2023-11-29, 20:50
  #1
Medlem
Alternativ för Sverige fortsätter sin tradition med att återuppliva det gamla Karl XII firandena i kungsträdgården.

https://x.com/AFS_riks/status/1729078717929107562?s=20
Citat:
Fackeltåg för Swexit
30 November
18:00
Riddarholmskyrkan

Till skillnad från andra demonstrationer är 30e November firande öppet för alla nationalister.
Förra åren deltog NMR och talade även.
2022 dök ett gäng skinnskallar upp. (som man kan se på Lennart Matikainens video)

Hur kommer det se ut detta året tror ni?
Citera
2023-11-29, 21:17
  #2
Avslutad
Äntligen! Öppet för alla nationalister betyder att vi som afrikanska och somaliska nationalsocialister från Mogadishu är välkomna att fira Karl XII tillsammans med AFS och NMR. Bra, då kommer vi. Väl mött!
Citera
2023-11-29, 22:43
  #3
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Lyssna till Fritjof!

https://www.bitchute.com/video/xzTKwtTtTaVy/

Uppvakta Kasselstrand!
Citera
2023-11-29, 22:43
  #4
Bannlyst
Låter toppen. Ska nog dit! Trots politiska åsiktsskillnader, så kan vi enas för det svenska folket.
Citera
2023-11-29, 22:53
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude
Lyssna till Fritjof!

https://www.bitchute.com/video/xzTKwtTtTaVy/

Uppvakta Kasselstrand!

peppad hoppas film läggs upp redan imorgon kväll
Citera
2023-11-30, 07:32
  #6
Avslutad
Vidrigt. Finns demonstrationstillstånd? Annars kanske det vore på sin plats att anmäla? Och även om tillstånd finns, ifall många anmäler går det att sätta press på polisen att betrakta demonstrationen som potentiellt ordningsstörande och att risk för kravaller föreligger och då kan demonstrationstillståndet hävas.
Citera
2023-11-30, 09:42
  #7
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quackenbush
Vidrigt. Finns demonstrationstillstånd? Annars kanske det vore på sin plats att anmäla? Och även om tillstånd finns, ifall många anmäler går det att sätta press på polisen att betrakta demonstrationen som potentiellt ordningsstörande och att risk för kravaller föreligger och då kan demonstrationstillståndet hävas.


Du får nog läsa på grundlagen lite bättre. Samt ordningslagen. Allmänna sammankomster är alltid lagliga och de kan inte avbrytas av polis för att motdemonstranter kan tänkas störa dem.
Citera
2023-11-30, 09:45
  #8
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quackenbush
Vidrigt. Finns demonstrationstillstånd? Annars kanske det vore på sin plats att anmäla? Och även om tillstånd finns, ifall många anmäler går det att sätta press på polisen att betrakta demonstrationen som potentiellt ordningsstörande och att risk för kravaller föreligger och då kan demonstrationstillståndet hävas.
Vad har du emot Kalla dussin. Han krigade mot fiender som anföll Sverige. Anser du att vem som helst ska kunna anfalla oss och att vi aldrig ska försvara oss?
Citera
2023-11-30, 16:37
  #9
Moderator
sm910difs avatar
Nationalsocialism, fascism och nationalism --> Nationalsocialism och nationalism: gatuaktioner
/Moderator
Citera
2023-11-30, 17:45
  #10
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=pukjyhJMeEU

youtubelänk för att följa marschen live
Citera
2023-12-01, 09:30
  #11
Medlem
Satan i gatan vilket praktfiasko det blev.
Citera
2023-12-01, 15:10
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CWG
Satan i gatan vilket praktfiasko det blev.
Hur menar du?
Uppslutningen var större än 2021 och 2022
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in