som det rörde sig om i ert fall.

Tänk att ha så mycket att håna Dif för, och så väljer ni just det ni gjorde exakt samma sak förra säsongen, hjärndöda jävlar.
Citera
2024-08-19, 13:03
Avslutad
Tycker det dras alldeles för stora slutsatser från en match. Det kommer inte ske några omvälvande förändringar under säsongen, i så fall lär en del ske efter säsongen.

Jag är fortfarande övertygad att trots "minisvackan" man är i så lär man sluta bäst bland Stockholmslagen, inte för att det är någon större tröst idag.
Citera
2024-08-19, 13:11
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Du var en av dem som gick hem tidigare förra året och försöker rättfärdiga det? Jag hajar.

Snarare ni som ska skämmas mer, är mer väntat att sittplatspubliken beger sig hem än klientelet på ståplats som det rörde sig om i ert fall.

Tänk att ha så mycket att håna Dif för, och så väljer ni just det ni gjorde exakt samma sak förra säsongen, hjärndöda jävlar.
Det var för fan folk från Apas ståplats som drog både igår och förra året också, ditt jävla klappmongo, och hur många av deras sittplatspublik tror du satt kvar efter 70 minuters väntan? Du vet inte vad du pratar om. Du har sett någon bild på vår ståplats på Twitter och dragit en idiotisk slutsats som du nu försöker desperat försvara. Idiot. Skäms.
Citera
2024-08-19, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Det var för fan folk från Apas ståplats som drog både igår och förra året också, ditt jävla klappmongo, och hur många av deras sittplatspublik tror du satt kvar efter 70 minuters väntan? Du vet inte vad du pratar om. Du har sett någon bild på vår ståplats på Twitter och dragit en idiotisk slutsats som du nu försöker desperat försvara. Idiot. Skäms.
Snubben kan inte hantera att han missade sitt egna lags derby förra året och blev outad.
Tipsar dig att kolla tvillingderbyt från förra säsongen så kommer du förstå vad jag menar.

Men du kommer säkert ha något argument över att det var dåligt väder eller något den dagen vilket förklarar varför 70% behövde åka hem i förtid.

Jag som neutral ser hyckleriet, du som partisk ser inte hyckleriet. Go figure!
Citera
2024-08-19, 13:16
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Runt tiden ni ska kvala till gruppspelet i Europa.
När ni möte Aberdeen.
Ert allsvenska resultat på resterande 10 matcher matcher.
5förluster.
4 vinster
1 oavgjord

Europaspelet tog krafter på allsvenskan vill jag aäga
Häcken spelade väl alltid bortamatch i AS efter en bortamatch i Europa. Minns att Axén sa det iaf i någon sändning. Lär gå lika dåligt för de lag som kvalar in nu om de får ett liknande schema.
Citera
2024-08-19, 13:28
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Snubben kan inte hantera att han missade sitt egna lags derby förra året och blev outad.
Tipsar dig att kolla tvillingderbyt från förra säsongen så kommer du förstå vad jag menar.

Men du kommer säkert ha något argument över att det var dåligt väder eller något den dagen vilket förklarar varför 70% behövde åka hem i förtid.

Jag som neutral ser hyckleriet, du som partisk ser inte hyckleriet. Go figure!
Det är fan synd om dig på riktigt.
Citera
2024-08-19, 13:29
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Håller med i mycket, är fortfarande rätt låg och har haft semester om ni undrar varför jag inte skrivit.. Wolff bör dock aldrig få döma en match till i AS. Han missade något grönjävligt mycket åt båda hållen, men ska inte gråta över spilld mjölk.. Man var väl liksom redo för det gamla vanliga derbyfiaskot och jag har extremt svårt att förstå varför man inte arbetar som helvetes jävlar för att få bort den här psykologiska spärren som framkommer varenda jävla derby?
Snackade med en ex-spelare för ett tag sen som berättade att det oftast kändes sjukt bra inför derbyn, men typ 30mins innan avspark så var det som om hela omklädningsrummet förändrades och det blev tyst, det där måste man ju för fan redan ha tagit in en psykolog för! Man kanske har det, men då är den saten en riktig jävla lågpanna som inte lyckats ändra det här på är det 12 år?
Tror tyvärr att tränarna inte har ngn plan längre, det är de som delvis bygger upp ångest, krav o går ut med fel taktik. Feg taktik. De försöker kontrollera sönder Gnaget elr Bajen o det resulterar bara i ngn taktik som laget inte är bekvämt med.

En sån som Högsmo hade aldrig haft samma resultat över 5 års derbyn.
Citera
2024-08-19, 13:34
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Tror tyvärr att tränarna inte har ngn plan längre, det är de som delvis bygger upp ångest, krav o går ut med fel taktik. Feg taktik. De försöker kontrollera sönder Gnaget elr Bajen o det resulterar bara i ngn taktik som laget inte är bekvämt med.

En sån som Högsmo hade aldrig haft samma resultat över 5 års derbyn.
Den stora frågan är då vem du tycker ni kan hämta in och förvänta er en förbättring. Jag ser det inte hända helt uppriktigt.
Citera
2024-08-19, 13:37
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Den stora frågan är då vem du tycker ni kan hämta in och förvänta er en förbättring. Jag ser det inte hända helt uppriktigt.
utveckling åtminstone, även om det skulle bli ngt mellanår. Men jag vet inte.. Hade ärligt kunnat se Kalle K bli signad förra hösten o känt lite tillförsikt med det.

Risktagning och kanske magplask efter 1,5 år vilket väl är normaltid för sånt.

Kan ni byta tränare ofta så kan fan vi få göra det också
Citera
2024-08-19, 13:43
Medlem
Teus avatar
Citat:
utveckling åtminstone, även om det skulle bli ngt mellanår. Men jag vet inte.. Hade ärligt kunnat se Kalle K bli signad förra hösten o känt lite tillförsikt med det.

Risktagning och kanske magplask efter 1,5 år vilket väl är normaltid för sånt.

Kan ni byta tränare ofta så kan fan vi få göra det också
Den enda jag ser som svenskt namn som ni realistiskt skulle kunna få in med bättre meriter är/var Jens Gustafsson men han valde väl precis pengarna i öknen..

Aa, men vi har ju bytt från skit till förhoppningsvis inte skit
Senast redigerad av Teu 2024-08-19 kl. 13:45.
Citera
2024-08-19, 13:48
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Den enda jag ser som svenskt namn som ni realistiskt skulle kunna få in med bättre meriter är/var Jens Gustafsson men han valde väl precis pengarna i öknen..

Aa, men vi har ju bytt från skit till förhoppningsvis inte skit
denna gång ja

Meriter är inte ett krav för mig, jag ser mkt hellre utvecklingspotential i spelet
Citera
2024-08-19, 13:52
Medlem
Teus avatar
Citat:
denna gång ja

Meriter är inte ett krav för mig, jag ser mkt hellre utvecklingspotential i spelet
Bara ni inte får för er att fylla er AIK kvot med Mellberg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in