2023-11-18, 18:59
Medlem
På senaste tiden har jag fått massor med sporadiska problem att läsa Flashback när jag kör Opera vilket är min default browser. Jag får massa Error 400, hela tiden - men vissa dagar funkar det.

Någon som har liknande problem? Vad kan det bero på? Alla andra sidor funkar bra.

Sorry om detta är fel forumdel, mod får gärna flytta om det är så.
Citera
2023-11-18, 19:09
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av q2q2
På senaste tiden har jag fått massor med sporadiska problem att läsa Flashback när jag kör Opera vilket är min default browser. Jag får massa Error 400, hela tiden - men vissa dagar funkar det.

Någon som har liknande problem? Vad kan det bero på? Alla andra sidor funkar bra.

Jag kör också Opera och har inga som helst sådana problem.
Citera
2023-11-18, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Jag kör också Opera och har inga som helst sådana problem.

Spännande. Var tvungen att köra chrome nu...
Citera
2023-11-18, 19:14
Medlem
Fummys avatar
Citat:

Tror inte det har med Opera att göra för det där brukar hända lite då och då.
Problemet ligger snarare hos flashback tror jag.
Citera
2023-11-18, 19:50
Medlem
Onanikrems avatar
Brukar få det där med då och då, använder Chrome. Tror det har med kakorna att göra, rensa de så brukar det gå till sig, dock vill jag ibland ha kvar kakor till andra sidor.

Börjat köra Brave browser nu efter Youtubes tilltag att blockera Ad-blocker. Än så länge inga "Error" på den när jag kollar Flashback.
Citera
2023-11-18, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Brukar få det där med då och då, använder Chrome. Tror det har med kakorna att göra, rensa de så brukar det gå till sig, dock vill jag ibland ha kvar kakor till andra sidor.

Det verkade funka att rensa historiken och alla kakor. Suger ju men men, Tack!
Citera
2023-11-18, 20:35
Medlem
tastass avatar
Citat:
Det verkade funka att rensa historiken och alla kakor. Suger ju men men, Tack!

Har ställt in Opera att alltid rensa för flashback vid nedstängning av browsern, resterande historik och kakor består.
Citera
2023-11-18, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tastas
Har ställt in Opera att alltid rensa för flashback vid nedstängning av browsern, resterande historik och kakor består.

Smart, det kanske jag borde kolla då. Väldigt störigt att det funkar ibland men ibland är det helt kört.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in