2024-07-21, 21:15
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Blir svårt för BP dom har som plikt att förlora alla matcher mot dom andra Stockholms lagen. De är för mycket förlorade poäng. Häcken är väcken.
Har inte Häcken samma deal i Göteborg? Iofs ett lag mindre där så kanske är ett vinnande koncept för dom.
Citera
2024-07-21, 21:32
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Haha! Tar inte ut något i förskott före Anna Book tar ton någon gång framåt senhösten.
Den var inte snäll!
Citera
2024-07-21, 21:49
Medlem
Skarparattarns avatar
Imorgon är det GAIS tur att få smaka den svartgula vreden!
Citera
2024-07-21, 22:05
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Den var inte snäll!

Äh, är nästan säker på att jag läst att hon är supporter (AIK?) så hon kan säkert ta lite skämt som alla andra

Apropå ingenting men har du efterlyst Jackan i närområdet? Kom att tänka på honom när jag såg detta event och hoppas att livet leker för den gode Annie. Forumet var roligare med hans trötta humor

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/xmm528/paris-borgmastare-simmar-i-os-floden-efter-bajslarmen
Citera
2024-07-21, 23:22
Medlem
Teus avatar
Citat:
Äh, är nästan säker på att jag läst att hon är supporter (AIK?) så hon kan säkert ta lite skämt som alla andra

Apropå ingenting men har du efterlyst Jackan i närområdet? Kom att tänka på honom när jag såg detta event och hoppas att livet leker för den gode Annie. Forumet var roligare med hans trötta humor

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/xmm528/paris-borgmastare-simmar-i-os-floden-efter-bajslarmen
Det tror jag inte. Nyheter för mig isf. Aldrig hört om att hon ska ha varit på nån match.
Citera
2024-07-21, 23:26
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Det tror jag inte. Nyheter för mig isf. Aldrig hört om att hon ska ha varit på nån match.

Jag tror London blandar ihop Book med Henemark.
Citera
2024-07-21, 23:47
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Jag tror London blandar ihop Book med Henemark.
Den enda faktorn dom två har gememsamt är väl hudfärg, typ.
Citera
2024-07-21, 23:53
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Den enda faktorn dom två har gememsamt är väl hudfärg, typ.

Citera
2024-07-22, 08:59
Medlem
Detta Västerås, jag sett ett par matcher med dom,och de har alltid en hel del chanser,men göra mål känns nästan helt omöjligt göra.hade de haft 2 otroligt bra målgörare hade de garanterat vunnit en hel del matcher.
Lite synd,Kalle gör de bra,de spelar bra,fram till göra målet.

Göteborg, vet många tycker de ser bättre ut än o fjol,jag ser inte det?
Att det finns lag som Västerås, Halmstad kommer nog rädda er från åka ut.
Kalmar och Norrköping kommer med klara sig på grund av Västerås och Halmstad känner jag är sämre(Västerås är bättre, men kan ej göra mål och rädda kontakt)
Citera
2024-07-22, 11:12
Medlem
trazkeis avatar
Jobbiga lottningsalternativ för Diffen i ECL. Blir förmodligen FC Zürich. Diffen är väcken ur Europa.
Senast redigerad av trazkei 2024-07-22 kl. 11:34.
Citera
2024-07-22, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Jobbiga lottningsalternativ för Diffen i ECL. Blir förmodligen Molde. Diffen är väcken ur Europa.

Om Molde nu är så bra (uppenbart inte i närheten av lika bra som för några år sen om man följer norska ligan) så lär dom inte ha några större problem att slå Silkeborg i EL-kvalet.

Tippar på att dessa lag är de vi kan komma att ställas mot i kvalomgång 3:

Austria Wien - vinner sin ECL Q2 mot Ilves Tampere
FC Zürich - vinner sin ECL Q2 mot Shelbourne
Silkeborg IF - förlorar sin EL Q2 mot Molde
Wisla Krakow - förlorar sin EL Q2 mot Rapid Wien
Cliftonville - vinner sin ECL Q2 mot FK Auda.

Inga extremt svåra lag där vi är slagna på förhand, men samtidigt egentligen bara ett lag som vi verkligen bara ska slå (Cliftonville).
Austria är nog näst lättaste. Negativt Eg.K på över 20 miljoner € och iprincip tvingats sälja allt av värde i truppen. 9 inlånade spelare för att man inte kan spendera något.
Wisla vann polska cupen, men åkte ur ligan. Borde vara överkomligt motstånd.
Silkeborg vann danska cupen och har ett ungt och spännande lag som spelar en väldigt offensivt frejdig fotboll.
FC Zürich klart tuffare motstånd än FC Luzern som vi åkte mot förra året. Den blir svår/mycket svår, men inte omöjlig.
Citera
2024-07-22, 12:28
Medlem
Citat:

Citat:
(FB) Kändisars favoritlag?

Book är överallt.
/avd ingen källkritik
Senast redigerad av MrOrdonnee 2024-07-22 kl. 12:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in