2023-11-21, 10:12
Medlem
Awards avatar
Hej,

Då massageolja med syfte för kroppen, med en betydande egenskap samt beskrivning har en skön effekt på ballen att må extra fint inte passar in i kroppsvård, så kopierar jag in min tråd här istället då jag fick ett inlägg jag önskar spinna vidare på men ej kan skicka PM:

Citat:
Jag var häromdagen på thai massage. Jag fick frågan om "happy ending", vilket jag godtog och senare begav mig till jobbet.

Under hela dagen igår var ballen som kvartsballe ( svullen/uppblåst på ett skönt sätt ) fast lealös och mjuk. Riktigt skön känsla, men jag kommer ej tillbaka till den platsen p.g.a jobb ( befinner mig dessutom utomlands ) och undrar om någon vet vilken sorts olja de använder vid thai massage ställen? Använder de samma sort i allmänhet eller vet någon vart man kan kolla på de olika sorterna?

Någon som vet varför ballen kändes så skön efteråt och hur man kan återskapa den känslan hemma?

M.v.h.
Senast redigerad av Award 2023-11-21 kl. 10:19.
Citera
2023-11-21, 10:22
Avstängd
Kräm eller olja? Du skriver båda delar. Då samtliga ställen säkert använder olika och sannolikt så billiga som möjligt, så lär svaret vara omöjligt. Det finns en uppsjö med oljor för intim kontakt på marknaden, sök.
Citera
2023-11-21, 11:24
Medlem
pn222jws avatar
Arnica-olja tycker jag är en riktigt bra...nästan som liniment.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in