2023-11-24, 14:30
Medlem
F.Hansens avatar
Hade inte du en tjackkompis som skulle bo hos dig? Eller är det den här personen?

Om det är samma, bjud på sex och tjack.
Citera
2023-11-24, 14:32
Medlem
Ekofetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noll.con.troll
Jag får en känsla av att vi har väldigt olika syn på sex du och jag....... 😆 kinky i min värld innebär typ att slicka r*v och ta emot lite lätt smisk i ansiktet.... det där med att binda ihop folk och röja undan kroppar är låååångt över min nivå.
Ja, vi har alla olika skelett i garderoben.
Citera
2023-11-24, 14:41
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Hade inte du en tjackkompis som skulle bo hos dig? Eller är det den här personen?

Om det är samma, bjud på sex och tjack.

Nej tjackisen ligger på is tillsvidare och jag har inget större intresse av att knulla honom.

Jag använder inte heller tjack, men klart att man måste erbjuda gossen lite fredagsmys innan man hugger in på själva huvudrätten! Har precis köpt det
Citera
2023-11-24, 14:44
Medlem
F.Hansens avatar
Citat:
Nej tjackisen ligger på is tillsvidare och jag har inget större intresse av att knulla honom.

Jag använder inte heller tjack, men klart att man måste erbjuda gossen lite fredagsmys innan man hugger in på själva huvudrätten! Har precis köpt det

Hehe, ok.
Citera
2023-11-24, 14:53
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linnea69
Förstår inte ditt problem. Du säger att du ska knulla honom och han behöver det, gör det då och var dig själv naturligt är nog också bra. Försök gymma mkt om du är halvfet eftersom du nog får bättre självförtroende om du ser bättre ut

Det där med att gymma är faktiskt ett riktigt bra tips. Tyvärr är det för sent att komma igång med det nu, eftersom dejten är ikväll 🫣

Jag tror mitt största problem kan vara självförtroendet: detaljer som vikt och obehag inför att kyssas, i kombination med att jag dejtar killar som är lite "över min liga" och har 0% intresse av ett förhållande med en dubbelt så gammal käring.....

Drömmen vore väl att träffa en yngre kille som likt Macron bara kan släppa allt och skrida in i pensionärslivet... jag vet inte.

Kanske är mitt största problem att jag inte vet vad jag letar efter, men är det verkligen ett problem??? Jag vill ju ha äkta kärlek, som alla andra. Och jag försöker hålla mig open minded.

Men jag har väldigt svårt att se ett scenario där det skulle bli äkta kärlek. Jag är för gammal, de är för unga, jag har "sett allt" medan de är så gröna att de knappt vågar dejta en tjej över huvud taget...... ja, det känns väldigt obalanserat.
Citera
2023-11-24, 14:56
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:

Du borde oxå ta så att ni är på samma nivå å lika uthålliga.
Citera
2023-11-24, 15:27
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Du borde oxå ta så att ni är på samma nivå å lika uthålliga.

JAG TAR INTE TJACK OCH UMGÅS INTE MED TJACKISAR 🙂🙂🙂🙂🙂
Citera
2023-11-24, 15:45
Medlem
Citat:
Det där med att gymma är faktiskt ett riktigt bra tips. Tyvärr är det för sent att komma igång med det nu, eftersom dejten är ikväll 🫣

Jag tror mitt största problem kan vara självförtroendet: detaljer som vikt och obehag inför att kyssas, i kombination med att jag dejtar killar som är lite "över min liga" och har 0% intresse av ett förhållande med en dubbelt så gammal käring.....

Drömmen vore väl att träffa en yngre kille som likt Macron bara kan släppa allt och skrida in i pensionärslivet... jag vet inte.

Kanske är mitt största problem att jag inte vet vad jag letar efter, men är det verkligen ett problem??? Jag vill ju ha äkta kärlek, som alla andra. Och jag försöker hålla mig open minded.

Men jag har väldigt svårt att se ett scenario där det skulle bli äkta kärlek. Jag är för gammal, de är för unga, jag har "sett allt" medan de är så gröna att de knappt vågar dejta en tjej över huvud taget...... ja, det känns väldigt obalanserat.

Tror du behöver boosta din självkänsla långsiktigt.
Med träning och bra kost.
Gå ner i vikt och komma i fas. Om du dras till yngre så kommer både ditt utseende och självkänsla vara viktigt.
Sätt mål och kör.
Det är sexigt med tjejer som har egna personliga mål. (Rätt så ovanligt)

Angående sexet denna gång så föreslår jag att ni kolla på lite porr tillsammans vid tillfälle. Be han välja. Då får du reda på vad han gillar 😃
Citera
2023-11-24, 15:50
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Daaaamn thats cold.

TS. Sug honom till avslut och hångla med sperma i munnen medans du rider honom till ännu en utlösning.

Nu beskrev du ganska exakt en scen ur min planerade dejt ikväll 😆 bravo!
Citera
2023-11-24, 15:51
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlaback
Tror du behöver boosta din självkänsla långsiktigt.
Med träning och bra kost.
Gå ner i vikt och komma i fas. Om du dras till yngre så kommer både ditt utseende och självkänsla vara viktigt.
Sätt mål och kör.
Det är sexigt med tjejer som har egna personliga mål. (Rätt så ovanligt)

Angående sexet denna gång så föreslår jag att ni kolla på lite porr tillsammans vid tillfälle. Be han välja. Då får du reda på vad han gillar 😃

Kreativt tips, det där med porren!

I övrigt, tack för stöd och uppmuntran.

Mvh Julgrisen
Citera
2023-11-24, 15:57
Bannlyst
Ja du.. vill inte låta neggo men "kyssar" kanske inte är det som skapar en oförglömlig sexnatt som man. Det låter mer som nåt för kvinnor.

Bjud in en kompis, klä upp/ut dig, spela på hans lustar och fetischer och var äventyrlig.

Kyssar fy fan. Ni ska inte hälsa på mormor på ålderdomshemmet när ni ändå håller på?
Citera
2023-11-24, 16:03
Medlem
Olja! Massera valfri kroppsdel och kanske även han får olja in dig, massage runt mellangården är sjukt skönt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in