Recension av Julia
Ja, att du inte accepterar att du tillhr en minoritet utan frnekar till och med de siffror du sjlv refererar till (som visar att horkpare r en minoritet!!!!) r ju verkligen ett tecken p att du r "normal"... likas dina nervsa "hahahaha!"....
Men...Jag frstr nmligen var skon klmmer: du vill ha sista ordet. Ty om du inte fr sista ordet i denna diskussion tycker du att alla hrinne blir pinsamt medvetna om ditt pinsamma misslyckande i dina frsk att kopiera andras namn...
Men eftersom jag inte har ngot att dlja: s lter jag dig f sista ordet! Varsgod Michael/nils/etc... Ordet r ditt!
Och , som man gr med psykiskt sjuka mnniskor: s lter jag dig f som jag vill. Och hller med dig frn och med nu...:
Ja Michael, ALLA mn KPER sex!!!
Ja Michael, om man inte kper sex r man oskuld och feminist!
Ja Michael, alla som inte kper sex r bittra eftersom man inte kan f sex utan att betala fr det!!
Ja Michael, det r onaturligt att inte kpa sex eftersom ALLA mn Ja Michael, jag r en bitter feminist som r bitter p torskar eftersom jag inte fr knulla som man gr d man r torsk!!!kper sex!!
Ja Michael det r jttefrscht att dela kropp dr dussin andra karlar varit och kladdat timmen innan!
Ja Michael man knner sig s jttelyckad d man haft sex och betalat fr det - det r s manligt och s modigt!
Ja Michael - du r skert jttesnygg eftersom hororna tar emot dina pengar!!
Nu lgger jag ner denna diskussionstrd och lter dig fortstta hr ensam. Sista ordet r ditt! Varsgod!!