Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-28, 20:35
Medlem
Frågan är rätt simpel. Skulle du våga gå ute med en cowboyhatt? Skulle du skämmas nåt? Det är inte ofta man ser det i Sverige. Att en tjej eller kille går ute med en cowboyhatt.

Om ni ej skulle våga gå ute med en cowboyhatt. Hur mycket skulle man vara tvungen att betala till dig för att göra det?

Här är olika modeller. Vilken av dom här skulle ni välja? https://hattshoppen.se/Hattar-Cowboyhattar.html
Senast redigerad av HayabusaMannen 2023-11-28 kl. 21:04.
Citera
2023-11-28, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HayabusaMannen
Frågan är rätt simpel. Skulle du våga gå ute med en cowboyhatt? Det är inte ofta man ser det i Sverige. Att en tjej eller kille går ute med en cowboyhatt.

Om ni ej skulle våga gå ute med en cowboyhatt. Hur mycket skulle man vara tvungen att betala till dig för att göra det?

Här är olika modeller. Vilken av dom här skulle ni välja? https://hattshoppen.se/Hattar-Cowboyhattar.html

Cowboyhattar passar på manliga muskulösa män från USA som kan ta en rejäl fajt om det behövs.

Svenskar som brukar ta cowboyhattar på sig är ju allt annat än manliga, utan mest massa weirdo hipsters
Citera
Medlem
jewclaws avatar
Har gjort det förut och skulle säkert göra det igen. Har ingen cowboy-hatt för tillfället.. Däremot gick jag för inte så längesedan till affären och tillbaks iförd morgonrock och tofflor. Inget konstigt med det.
Citera
Medlem
Ska jag ha den på huvudet? Du skrev inte det. Annars kan jag ha den i ryggsäcken.
Citera
2023-11-28, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Har gjort det förut och skulle säkert göra det igen. Har ingen cowboy-hatt för tillfället.. Däremot gick jag för inte så längesedan till affären och tillbaks iförd morgonrock och tofflor. Inget konstigt med det.

Okej. Jag antar att du är en lite äldre man. Gissar på 57 år. Nära?
Citera
2023-11-28, 20:41
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Okej. Jag antar att du är en lite äldre man. Gissar på 57 år. Nära?
Tyvärr, ganska långt ifrån faktiskt. Du är lika bra som jag på att gissa
Citera
2023-11-28, 20:41
Medlem
Livssynslurks avatar
Inga problem. Du kan få betala mig vad du vill, jag ställer upp,
Brukar ha någon sådan modell på mig medans jag kör gräsklipparen under gassande sol på sommaren.
Citera
2023-11-28, 20:42
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Frågan är rätt simpel. Skulle du våga gå ute med en cowboyhatt? Det är inte ofta man ser det i Sverige. Att en tjej eller kille går ute med en cowboyhatt.

Inte för att jag har någon cowboyhatt, eller tänker skaffa någon heller, men självklart skulle jag våga det om jag ville. Vad vore det för farligt med det?

(Kanske inte just idag när det är några minusgrader ute dock.)
Citera
2023-11-28, 20:42
Medlem
F.Hansens avatar
Ingen bryr sig, kanske nån same skulle lägga benen på ryggen.
Citera
2023-11-28, 20:43
Medlem
Våga? Ja. Vilja? Nej.
Citera
2023-11-28, 20:45
Medlem
MusseBs avatar
Bär cowboyhatt regelbundet. Ask me anything.
Citera
2023-11-28, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vogly
Våga? Ja. Vilja? Nej.

Så du skulle inte skämmas ett dugg att du gick runt med en cowboyhatt plötsligt. När du aldrig förut gjort det?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in