2008-05-08, 18:25
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande^^
Det finns ingen risk för att LSD syns på pissprov?
Nej, inte om det inte skickas på analys.
2008-05-09, 12:46
Medlem
Snöblinds avatar
Vilka mediciner som inte är benzo kan ge utslag som benzo? Pissade nämligen positivt på det när jag aldrig rört skiten så..
2008-05-09, 13:28
Bannlyst
Ska finnas tråd tror jag :P
2008-05-13, 20:59
Medlem
Hur funkar det när man pissar för att få ett jobb? Om man t.ex. hydrerat för mycket så kan väl inte provet skickas på analys. Blir det då till att stanna och vänta några timmar för att pissa igen, eller?
2008-05-14, 13:00
Medlem
WokaWokis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erer
Hur funkar det när man pissar för att få ett jobb? Om man t.ex. hydrerat för mycket så kan väl inte provet skickas på analys. Blir det då till att stanna och vänta några timmar för att pissa igen, eller?

kan säga av min egen erfarenhet där, när jag gick dit så vart jag nervös som satan å när de tog min puls så var den super high, sen efter alla jäkla tester så skickade de vidare den på analys, hade rökt kanske 0,8g brunt 14 dagar innan , men jag klara mig , så va beredd på att de skickar ditt urin på analys, men inte alltid att de gör de heller, men då var det för mig, finns en chans att de inte gör det heller, och en mycket trevlig faq på hur mycket man väger, vad man ska dricka hur mycket etc , kan man fråga va det är för slags jobb?, kanske lite för personal :P
2008-05-14, 17:15
Medlem
FlyingDutchMans avatar
Okej jag läste att "Amfetaminer sitter kvar i 2-4 dagar", menas endast urinprov då?

Hur länge efter att man tagit amfetamin kan man vara säker på att det gått ur BLODET?
2008-05-14, 19:45
Medlem
WokaWokis avatar
circus 5 dagar

oj trodde du mena piss

men lite mer än 24timmar
2008-05-14, 20:52
Medlem
FlyingDutchMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WokaWoki
circus 5 dagar

oj trodde du mena piss

men lite mer än 24timmar

Hm, jag förstår inte, vad är hela vitsen med att ta blodprover hit och dit om det sitter kvar tillochmed kortare tid i blodet än i pisset?

Blodprover måste ju dessutom vara dyrare väl?

Är det bara en skröna att doktorn skulle kunna se om man tagit droger det senaste halvåret med hjälp av blodprov?
2008-05-14, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WokaWoki
kan säga av min egen erfarenhet där, när jag gick dit så vart jag nervös som satan å när de tog min puls så var den super high, sen efter alla jäkla tester så skickade de vidare den på analys, hade rökt kanske 0,8g brunt 14 dagar innan , men jag klara mig , så va beredd på att de skickar ditt urin på analys, men inte alltid att de gör de heller, men då var det för mig, finns en chans att de inte gör det heller, och en mycket trevlig faq på hur mycket man väger, vad man ska dricka hur mycket etc , kan man fråga va det är för slags jobb?, kanske lite för personal :P

Underhåll, ungefär. Tydligen ska detta företag testa alla, borde ju även innebära sommarjobbare. Känner mig ändå hyffsat säker. Rökt hyffsat mycket (2-3 dagar i veckan, flera röktillen per dag) en längre tid, men har precis haft en månads uppehåll. Efter det delade på en 5a standard med två polare för kanske 2 veckor sedan. Rökte en mindre dos för drygt en vecka sedan. Nu är det lite mindre än en månad kvar tills jag ska jobba, så visst är borde det vara lugnt? Är hyffsat deffad och tränar regelbundet. Lägger man till en hydrering på detta borde man vara helt säker tycker jag.
2008-05-15, 15:02
Medlem
speedfisters avatar
Rökt två spliffar pissbrunt de senaste två dagarna, rör sig om kanske 0.2g totalt. Och innan dess varit clean i ca två veckor. Bör tilläggas att jag väger runt 55kg. Men jag antar att det fortfarande är helt kört? Pissar på måndag.
Senast redigerad av speedfister 2008-05-15 kl. 15:07.
2008-05-15, 17:55
Medlem
FlyingDutchMans avatar
Så har jag fattat saken rätt här? Amfetamin syns INTE i blodet en vecka efter intag tex? Det är ganska viktigt jag skall ta blodprov på Måndag. Och senaste gången jag tog var typ en vecka sen.
2008-05-15, 18:21
Medlem
WokaWokis avatar
haha pusta ut :P

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in