Alternativ för Sverige fortsätter sin tradition med att återuppliva det gamla Karl XII firandena i kungsträdgården.
https://x.com/AFS_riks/status/1729078717929107562?s=20
Citat:
Fackeltåg för Swexit
30 November
18:00
Riddarholmskyrkan
Till skillnad från andra demonstrationer är 30e November firande öppet för
alla nationalister.
Förra åren deltog NMR och talade även.
2022 dök ett gäng skinnskallar upp. (som man kan se på Lennart Matikainens video)
Hur kommer det se ut detta året tror ni?