2024-04-12, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarpung
Ja, riktigt udda person. Går omkring med dif halsduk i Målilla och hatar Solna. Varje by har en sån
Hahaha
Citera
2024-04-12, 13:22
Medlem
Pancevs avatar
Djurgårn måste ju ha tagit in o gjort flest afrikaner rika i allsvenskan o ändå sitter det ngn malmöpedofil o blabbar om att negrer inte är välkomna i klubben Malmö är ju inte lokalpatriotiskt

jag är glad att vi inte är IFK MENA, det står vi för... hellre en höjd högerarm än knäsittande islamknulldocka om det är valet.

men afrikaner är välkomna.
Citera
2024-04-12, 13:27
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Vad hade han för stats i Ferencvaros? Typ 1 skott på mål senaste 3 säsongerna? I ett ecl-lag? Sedan råkar han snubbla in två mål mot ett EL-lag och du tycker han är "för" bra?
Nu tar du i hårdare än när du lismar för åkergräs-förespråkarna.
Citera
2024-04-12, 13:30
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Vad var JJ storhet va fan gjorde han bra gå den "hype" hqn hade
Sitter slölyssnar på poddradio och Jesper Jansson är gäst och kommer in på när han värvade Amoo från FCK när Amoo var dömd till fängelse för våldtäkt.
Och han stödjer värvning fullt ut fortfarande, pga alla vände Amoo ryggen,jag kände mig som en extra pappa som inte kunde vända han ryggen.

Amoo idag är spårlöst borta.
fråga katten, bästa sportchefen i sverige någonsin tkr han ju.
Citera
2024-04-12, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
fråga katten, bästa sportchefen i sverige någonsin tkr han ju.
Vem???
Citera
2024-04-12, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/jQ99Ae/ifk-varnamo-far-nej-till-ny-arena-allsvenskan?utm_medium=SocialEchobox&utm_source=Fa cebook&fbclid=IwAR0q3kR2zc3x3ji0WQgXYinTzhgQowq2cm 12VDYOKvL1jrGktHJR_SDtLVU_aem_AaiF2ykbGvsySNQRKhj_ Qcx-Eh5 7sN9dCjcOF2cHKdo1eq_ny468Plbsb1xgr7NsYGU3dmDF38ki8 XvfEFjkpKV7#Echobox=1712916786

Som om Värnamos gräsmatta inte duger , nu har man även fått nej till bygglov av nya arenan

Ja det verkar som Värnamo kommun gör allt för att motarbeta sitt allsvenska lag som dom borde vara stolta över, vilken jävla skitkommun
Citera
2024-04-12, 14:47
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kemankaret
Ja det där bör vara en värdefull krita
Längtat efter den nyheten i över ett år nu. Tror hans förra kontrakt hade gått ut i december i år så man började bli nervös.
Senast redigerad av trazkei 2024-04-12 kl. 14:51.
Citera
2024-04-12, 15:34
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Längtat efter den nyheten i över ett år nu. Tror hans förra kontrakt hade gått ut i december i år så man började bli nervös.
Ah, Dahbos kontraktsituation som spökade från 87:e och framåt?

Det förklarar ju saken.
Citera
2024-04-12, 15:44
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Ah, Dahbos kontraktsituation som spökade från 87:e och framåt?

Det förklarar ju saken.
Ni fick Häcken-stock i 87 min på hemmaplan men du bröstar upp dig för att ni hade världens flyt i 8 min? 🤔
Citera
2024-04-12, 15:50
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ni fick Häcken-stock i 87 min på hemmaplan men du bröstar upp dig för att ni hade världens flyt i 8 min? 🤔
Fast nu vet vi ju varför det blev så nervöst. Dahbos kontraktsituation som spökade ju.
Citera
2024-04-12, 15:59
Medlem
Citat:
Bör räknas som en av dem största talanger i allsvenskan. Men på något sätt så åker han lite i skymundan ända?
Citera
2024-04-12, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kemankaret
Bör räknas som en av dem största talanger i allsvenskan. Men på något sätt så åker han lite i skymundan ända?
Vad den där Djurgårdaren från Småland skriver skiter jag fullständigt i. Han har inte ens sett sina favoriter live 😂vilket skämt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in