2008-02-14, 22:33
Medlem
Fuckts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polisman
Blir man ren snabbare om man käkar C-vitamin? Har hört att det binder sig till THC och vid överskott drar det med sig det och sig själv typ. Myt eller?
Vette fan om det är myt, men har också hört att C-vitamin ska öppna thc-metaboliterna så att dom går ut till pisset fortare. Vinäger har jag också hört någonting om,
2008-02-19, 16:20
Medlem
blejsers avatar
Om jag är en daglig rökare, hur lång tid ska jag ha uppehåll för att vara säker på att jag lämnar ett negativt blodprov?
Pissprov står klart och tydligt i första inlägget, men tycker att blodprov på dagliga rökare hade lite diffusa svar.

Någon som har koll?
2008-02-19, 16:25
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blejser
Om jag är en daglig rökare, hur lång tid ska jag ha uppehåll för att vara säker på att jag lämnar ett negativt blodprov?
Pissprov står klart och tydligt i första inlägget, men tycker att blodprov på dagliga rökare hade lite diffusa svar.

Någon som har koll?
Efter 2 veckor så bör det vara kolungt.
2008-02-19, 16:48
Medlem
blejsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corv
Efter 2 veckor så bör det vara kolungt.
Hm, då hinner jag ju röka lite till så länge jag lyckas övertala dem att ta blod istället för piss.
2008-02-19, 17:03
Medlem
Baschhs avatar
blejser:

Tjo, Av egen erfarenhet så räcker det med att du håller 5 dagar INNAN provet, Har själv blodprov att ta då ja håller 5 dagar innan, så på lördag blir de 5dagars uppehåll igen, ska ta på torsdag nästa vecka :P päjs!
2008-02-23, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av j01m3
Med största sannorlikhet kommer det inte att synas, röker du inte ofta och bara tog ett bloss i mitten på januari så hade du troligen kunnat pissa rent dagen efter, men håll dig ren fram till provet så har du inget att frukta

jag pissar 2 ggr i veckan och jag kan ta t.ex ett bonghit på fredagen och pissa på tisdan utan prolem =)
2008-02-23, 17:17
Medlem
words of minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobbzki
jag pissar 2 ggr i veckan och jag kan ta t.ex ett bonghit på fredagen och pissa på tisdan utan prolem =)

Hur gör du för att lyckas med det då ?
2008-02-28, 13:13
Medlem
Foerplays avatar
jag har en snabb och enkel fråga.
Ska lämna pissprov slumpmässigt under mars månad.
Både alkohol prov och drog prov.

jag och polarna köpte en bit och meckade i hop varsin splirre i tisdags, varken för svag eller för stark. Perfekt då alltså.
jag väger kring 75 kg är 1.85 cm lång och har bra ämnesomsättning vad jag hört iaf.
Finns det risk att jag pissar positivt om 1 vecka?
Och jag antar att dom analyserar urinet också, kan dom hitta spår av THC i urinet fast det visar negativt på stickan? eller hur går det till?
2008-02-29, 23:14
Bannlyst
Hur är det egentligen... är det så att om man har snabbare ämnesomsättning så går droger (alla?) ur kroppen snabbare än på någon som har en långsam ämnesomsättning.

Jag vet att THC lagras i fettdepåerna, och om man akut behöver bli ren så kan man aktivera sig fysiskt och därmed få ut THC:n.

Men jag tänkte på centralstimulanter, opiater och benso. De bryts ner i levern, right? Och levern är ju en viktig del i ämnesomsättningen. Så om jag ökar min förbränning, genom att bl a träna mycket, innebär det då att jag bryter ner drogerna snabbare (och därmed inte har lika lång spårningstid)?

Sorry om frågan har tagits upp förut. Länka gärna om ni vet nån liknande tråd.
2008-02-29, 23:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Foerplay
jag har en snabb och enkel fråga.
Ska lämna pissprov slumpmässigt under mars månad.
Både alkohol prov och drog prov.

jag och polarna köpte en bit och meckade i hop varsin splirre i tisdags, varken för svag eller för stark. Perfekt då alltså.
jag väger kring 75 kg är 1.85 cm lång och har bra ämnesomsättning vad jag hört iaf.
Finns det risk att jag pissar positivt om 1 vecka?
Och jag antar att dom analyserar urinet också, kan dom hitta spår av THC i urinet fast det visar negativt på stickan? eller hur går det till?
Du har inte rökt regelbundet tidigare?

Antagligen är du ren efter en vecka, träna mycket kondition för att vara på den säkra sidan.
2008-03-04, 00:18
Medlem
hjälp!

tjena!
denna fråga har säkert ställt tusen ggr förut, har kollat runt lite på olika forum men har väldigt svårt att koncentrera mig så jag har inte hittat nåt som hjälpt mig speciellt mkt. nu åter till min fråga hur ska jag göra för att få ur diazepam ur kroppen på snabbast möjliga tid ? endast seriösa svar tack.

mvh cast
2008-03-04, 11:30
Medlem
blejsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baschh
blejser:

Tjo, Av egen erfarenhet så räcker det med att du håller 5 dagar INNAN provet, Har själv blodprov att ta då ja håller 5 dagar innan, så på lördag blir de 5dagars uppehåll igen, ska ta på torsdag nästa vecka :P päjs!
Ah okej, tack!
Och man kan kräva blodprov istället för pissprov, eller hur?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in