2024-07-08, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Hur fan är det möjligt att Busanello var i så dålig fysisk form efter uppehållet att han inte fick vara med i matchtruppen!!? Dom hade 2 veckors semester!? Har han skjutit kanelbullar intravenöst? 🤔

Ronaldinhodieten med kalla drinkar, fet mat och prostituerade transor sätter sina spår!
Citera
2024-07-08, 10:57
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Är det inte att hoppas på lite för mycket? Mellberg tackade nej till landslag och det var inte för att han tyckte att AIK var ett så mycket bättre steg…eller?

* edit*
Ser att jag inte var ensam om den åsikten…
är ju i regel jävligt outvecklande att vara landslagschef eftersom det är så lite tid med spelarna.

men han har nog en plan i sin skalle, känns inte som en person som lämnar sitt öde till slumpen.

Gnaget lär väl inte vara en del av planen men å andra sidan kan 1,5 år där vara en grym erfarenhet, han har ju trots allt varit kvar i BP..så det är ju ngt som driver honom som kanske inte är lika uppenbart för andra.

Kalle K vore bra för Gnaget att värva, Babbeutseende, välskolad, bra med yngre spelare som är utvecklingsbara... plus att Gnaget kan ju värva spets vilket VSK saknar idag. Men tror inte de vågar gå för en chansning i dagsläget.
Senast redigerad av Pancev 2024-07-08 kl. 11:04.
Citera
2024-07-08, 11:10
Medlem
Teus avatar
Tror fortfarande på Mellberg.
Citera
2024-07-08, 11:11
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Jag har en liknande rekommendation för dig: https://youtu.be/tdgklBz2xRA?si=s6NwlM2vtzJSfz1Q&t=1737

Trött svar men du har ju å andra sidan varit lack sedan han värvades Nu har ni ju fått er Divine så var glad åt det istället.

https://www.svt.se/text-tv/343
https://backend.dif.se/media/p3jlwhv1/dif_fotboll_a-r_2023.pdf
Citera
2024-07-08, 11:14
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Då var alla förmatcher avklarade inför omgångens huvudmatch. Ska bli riktigt kul att se VSK:s islossning där Granath gör 5 mål och Saidi gör mål efter 419 mållösa matcher.
Boudah Saidi gör hattrick tror jag.
Citera
2024-07-08, 12:01
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Han gör det jäkligt bra med otroligt små medel,förra säsongen innan de tappa massa spelare under sommaren var BP e starkt mittenlag,
När han tacka nej till landslaget så tyckte jag det indikera han har nåt på g.
Hans namn som spelare va respekterat,gamla klubbar har nog koll på honom när han nu är tränare.
Jo. Men jag tror inte att klubbar utanför Norden tycker det är tillräckligt. Flytt till större skandinavisk klubb först tror jag.
Citera
2024-07-08, 12:57
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Haha, ge inte upp på det totalt nu. Här har du något att ladda upp med inför kvällen!

https://www.youtube.com/watch?v=hHl_TfDZWds

"Shit league. Shit defenders. What`s number two doing. Come on number two. You fat prick."

Lite halvkul snubbe ändå

London för fan. Nu måste du få lite sjukdomsinsikt? Du sitter alltså och scannar av nätet efter Bergvall till den bisarra grad att du länkar videos på någon efterbliven britt med 200 visningar?
Citat:
Ursprungligen postat av Mugabelover
Ronaldinhodieten med kalla drinkar, fet mat och prostituerade transor sätter sina spår!

Fast ändå! Två jävla veckor!!? Det måste varit en jävla massa transor på den korta tiden?
Citera
2024-07-08, 13:16
Medlem
Londons avatar
Haha, han var ju kul ju! Ser helt klart talang här (alltså i han som gjorde filmen för att undvika missförstånd)
Citera
2024-07-08, 13:27
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Dom har iallafall en rutinerad tränare med en lyckad tränarsejour sedan tidigare i klubben.

Och Guidetti med en ännu ej realiserad potential!
Citera
2024-07-08, 13:32
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Haha, han var ju kul ju! Ser helt klart talang här (alltså i han som gjorde filmen för att undvika missförstånd)

Det är ju inget som talar för ditt "talanghittaröga" direkt. Bergvall är rökt!

Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Och Guidetti med en ännu ej realiserad potential!

Fast dom har ju ingen Berg som "blir en vinst längre fram"?
Citera
2024-07-08, 13:33
Medlem
Londons avatar
Citat:
Det är ju inget som talar för ditt "talanghittaröga" direkt. Bergvall är rökt!

Fast dom har ju ingen Berg som "blir en vinst längre fram"?

Haha, nu ska jag se den igen. Hur kan klockan gå så långsamt?
Citera
2024-07-08, 13:49
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Haha, nu ska jag se den igen. Hur kan klockan gå så långsamt?
Hur är det? Alm är kvar i Norrköping va? Blir fan inte förvånad om ni vinner med 7-0 eller något ikväll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in