Citat:
Ursprungligen postat av
ZiggeZiggarett
Det är nog minst 70/70 att det blir rätt.
- Bo Larsson
Och hur går det ihop? Skolka du från alla matte lektioner eller var gick du i skolan egentligen?
Citat:
Ursprungligen postat av
Sillsvin
Är du blind? Isåfall kanske du ska börja fundera på att märka tröjorna på något sätt så att du tar rätt.
Ibland chansar jag för skoj skull. Med det har jag märkt att det blir fel mer än hälften av gångerna. Det gav mig iaf nånting att ta upp på flashback
Citat:
Ursprungligen postat av
prostetnic
Det kan finnas massor av faktorer där som skulle kunna göra att chansen inte är 50/50.
När du säger att det inte är fåtal försök så är det som sagt att folk nog har felaktig uppfattning om vad som i sammanhanget kallas få försök.
Tro mig, jag har gjort såna försök flera gånger. Annars skulle jag ju inte framhäva min teori här.
Citat:
Ursprungligen postat av
jagvaeljerdinorder
Nej, chansen är 50/50, och inte mindre, ifall du litar på alla du pratat med, lyssnat på, och tror att du förstått, eller vet att du förstått, som jag vet du kan förstå, ifall jag vill att du ska förstå.
Om det är 50/50 och inget annat varför blir det fel för mig betydligt mer än 50 procent. Måste ju finnas förklaring för det om min teori skulle vara fel.
Citat:
Ursprungligen postat av
Keithgumbaj
Den stora frågan är ju hur du har fört statistik över detta? Om du kan redovisa statistiken så är det också betydligt enklare att ge ett bra svar.
Tycker du jag borde ha dokumenterat alla mina chansningar?