Frågan är rätt simpel. Skulle du våga gå ute med en cowboyhatt? Skulle du skämmas nåt? Det är inte ofta man ser det i Sverige. Att en tjej eller kille går ute med en cowboyhatt.
Om ni ej skulle våga gå ute med en cowboyhatt. Hur mycket skulle man vara tvungen att betala till dig för att göra det?
Frågan är rätt simpel. Skulle du våga gå ute med en cowboyhatt? Det är inte ofta man ser det i Sverige. Att en tjej eller kille går ute med en cowboyhatt.
Om ni ej skulle våga gå ute med en cowboyhatt. Hur mycket skulle man vara tvungen att betala till dig för att göra det?
Har gjort det förut och skulle säkert göra det igen. Har ingen cowboy-hatt för tillfället.. Däremot gick jag för inte så längesedan till affären och tillbaks iförd morgonrock och tofflor. Inget konstigt med det.
Har gjort det förut och skulle säkert göra det igen. Har ingen cowboy-hatt för tillfället.. Däremot gick jag för inte så längesedan till affären och tillbaks iförd morgonrock och tofflor. Inget konstigt med det.
Okej. Jag antar att du är en lite äldre man. Gissar på 57 år. Nära?
Inga problem. Du kan få betala mig vad du vill, jag ställer upp,
Brukar ha någon sådan modell på mig medans jag kör gräsklipparen under gassande sol på sommaren.
Frågan är rätt simpel. Skulle du våga gå ute med en cowboyhatt? Det är inte ofta man ser det i Sverige. Att en tjej eller kille går ute med en cowboyhatt.
Inte för att jag har någon cowboyhatt, eller tänker skaffa någon heller, men självklart skulle jag våga det om jag ville. Vad vore det för farligt med det?
(Kanske inte just idag när det är några minusgrader ute dock.)