2023-11-25, 13:39
Medlem
Kalibreratkontos avatar
I litteraturen framställs golden retriever-mannen mot fuckboyen med testohaka och kindben. Retrievermannen bildar kvinnan familj med och dominerar, fuckboyen knullas hon av (läs: är otrogen med).

Men står dessa nödvändigtvis i motsatsförhållande? Finns det fuckboys som kvinnor även vill bilda familj med? En slags hybrid?

Tillhör man nödvändigtvis ett av fucken (min stavning) som kille?
Citera
2023-11-25, 13:43
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Fuckboys är väl mer en nedsättande term kvinnor använder på män de ger sin kropp till, men som ej vill ha dessa kvinnor för något mer än sex lite då och då.
Citera
2023-11-25, 13:58
Medlem
Kalibreratkontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Fuckboys är väl mer en nedsättande term kvinnor använder på män de ger sin kropp till, men som ej vill ha dessa kvinnor för något mer än sex lite då och då.

Det kan existera en gråzon där man inte vet vilken av det man tillhör.

Ibland är man ett stycke kött, ibland pojkvänmaterial.

I mitt hjärta är jag i alla fall fuckboy. Jag identifierar inte mig som svensson.
Citera
2023-11-25, 14:07
Bannlyst
För knappt nån månad sen var jag på dejt och tjejen sa att jag är en fuckboy som låtsas vilja ha förhållande. En annan kvinna sa att du är ingen man skaffar barn med bara kul. En annan jämnårig kvinna sa att hon vet inte om jag är seriös men sexet är bra.

Har sjukt mycket bättre framgång när jag bara vill ha sex med dem än går omvägar och babblar relationer. Relationer är kärringarnas område och vill de ha en relation får de visa det, tills dess knullar jag dem.
Citera
2023-11-25, 14:09
Medlem
Kalibreratkontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potofgold
För knappt nån månad sen var jag på dejt och tjejen sa att jag är en fuckboy som låtsas vilja ha förhållande. En annan kvinna sa att du är ingen man skaffar barn med bara kul. En annan jämnårig kvinna sa att hon vet inte om jag är seriös men sexet är bra.

Har sjukt mycket bättre framgång när jag bara vill ha sex med dem än går omvägar och babblar relationer. Relationer är kärringarnas område och vill de ha en relation får de visa det, tills dess knullar jag dem.

Jag matchades på Tinder med en kvinna som söker seriöst förhållande, trots att jag inte gör det (primärt).

Då är man väl en fuckboy?
Citera
2023-11-25, 14:10
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalibreratkonto
I litteraturen framställs golden retriever-mannen mot fuckboyen med testohaka och kindben. Retrievermannen bildar kvinnan familj med och dominerar, fuckboyen knullas hon av (läs: är otrogen med).

Men står dessa nödvändigtvis i motsatsförhållande? Finns det fuckboys som kvinnor även vill bilda familj med? En slags hybrid?

Tillhör man nödvändigtvis ett av fucken (min stavning) som kille?
En fuckboy kan aldrig vara pojkvänsmaterial, du är han inte en fuckboy längre. Och tvärt om.
Citera
2023-11-25, 14:13
Medlem
Kalibreratkontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
En fuckboy kan aldrig vara pojkvänsmaterial, du är han inte en fuckboy längre. Och tvärt om.

Vet kvinnor vem man är utan att fråga?
Citera
2023-11-25, 14:15
Medlem
Kalibreratkontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy

Jaha, om man är en "Vi kan dejta om han vill, men jag vill knulla".

Den har jag haft. Vem är jag då?

Djuuuuupt
Citera
2023-11-25, 14:19
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Finns det fuckboys som kvinnor även vill bilda familj med? En slags hybrid?

Men har inte de riktiga A-männen både fru och älskarinnor då?
Citera
2023-11-25, 14:21
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalibreratkonto
Jaha, om man är en "Vi kan dejta om han vill, men jag vill knulla".

Den har jag haft. Vem är jag då?

Djuuuuupt
Svårt att tyda vad du skriver här och om du förväntar dig en respons.
Citera
2023-11-25, 14:21
Medlem
Kalibreratkontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

Haha nä. En player blir inte en svensson i första taget. Allergi mot det.
Citera
2023-11-25, 14:22
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Verkligen inte, det är aldrig A-män, A-män har lojalitet i både affärer och privatliv, annars kan de aldrig stanna på topp.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in