2023-11-20, 23:06
Medlem
Om ni dricker öl endast för o bli full, vilken % på ölen kör ni på?
2023-11-20, 23:09
Avstängd
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dontcopymyname

Håller mig till öl mellan 5-5,5% ungefär. Köper inte öl bara för att procenten är högre då jag också vill njuta av den.
2023-11-20, 23:10
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dontcopymyname

Högsta procenten?
2023-11-20, 23:14
Medlem
olasvenssons avatar
Folköl dricker jag nästan alltid.
2023-11-20, 23:18
Jag skulle aldrig köpa öl ENBART för att bli full. Om det är mitt enda mål köper jag sprit.
2023-11-20, 23:22
Medlem
OneTaps avatar
tuborg e godast men ja e 2 meter lång o väger 120 panner så de e typ omöjligt o bli packad på vanlig öl :P förut när vi hade firma fest på mitt städ företag så drack ja 7 st heineken o en cider o kände inte ett dugg :P körde bil hem utan problem. så om ja ska bli packad på öl så dricker ja klassikern arboga 10.2. den har lite dåligt rykte men duger riktigt fint om den e is kall =) lättast e dock o svepa vodka eller tequila shots =)
Senast redigerad av OneTap 2023-11-20 kl. 23:24.
2023-11-20, 23:25
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
tuborg e godast men ja e 2 meter lång o väger 120 panner så de e typ omöjligt o bli packad på vanlig öl :P förut när vi hade firma fest på mitt städ företag så drack ja 7 st heineken o en cider o kände inte ett dugg :P körde bil hem utan problem. så om ja ska bli packad på öl så dricker ja klassikern arboga 10.2. den har lite dåligt rykte men duger riktigt fint om den e is kall =) lättast e dock o svepa vodka eller tequila shots =)

köp en alkohol-mätare
2023-11-20, 23:29
Medlem
Stenballes avatar
Jag begriper inte varför man vill bli full, men om man vill bli det så är väl öl inte det bästa att dricka, eller?
2023-11-20, 23:34
Moderator
Allaballawallas avatar
Citat:
Trådar om alkoholism, baksmälla och andra hälsorelaterade tillstånd skall postas i Medicin & Hälsa.

Trådar om trams, fylla och andra ovidkommande saker postas i annat lämpligt forum men INTE i alkohol.

Här diskuterar vi alkoholdrycker, alkoholkultur och därtill hörande spörsmål.

Trådar som avviker från detta kommer att låsas/Mod.

(FB) Viktigt - regler för alkoholforumet!

Tråd låst.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in