2023-11-26, 22:45
Medlem
ursprungsindians avatar
Träffar en tjej som är i tidiga tjugoårsåldern, tio år yngre än mig. Det är mycket jag gillar med henne men en del saker är lite knepiga. Hon är väldigt utåtriktad och har många vänner, både tjejer och killar och i olika åldrar. "Fine, bra för henne" har jag tänkt. Dock gör det mig osäker på vad hon vill ha för relation med mig. Om jag bara är en i mängden eller om jag är speciell för henne (vi har inte varit intima, men gått på flera dejter).

I helgen skulle hon åka och träffa en vän för att delta på ett event och sova över hos vännen. Hennes tjejkompis som bor i staden, trodde jag. Ser sen en selfie på hennes sociala medier med nån gubbe i 50-årsåldern. Hjärtemojis och taggat användarnamn. Känner igen användarnamnet. Han har kommenterat på hennes bilder förut att hon är så vacker etc.

Jag har absolut ingen aning om vem den här gubben är. Tänker att det hade varit ett OK beteende om de var nära familj. Men en ung tjej som umgås med en medelålders gubbe? Det är inte normalt.

Så, nu undrar jag lite hur jag ska göra för att fråga henne vem detta var som hon träffade och hur de känner varandra utan att låta alltför dömande och anklagande.
Citera
2023-11-26, 22:48
Medlem
Låter som en sugardaddy.
Citera
2023-11-26, 22:52
Medlem
Jag förstår dej. Just därför jag väljer bort 18-20 åringa tjejer (daddyfuckers) som 33 årig kille.
Har man en stor avundsjuka tendens från start så kommer allt gå åt helvete med såna här brudar, p.g.a att de sällan är ärliga. Hon har säkert ljugit för dig ett x-antal gånger redan. Och du kommer gå på det.
Citera
2023-11-26, 23:02
Medlem
ursprungsindians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stezt
Låter som en sugardaddy.
Jo, visst gör det det. Han kanske bjöd henne på eventet för sällskap. Men knappast sex. Hon är ingen hora. Vilken sugar bitch (eller vad motparten i en sådan relation kallas) skulle lägga upp en selfie med en ful gubbe hon har knullat med?
Citera
2023-11-26, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungsindian
Jo, visst gör det det. Han kanske bjöd henne på eventet för sällskap. Men knappast sex. Hon är ingen hora. Vilken sugar bitch (eller vad motparten i en sådan relation kallas) skulle lägga upp en selfie med en ful gubbe hon har knullat med?

Sugar bitch

Jag skrattar inte åt dig, jag vet inte heller vad det kallas men låter "sugar bitch" låter jävligt roligt

Nej du har en poäng helt klart. Enda anledningen jag kan komma på är väl för att det ska se ut som hon spelar med superöppna kort. Det är dock säkert inget sånt.

Men som den andra användaren sade så är det här antagligen en tjej som du bara ska ha kul med (i sängen) då hon är i flänga runt åldern och har antagligen 100 nya killar som försöker kontakta henne regelbundet så inget du bör investera alltför mycket känslomässigt i
Citera
2023-11-26, 23:13
Avslutad
sugarbaby är annat ord för hora.. synd att du inte förstår det. Om du inte var så desperat så hade du genomskådat henne för längesen.
Citera
2023-11-26, 23:27
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Träffar en tjej som är i tidiga tjugoårsåldern, tio år yngre än mig. Det är mycket jag gillar med henne men en del saker är lite knepiga. Hon är väldigt utåtriktad och har många vänner, både tjejer och killar och i olika åldrar. "Fine, bra för henne" har jag tänkt. Dock gör det mig osäker på vad hon vill ha för relation med mig. Om jag bara är en i mängden eller om jag är speciell för henne (vi har inte varit intima, men gått på flera dejter).

I helgen skulle hon åka och träffa en vän för att delta på ett event och sova över hos vännen. Hennes tjejkompis som bor i staden, trodde jag. Ser sen en selfie på hennes sociala medier med nån gubbe i 50-årsåldern. Hjärtemojis och taggat användarnamn. Känner igen användarnamnet. Han har kommenterat på hennes bilder förut att hon är så vacker etc.

Jag har absolut ingen aning om vem den här gubben är. Tänker att det hade varit ett OK beteende om de var nära familj. Men en ung tjej som umgås med en medelålders gubbe? Det är inte normalt.

Så, nu undrar jag lite hur jag ska göra för att fråga henne vem detta var som hon träffade och hur de känner varandra utan att låta alltför dömande och anklagande.
Du dejtar en ung tjej som är tio år yngre än dig själv och tycker det är onormalt att hon hänger med äldre män?

Hör du själv hur knepigt det låter?
Citera
2023-11-26, 23:29
Medlem
ursprungsindians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Du dejtar en ung tjej som är tio år yngre än dig själv och tycker det är onormalt att hon hänger med äldre män?

Hör du själv hur knepigt det låter?
En åldersskillnad på 10 år är att anse som hyfsat normalt. 30 plus års skillnad? Inte så normalt.
Citera
2023-11-26, 23:32
Medlem
Citat:
En åldersskillnad på 10 år är att anse som hyfsat normalt. 30 plus års skillnad? Inte så normalt.

För en 20-årig tjej är nog skillnaden hårfin. Du har nog mer gemensamt med gubben än du tror.
Citera
2023-11-26, 23:40
Medlem
Det du ska göra är att dumpa henne.
Självklart ligger tjejen med denna gubbe. Det är liksom kravet han har för att vara suger daddy.

Men blåneka du det för dig själv

Citat:
Vilken sugar bitch (eller vad motparten i en sådan relation kallas) skulle lägga upp en selfie med en ful gubbe hon har knullat med?
Omvänd psykologi kallas det, hon ladda upp det just för att du ska misstänka mindre. Vilket uppenbarligen funkar
Senast redigerad av Noccofocus 2023-11-26 kl. 23:42.
Citera
2023-11-26, 23:45
Medlem
Zepars avatar
Citat:

Du är bara en i mängden, ni har inte gängat och nu träffar hon en medelålders gubbe. (Skriker psykisk ohälsa för en ung kvinna att göra). Nej, ta avstånd från henne utan att passera gå.
Citera
2023-11-26, 23:49
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Hon borde dejta killar i sin egen ålder, inte nån fördomsfull ungkarl på 30 eller en 50-årig gentleman.

Leta upp en kvinna i din egen ålder istället för att ragga på småtjejer. Eller så får du börja tjäna pengar så du kan bli en sugardaddy som snubben som hon ligger med.

Godnatt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in