Det är väl ett framgångsrikt koncept? En okunnig kille som nog inte ser så många allsvenska matcher. Men som är ganska rolig och skön.
En dryg okunnig rackare som ofta är ute och cyklar men alltid propsar på att han har rätt.
Och sedan en påläst smart kille som kan sätta dom andra på plats och ge lyssnarna en mental utlösning när han skjuter ned deras argument.
Sedan ville dom ha in Dahl också. Den kan jag köpa lite mer även om en annan gammal gårdare som Elias Andersson borde ligga före?
Sälja Dahl och hämta hem Elias känns hyfsat optimalt. Detta pga att Dahl är på tok för bra för oss och en tidsfråga innan han är borta. Elias är knappt för bra men inte tillräckligt för att DIF inte ska vara det bästa alternativet för honom.
En potentiell landslagshjälte och en potentiell allsvensk hjälte. Guldjapan som utmanar. Vänsterbacksdif… den såg man inte komma
Citat:
Ursprungligen postat av M.J.A
Jag skulle inte säga att du överdriver.
Nu är jag förvisso Blåvit och går pga det runt med konstant ångest i magen, typ.
Men faktum är ju att AIK har en klappkass formkurva, betydligt sämre än Blåvitt till och med. Med en dessutom usel målskillnad.
Blåvitt blandar och ger, fick idag en självförtroende-boost, och är sannolikt nöjda med ett kryss i en svår bortamatch.
Är AIK lika nöjda med det?
Det blir en spännande match där utgången känns totalt oviss.
Häcken borta är inte lika roligt för AIK.
Så nej. Du överdriver inte.
Å andra sidan så har vi en möjlig förlust mot AIK och en svår match mot Elfsborg innan uppehåll. Förvisso hemma, men ändå.
Jag kanske får gå med fortsatt ångest.
Det är små marginaler.
Tung seger igår! Fortsätt på vinnande koncept nästa omgång
Lorient utnyttjar alltså inte köpoptionen för Adjei? Märkligt att dom inte köper loss honom och direkt säljer dyrare då det dräller av klubbar som är beredda att betala ännu mer? Antar att Lorient inte gillar pengar? 🤔
Lorient utnyttjar alltså inte köpoptionen för Adjei? Märkligt att dom inte köper loss honom och direkt säljer dyrare då det dräller av klubbar som är beredda att betala ännu mer? Antar att Lorient inte gillar pengar? 🤔
Som jag tolkar det så var den bara exklusiv deras OM dom klarade sig kvar. När det stod klart att dom åker ut så är det inte helt upp till dem längre. Tidigare så förklarade Hjelmberg att avtalet var så.
Förhoppningsvis tackar Hammarby nej till den tidigare summan för att dom nu ser att dom kan få högre summor för honom. Vilket väl är fullt naturligt, nu när han är en etablerad Ligue 1 back?
Senast redigerad av QuantumQuill 2024-05-22 kl. 10:52.
Det är väl så jävla många kockar att det kostar mer än det smakar att flippa spelare, nästan alltid.
Ska bli kul att se vad Hjelmberg lyckas vrida ur trasan nu!
Tror du personligen att det är bättre eller sämre för en spelares värde att ha gjort bra insatser i Ligue 1, än att spela i ett mittenlag i Allsvenskan?
Senast redigerad av bananjuice 2024-05-22 kl. 11:03.
Som jag tolkar det så var den bara exklusiv deras OM dom klarade sig kvar. När det stod klart att dom åker ut så är det inte helt upp till dem längre. Tidigare så förklarade Hjelmberg att avtalet var så.
Förhoppningsvis tackar Hammarby nej till den tidigare summan för att dom nu ser att dom kan få högre summor för honom. Vilket väl är fullt naturligt, nu när han är en etablerad Ligue 1 back?
Går verkligen en random mittback för säg 100 mill? Han är ju ung med potential att sälja vidare så det ökar ju priset lite.
Går verkligen en random mittback för säg 100 mill? Han är ju ung med potential att sälja vidare så det ökar ju priset lite.
Kan inte priserna för Ligue 1 spelare. Men när Häcken, MFF och DIF säljer spelare för dom summorna, vad är det konstiga egentligen? Det är helt andra priser nu än pre corona, det är bara acceptera.
Lorient lär ju inte ha råd med nuvarande pris när de åker ur Ligue 1. Lär vara enorm skillnad på intäkter i andraligan. Ska bli spännande att följa vilka lag det handlar om och prislapp. I ”värsta” fall får han spela vidare i Bajen denna säsong ut men det är nog mindre troligt.