2023-12-25, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrillBitTTT
Jag får upp den här Emil på snapchat storys hela tiden. Vilken Töntig grabb. ”Woooooow kolla vilken snö det är ute”. Kom igen… han är bara en äcklig sliskig Stockholmare i linnebyxor. Till och med nattduksbordet kan han inte ens undvika att flexa med utan är tvungen att lägga upp en länk till var han köpte det, utan att någon frågade om det. En extremt ytlig person iallafall. Skulle inte förvåna mig om han var mobbad i skolan med hans mesiga attityd. Killen skulle lika gärna kunnat ha jobbat på socialtjänsten
Killen strosar omkring i linnebyxor, snusar vit portion och dricker kaffe från en kapselmaskin. Jag satsar mina kulor på att han är typen som "lånar ut" sin tjej till lyckligt lottade män.

Citat:
Ursprungligen postat av swdrdz
Förstår inte riktigt hur folk vill köpa en hoodie med texten "need money for porsche" eller vafasen det stod för ~800 spänn?

I övrigt verkar han och Wilma vara trevliga personer med ett bra driv.

Hans kompis Oscar verkar rätt tät. Lägenhet i Vasastan för 9 miljoner. Är det ärvda pengar eller har han jobbat sig upp?

Oscar är adopterad från Kina och hans pappa är en mycket rik fastighetsmogul i Stockholm. Att han har jobbat sig upp är en ren och skär lögn.
Citera
2023-12-28, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Killen strosar omkring i linnebyxor, snusar vit portion och dricker kaffe från en kapselmaskin. Jag satsar mina kulor på att han är typen som "lånar ut" sin tjej till lyckligt lottade män.

Oscar är adopterad från Kina och hans pappa är en mycket rik fastighetsmogul i Stockholm. Att han har jobbat sig upp är en ren och skär lögn.

Vem är pappan?
Citera
2024-02-06, 13:46
Medlem
Riktigt sliskig kille.
Citera
2024-02-07, 13:37
Medlem
Gillade hans videor riktigt mycket förr, men på senare tid tycker jag att det har blivit lite tjatigt tyvärr
Senast redigerad av carlwahls 2024-02-07 kl. 13:46.
Citera
2024-02-25, 15:45
Medlem
.ermins avatar
Hans nya Porsche 911 är leasad på hans bolag. Ett förmånsvärde på sådan bil ligger på 34.380:- per månad. Frågan är om den verkligen förmånsbeskattas. Kan inte vara värt att ha en Porsche på bolaget om man betalar förmånsvärdet. Bara en tanke som slog mig

Grym bil för övrigt!
Citera
2024-04-01, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .ermin
Hans nya Porsche 911 är leasad på hans bolag. Ett förmånsvärde på sådan bil ligger på 34.380:- per månad. Frågan är om den verkligen förmånsbeskattas. Kan inte vara värt att ha en Porsche på bolaget om man betalar förmånsvärdet. Bara en tanke som slog mig

Grym bil för övrigt!

Ingen förmånsbeskattning då bilen enbart används i "arbetet". Det är alltså att betrakta som en firmabil.
Citera
2024-04-04, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .ermin
Hans nya Porsche 911 är leasad på hans bolag.
Blir av någon anledning också bombarderad av hans kanal på snap. Just detta ovan i hans inlägg gnager något otroligt. Han kan inte sluta benämna hyrbilen som hans egen i varenda inlägg. Det skojades t.o.m. idag om att sälja och köpa en Ferrari. Hur säljer man en hyrbil?
Citera
2024-04-05, 11:29
Medlem
Sandalwoods avatar
Skulle inte vilja säga att jag har följt honom, men tittat lite på hans videor då och då. Det som slår mig är att på hans egna kanal verkar han spela en sympatiskt och cool grabb, men ifall man har sett på Wilmas kanal eller någon annan så är han typ en helt annan person. Då brukar han vara sjukt oskön och osympatiskt, får stark känsla av att han är lite narcissist med drag av psykopati samt manipulativ.

Vill verkligen bli nya Jon Olsson som åker på dyra resor och fräcka bilar samt älskar dyr konsumtion.
Citera
2024-04-08, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandalwood
Skulle inte vilja säga att jag har följt honom, men tittat lite på hans videor då och då. Det som slår mig är att på hans egna kanal verkar han spela en sympatiskt och cool grabb, men ifall man har sett på Wilmas kanal eller någon annan så är han typ en helt annan person. Då brukar han vara sjukt oskön och osympatiskt, får stark känsla av att han är lite narcissist med drag av psykopati samt manipulativ.

Vill verkligen bli nya Jon Olsson som åker på dyra resor och fräcka bilar samt älskar dyr konsumtion.

Håller med. Det syns också delvis i hans egna videos när ingen har frågat vad hans fula fönsterlampa är köpt,men det ska prompt länkas till någon snordyr sak för typ 10 000.
Citera
2024-05-11, 16:50
Medlem
Kollar bara på hans snap för att få se så mkt som möljligt av äckligt vackra Wilma.

Para löser allt.
Citera
2024-05-16, 15:34
Medlem
GlobalVisions avatar
Tycker han är bra
Citera
2024-06-06, 22:05
Medlem
Gillade killen men märkt av hybrisen nu… Kan tydligen inte åka en Toyota taxi. Alla har inte en porsche och en flickvän och pappa som kan sponsra men killen verkar tro det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in