Min syster börjar närma sig 50 och har aldrig haft någon riktig relation. Hon har haft pojkvänner på den nivån man är pojk och flickvän som tonåring, dessa relationer har inte varat mer än max något halvår.
Alla mina kompisar har alltid sagt att hon ser bra ut, så vitt jag kan bedöma har de rätt, så det handlar inte om det.
Jag skulle kunna lägga ut texten ordentligt om varför hon aldrig träffat någon, men jag nöjer mig med att hon har en otroligt omogen och orealistisk syn på män, förhållanden osv. Mentalt har hon inte mognat mer än ca 16 år på dessa punkter.
Vidare har hon betett sig riktigt obalanserat och ovärdigt mot de män hon träffat när dessa obönhörligen tagit sina Matsar ur skolan. Exempelvis har hon kunnat hoppa på och sparkat och slagit dem när hon träffat dem på stan med andra kvinnor efter att det har tagit slut med en man som hon träffat några veckor
Som väl är verkar hon nu ha slagit alla tankar om män ur hågen och fokuserar helt på arbete, konsumtion och att umgås med våra föräldrar och andra syster.