Citat:
Ursprungligen postat av
trazkei
Har du sett erat spelschema? Två vinster i kommande två matcher är nog behövligt om ni skall ha chans på topp-5. Kan bli 7 raka torsk efter nästkommande 2 omgångar.
Tycker Nanasi såg ut som han gör för det mesta med skillnaden att ingen gjorde mål på hans hörnor och att han inte fick ren träff på något av dom 5 avslutslägen han hamnade i. Taha Ali visade återigen att han är allsvenskans bästa offensiva spelare med stor marginal.
Moisander är verkligen tvärslut och Pontus Jansson är som bäst en allsvensk medelmåtta idag. Cornelius är nog allsvenskans MVP?
Tycker ändå att AC ser ut att börja hitta in i sitt spel även om han såklart inte når någon "karriärstopp". Kul om han kan komma tillbaka och bli en bra allsvensk spelare. Trodde inte det skulle vara möjligt men nu vetefan?
Detta är lite tabu, men jag har aldrig varit särskilt förtjust i Nanasi. Visst han har en förmåga att rinna förbi motståndarna men tycker han påminner alldeles för mycket om Forsberg för att jag ska tycka om honom. Den senaste matchen var inte bra, jag ser gärna honom kvar i klubben då han trots allt är nyttig så man får hoppas att några intressenter blev avskrämda.
Angående AC får vi se, tycker han var svag även mot Mjällby. Han har inte hållit den nivån som innan operationen vilket iofs inte är så konstigt.
Moisander har verkligen inget i MFF att göra!