2000-07-15, 15:27
Medlem
Recension av Julia

Nils/Michael/mondus op /etc !!!
- Det hr ger mig ingenting!

Fortstt du att lek med dina roller och signaturer om det roar dig...
Du r nd genomskdad....

Uppenbarligen tryter dina argument eftersom du inte kan diskutera utan "hjlp" frmn dina ltsaskompisar, eller utan att frfalska andra signaturer... Ynkligt!!!

Citera
2000-07-15, 15:49
Medlem
Recension av Julia

Sja stackars Ollon.... Fniss....

Du r uppenbart inte tillrckligt intelligent fr att frst nr du r avsljad..... Fattar du inte att folk hr inne befinner sig p en annan hgre intelligensniv n du? Alla hrinne vet redan att det var du som frfalskade Julia....... Det var faktiskt ganska enkelt att genomskda......

Sedan kan alla hrinne se att dina argument tagit slut fr lnge sen. Visserligen har du inte haft mycket till "argument" ngonsin, men det lilla du hade i brjan r frbrukad sedan lnge. Det visade sig ju att dina "argument" helt saknade grund i verkligheten..... Nr man gjorde lite nrmare faktakontroller..... Fniss.....

Nej, det enda du lyckats bevisa att du lider av psykiska strningar och sledes tillhr en verkligt liten(!) minoritet i detta land..... Stackars Ollon.... Ditt liv kan nog inte vara ltt......
Citera
2000-07-15, 19:22
Medlem
Recension av Julia

Stackars Nils. Nu brjar han igen "psykisk strning" "feministen fr aldrig knulla"... Att han inte varierar sig - det blir lite genomskinligt d alla hans "karaktrer" upprepar samma sak...

Nils - jag nskar dig lycka till i diskussionen.
Att du gjort bort dig r uppenbart!!

*asgarv*

Stackare...

Citera
2000-07-15, 20:17
Medlem
Recension av Julia

Dessvrre fr dig r du helt ensam hrinne med att ha den sikten. Men det brukar galningar ocks vara i sina avikande sikter. Det sgs att den mest ensamma mnniskan p jorden r de psykiskt strda mnniskorna. Ja, i ditt fall kan man se att det stmmer nstintill 100%...... Hahaha.....

Och din totala ofrmga att komma med konkreta motargument med kllhnvisningar r ju skrmmande. Och att du drfr brjar kopiera andras nicknamn tyder p en enorm desperation..... Endast sm okunniga barn brukar normalt syssla med snt....

Hahahaha..... Vilken galning vi ftt in hit.....Man tror knappt det r sant..... Vad har hnt i din uppvxt egentligen som skapat en s udda mnniska som du?
Citera
2000-07-15, 20:54
Medlem
Recension av Julia

Ja, att du inte accepterar att du tillhr en minoritet utan frnekar till och med de siffror du sjlv refererar till (som visar att horkpare r en minoritet!!!!) r ju verkligen ett tecken p att du r "normal"... likas dina nervsa "hahahaha!"....

Men...Jag frstr nmligen var skon klmmer: du vill ha sista ordet. Ty om du inte fr sista ordet i denna diskussion tycker du att alla hrinne blir pinsamt medvetna om ditt pinsamma misslyckande i dina frsk att kopiera andras namn...

Men eftersom jag inte har ngot att dlja: s lter jag dig f sista ordet! Varsgod Michael/nils/etc... Ordet r ditt!
Och , som man gr med psykiskt sjuka mnniskor: s lter jag dig f som jag vill. Och hller med dig frn och med nu...:

Ja Michael, ALLA mn KPER sex!!!
Ja Michael, om man inte kper sex r man oskuld och feminist!
Ja Michael, alla som inte kper sex r bittra eftersom man inte kan f sex utan att betala fr det!!
Ja Michael, det r onaturligt att inte kpa sex eftersom ALLA mn Ja Michael, jag r en bitter feminist som r bitter p torskar eftersom jag inte fr knulla som man gr d man r torsk!!!kper sex!!
Ja Michael det r jttefrscht att dela kropp dr dussin andra karlar varit och kladdat timmen innan!
Ja Michael man knner sig s jttelyckad d man haft sex och betalat fr det - det r s manligt och s modigt!
Ja Michael - du r skert jttesnygg eftersom hororna tar emot dina pengar!!

Nu lgger jag ner denna diskussionstrd och lter dig fortstta hr ensam. Sista ordet r ditt! Varsgod!!
Citera
2000-07-15, 22:33
Medlem
Recension av Julia

Oavsett hur lnga eller korta inlgg du skriver r de alltid lika korkade. Det r faktiskt anmrkningsvrt.

I vissa lnder r sexkparna i minoritet och i vissa lnder r de i majoritet. S det r allts inget mtt p vad som r normalt eller onormalt. I USA r de ju som sagt 70% vilket r en stor majoritet.

Enda sklet jag skrattar r fr att jag tycker du r en s komisk och absurd figur.... Kan bara inte lta bli att skratta....... Hahaha..... Frlt mig ifall jag gr dig arg.... Hoppas du inte lider av fr hgt blodtryck...

Men nu hoppas jag att jag slipper att du sjunker s lgt att du kopierar andras namn igen och skyller p mig. Eftersom ingen nd gr p det saknar det mening och fr bara de andra att tro att du r nnu dummare n du verkar.... Ja, om det nu r mjligt...... ?
Citera
2000-07-16, 14:46
Medlem
Recension av Julia

...
Citera
2000-07-16, 15:52
Medlem
Recension av Julia

Hahahahahahahah!!!!

jag r helt sinessjuk fr att jag inte fr nt knulla!! stackars jag som r fet och verkar helt sjuk ihuvudet. det r synd om sdana som mej nu nr mentalsjukhusen stngde, fr jag r alldeles ensammen och fr inte trffa ngra tjejer jag, fyfan vad jag hatar er som fr knulla !!!!!

Oj oj oj jag runkar hela dan och angriper de hr killarna som jag r underlgsen: Nils r en av dom och Michael var en trevlig kille han med - som alla tjejer vill ha, men jag jag r s ful s ful

fyfan att ja inte fr knulla som ni andra killar
Citera
2000-07-16, 16:03
äldre konto (old)
Ej medlem
Recension av Julia

Hahahaha!!

helt rtt att erknna ollon! du vill ha fitta men fr bra hgerhanden!! hahahahahah!!!
Citera
2000-07-16, 16:35
Medlem
Recension av Julia

r *det* vad ni vanligvis brukar f fr stlarna?
Lt ju lika upphetsande som ett tandlkarbesk.
Fattar nada.

/L
Citera
2000-07-16, 17:41
Medlem
Recension av Julia

Lady C: Frsk inte ens frst. Ollon r en svrt sjuk mnniska. Ingen hrinne fattar vad han menar.....
Citera
2000-07-16, 18:09
Medlem
Recension av Julia

Jadu Michael/nils/ola... att du ens frsker... vem tror du gr p att Du r Jag d du skriver inlgg under mitt namn???

Dagens solklara bottennapp...

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in