Citat:
Ursprungligen postat av
DrillBitTTT
Jag får upp den här Emil på snapchat storys hela tiden. Vilken Töntig grabb. ”Woooooow kolla vilken snö det är ute”. Kom igen… han är bara en äcklig sliskig Stockholmare i linnebyxor. Till och med nattduksbordet kan han inte ens undvika att flexa med utan är tvungen att lägga upp en länk till var han köpte det, utan att någon frågade om det. En extremt ytlig person iallafall. Skulle inte förvåna mig om han var mobbad i skolan med hans mesiga attityd. Killen skulle lika gärna kunnat ha jobbat på socialtjänsten
Killen strosar omkring i linnebyxor, snusar vit portion och dricker kaffe från en kapselmaskin. Jag satsar mina kulor på att han är typen som "lånar ut" sin tjej till lyckligt lottade män.
Citat:
Ursprungligen postat av
swdrdz
Förstår inte riktigt hur folk vill köpa en hoodie med texten "need money for porsche" eller vafasen det stod för ~800 spänn?
I övrigt verkar han och Wilma vara trevliga personer med ett bra driv.
Hans kompis Oscar verkar rätt tät. Lägenhet i Vasastan för 9 miljoner. Är det ärvda pengar eller har han jobbat sig upp?
Oscar är adopterad från Kina och hans pappa är en mycket rik fastighetsmogul i Stockholm. Att han har jobbat sig upp är en ren och skär lögn.