Citat:
Ursprungligen postat av
linnea69
Förstår inte ditt problem. Du säger att du ska knulla honom och han behöver det, gör det då och var dig själv naturligt är nog också bra. Försök gymma mkt om du är halvfet eftersom du nog får bättre självförtroende om du ser bättre ut
Det där med att gymma är faktiskt ett riktigt bra tips. Tyvärr är det för sent att komma igång med det nu, eftersom dejten är ikväll 🫣
Jag tror mitt största problem kan vara självförtroendet: detaljer som vikt och obehag inför att kyssas, i kombination med att jag dejtar killar som är lite "över min liga" och har 0% intresse av ett förhållande med en dubbelt så gammal käring.....
Drömmen vore väl att träffa en yngre kille som likt Macron bara kan släppa allt och skrida in i pensionärslivet... jag vet inte.
Kanske är mitt största problem att jag inte vet vad jag letar efter, men är det verkligen ett problem??? Jag vill ju ha äkta kärlek, som alla andra. Och jag försöker hålla mig open minded.
Men jag har väldigt svårt att se ett scenario där det skulle bli äkta kärlek. Jag är för gammal, de är för unga, jag har "sett allt" medan de är så gröna att de knappt vågar dejta en tjej över huvud taget...... ja, det känns väldigt obalanserat.