2023-11-26, 19:57
Medlem
Biggedys avatar
Mustafa Aljiburi aka Benzema9 har enligt youtubekanalen Hollan Crime Boulevard brutit sig loss från Foxtrot-nätverket och har startat ett nytt nätverk som kallar sig La Liga.

Deras mål är att stoppa skjutningarna i Sverige och istället tjäna pengar. Han har själv varit i kontakt med kanalen och bekräftat att han för det första aldrig var Rawas högra hand, istället har dom varit likvärdiga.

Benzema har själv länkat till videon på IG.

https://youtu.be/P6mNfq7sL-U?si=dn00jqaCJts9bREh

Vad tror ni? Är det en ny splittring inom Foxtrot?
Hur ställer sig Rawa till detta?

Jag tror att 2024 kommer bli ett ännu värre år. Det går inte att vända på detta.
Citera
2023-11-26, 20:53
Medlem
Hur var det nu, blev Rawa gripen eller inte eller har han kommit ut med något livstecken?
Citera
2023-11-26, 21:45
Medlem
FrozenTMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Hur var det nu, blev Rawa gripen eller inte eller har han kommit ut med något livstecken?
Sist jag hörde var att Rawa är panikslagen och tvingar sin mamma bo i en källare som hon inte får gå ut från, hon skiter i en hink och dricker bara loka citron. Rawa är i Litauen.
Citera
2023-11-26, 22:00
Avslutad
Vilket nonsens, i oktober fejkade Benzema sin död och lurade Jordgubben på en miljon dollar. Bland annat sa han att pengarna skulle "gå till krig för mina bröder".

Vi snabbspolar till november och nu ska Benzema stoppa våldet i Sverige. Riktigt bottennapp från en annars bra Youtube-kanal, som sprider sådan här propaganda utan förbehåll.
Citera
2023-11-26, 22:11
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Mustafa Aljiburi aka Benzema9 har enligt youtubekanalen Hollan Crime Boulevard brutit sig loss från Foxtrot-nätverket och har startat ett nytt nätverk som kallar sig La Liga.

Deras mål är att stoppa skjutningarna i Sverige och istället tjäna pengar. Han har själv varit i kontakt med kanalen och bekräftat att han för det första aldrig var Rawas högra hand, istället har dom varit likvärdiga.

Benzema har själv länkat till videon på IG.

https://youtu.be/P6mNfq7sL-U?si=dn00jqaCJts9bREh

Vad tror ni? Är det en ny splittring inom Foxtrot?
Hur ställer sig Rawa till detta?

Jag tror att 2024 kommer bli ett ännu värre år. Det går inte att vända på detta.
Han är samma skit och låååååångt ifrån oskyldig till våldet med dess många unga offer/förövare och många utomstående offer.
Citera
2023-11-27, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krigszon
😉😂😂
Är det Benzema själv som dragit sig ur eller är det Räven som skickat ut han?
Och om det är Benzema som dragit sig ur, vad tycker resterande av Foxtrot/LL om det?
Citera
2023-11-29, 04:02
Medlem
Benzema hälsar från sin instagram att det inte finns nåt foxtrot längre.
Citera
2023-11-30, 02:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 3m.22
Benzema hälsar från sin instagram att det inte finns nåt foxtrot längre.

Ooops. Trodde ni menade att Karim Benzema och Rajid Majid polade stadigt. Typ att Rajid gett honom en guldring å grejer å grejer.

Men ni var seriös och menade någon annan tjomme ju.

Men jag skrattade i alla fall, det gjorde jag ju!!
Senast redigerad av asdman123 2023-11-30 kl. 02:32.
Citera
2023-11-30, 16:33
Avslutad
Nu har Aftonbladet vaknat och skriver om det nya nätverket:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/4oa6jq/ny-gangspricka-i-foxtrot-riskerar-att-trappas-upp

Undrar hur Zero-nätverket ställer sig till det hela? Kommer Benzema och Majid börja kriga mot varandra nu?
Citera
2023-11-30, 16:49
Medlem
Vad heter han på instagram nu
Citera
2023-12-01, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gates1
Vad heter han på instagram nu
therealbenzema_9
Citera
2023-12-12, 23:39
Medlem
Säger att väsby e hans o alla från väsby ska hålla sig till honom utöver basse, Ramjan o farre, vilka e de?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in