• 1
  • 2
2023-11-24, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FridayMike
1. Jag bor i en av de fyra största städerna i Sverige.
2. Bra tips. Nej, jag ska inte ta några uppdrag som gör mig offentlig.
3. Javisst. Det ska jag tänka på. Bra tips.
4. Njae, jag tror att jag klarar av den grejen. Hoppas jag.
5. Hihi. Jo, det har väl gjorts flera försök av journalister (och annat löst folk) att försöka provocera politiker i valstugor. Särskilt utsatta har väl Sverigedemokraterna varit? Naturligtvis.

Min teori är att de mest tokiga och extrema personligheterna hålls på avstånd hos partierna. Vi får inte höra talas om de mest märkliga förslagen och idéerna. Kanske tur det.

Använd mobiltelefon med inspelningsfuktion, låtsas att du kollar typ nyheter på mobilen och filma det som händer framför dig.

Jag vet av personlig erfarenhet att saker sägs av de mest betrodda i slutna sällskap, typ mellan skål och vägg, och där kan de mest hårresande saker sägas. Det gäller för dig att skapa förtronde för bunkergänget inom partiet och det finns bunkergäng i alla städer i alla partier, det är där man kan höra saker sägas som inte stämmer med de offentliga åsikter de driver utåt.

Jag har en gång haft möjligheten att prata helt ensam med min stads kommunalråd och denne har haft en annan åsikt privat än den som hen har inom partiet.
Citera
2024-05-20, 22:00
Medlem
För att ingen ska spekulera....
Jag har inget med Trollfabriken eller Tv4's avslöjande att göra.

😆🥳
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in