• 5
  • 6
2023-11-25, 21:54
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CHMontague
Misstolkade dig faktiskt på liknande sätt. Meeen bestämde mig för att inte vara fördomsfull/alternativt att det smygit sig in ett litet skämt. Ockhams rakniv du vet...

Fredagsmys kan tydligen vara lite vadsomhelst beroende på vem man frågar... Men Tjack torde inte vara det vanligaste. Jag har inte provat, kanske är kanon.😁

Då ber jag om ursäkt för att jag var otydlig ☺️
Citera
2023-11-26, 02:20
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noll.con.troll
Tack, det var precis ett sånt tips jag behövde! Har även hört att det blir en fin bild om man sitter på killens ansikte med trosorna på.

Eller ta av dom. Kanske inte alla som upskattar 69, men jag gör det. Damen brukar få svårt att koncentrera sig på att suga dock.
Citera
2023-11-26, 07:57
Medlem
halaltarzans avatar
Nu är ju alla snubbar olika, men för egen del så är väl ett drömknull för mig inte när kärringen far runt i bingen och leker porrfilmsstjärna, stönar tillgjort eller jobbar manhaftigt på sin egen orgasm. Nej, utan mer när kvinnan typ bara tar emot dig mellan sina lår med en varm blick och ett varmt leende, och när du sen tar henne håller om dig ömt. Sånt ger mersmak för mig i alla fall.
Citera
2023-11-26, 11:15
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Jag påpekar bara att du är oerhört engagerad i mitt liv och mina vanor..... om man jämför med hur engagerad jag är i ditt liv (dvs inte alls).

Citat:
Misstolkade dig faktiskt på liknande sätt. Meeen bestämde mig för att inte vara fördomsfull/alternativt att det smygit sig in ett litet skämt. Ockhams rakniv du vet...

Fredagsmys kan tydligen vara lite vadsomhelst beroende på vem man frågar... Men Tjack torde inte vara det vanligaste. Jag har inte provat, kanske är kanon.😁

Citat:

Du ber om ursäkt till en person som oxå misstolkade. Men kunde inte göra det till mej. Antingen är du sjuk i huvudet eller slut i huvudet.

Det är även flera andra som svarat dina andra trådar å oxå ifrågasatt. Men det är jag som är mest intresserad. Du är sjuk å jag förstår varför din familj inte vill veta av dej.

Jag har heller inye gjort nån tråd som du har svarat i. Alla andra som du svarar i deras trådar är du minst lika engagerad i.

Citera inte detta. Jag kommer inte svara ändå.

Har svårt för folk som salnar självinsikt.
Citera
2023-11-26, 12:02
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Nu är ju alla snubbar olika, men för egen del så är väl ett drömknull för mig inte när kärringen far runt i bingen och leker porrfilmsstjärna, stönar tillgjort eller jobbar manhaftigt på sin egen orgasm. Nej, utan mer när kvinnan typ bara tar emot dig mellan sina lår med en varm blick och ett varmt leende, och när du sen tar henne håller om dig ömt. Sånt ger mersmak för mig i alla fall.

"Jobbar manhaftigt på sin egen orgasm"... ouch. Träffad.
Citera
2023-11-26, 12:12
Medlem
Hur blev kvällen, vad körde du och blev han nöjd?
Citera
2023-11-26, 12:14
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dude1985
Hur blev kvällen, vad körde du och blev han nöjd?

Det blev bra! Jag bestämde mig för att fokusera på vår relation och vad som händer mellan oss, inte så mycket på sex. Och det visade sig vara en bra taktik 😉
Citera
2023-11-26, 21:27
Medlem
Citat:

Ursäkten godtas .
Insåg nyligen att ett flertal av de trådar som jag förstrött mig med i närtid har det gemensamt att "noll.con.troll" varit ursprungs....eh... personen.

Jag ser fram emot fler. Trots att du bokstavligen har "Troll" i användarnamnet.
Citera
2023-11-26, 21:44
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursäkten godtas .
Insåg nyligen att ett flertal av de trådar som jag förstrött mig med i närtid har det gemensamt att "noll.con.troll" varit ursprungs....eh... personen.

Jag ser fram emot fler. Trots att du bokstavligen har "Troll" i användarnamnet.

Beröm och hyllningar tages tacksamt emot. Jag har mycket tid på händerna.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in