2023-11-18, 12:40
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Vegas
Vilken machoman. Kniva två kvinnor... De måste utgjort ett direkt hot.

Nu är det polisen som omnämner offren som kvinnor. Det kan lika gärna röra sig om 2 transsexuella bodybuilders som utfört en könskorrigering. Vi vet inte deras pronomen än.
Citera
2023-11-18, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Nu är det polisen som omnämner offren som kvinnor. Det kan lika gärna röra sig om 2 transsexuella bodybuilders som utfört en könskorrigering. Vi vet inte deras pronomen än.

Fast statistiskt sett är det kvinnor som mördas av män/expartners. Så även här fast det verkade som jag hade fel med att den yngre var mannens partner.
Citera
2023-11-18, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Yes! LN 56 år + Buzz 43.

Philipinos.

Bu*z förnamn får man vibbar om att han är muslim, ABN.

Filippinerna har, likt Thailand, problem med muslimer som bråkar och har sig i delar av landet.

LN finns på en bild vid någon kristen begravning. Dock alla släktingar med efternamnet N syns med slöja.

Så troligen är iaf maken ABN muslim.
Det skiljer 13 år så LN har säkert haft ett tidigare förhållande och barn därifrån.

Dottern till LN är svårt att denne har ett annat namn, garanterat.
Citera
2023-11-18, 12:46
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Låter som ett fall av: Burn the coal, pay the toll.
Citera
2023-11-18, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QAnon
Nej.

Det är en thaijävel som avlidit.

Ok, MGMs namn låter inte speciellt thailändskt
Citera
Medlem
Fibonaccitals avatar
Om det ÄR Lorna så känner jag igen henne.

Hon bodde sidan om mig på. Fjällsyran 4 42448 Angered.
Jag såg flyttlasset. OM!!! det nu är hon!

På den adressen fanns det tidigare en kvinna som sålde kläder och smycken.

Lorna är en kvinna som är född den 20 februari 1967 och bosatt i Göteborg på Stataregatan 2 D. Hon flyttade till sin nuvarande lägenhet för 37 veckor sedan (den 1 mars 2023). Här bor hon tillsammans med Al Buz.
Senast redigerad av Fibonaccital 2023-11-18 kl. 12:50.
Citera
Medlem
bortmedhelaskitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Va har han med detta att göra då? detta verkar ju vara araber eller nånstans därnere

Om du läser det en gång till så kan det dölja sig ett kvinnonamn bakom asteriskerna.
Citera
2023-11-18, 12:48
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ja, jag tror de känns rätt, och gift med en i hyfsat rätt ålder. Så där har vi isf GM och BO. Ska vi bara pussla ihop vad hon i 30års åldern har med dessa att göra. En släkting till BO gissar jag
Bra jobbat! Alltid kul att flashbackdetektivisera.
Citera
2023-11-18, 12:49
Medlem
Finns en YT-video som kanske kan ge svar sök på 43-åringens namn vill inte länka ifall det skulle vara fel personer, samt att det finns barn med i videon och bildkollaget.
Senast redigerad av Psykbryt76 2023-11-18 kl. 12:55.
Citera
2023-11-18, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Bra jobbat! Alltid kul att flashbackdetektivisera.

Vi är långt ifrån i mål. Behöver inte ens vara dessa. Det är riktigt svårt att hitta dessa på sociala medier. Det är lättare att hitta Leffe som klappat till sin fru Monika om man säger så. Men de känns rätt som sagt, båda i rätt ålder och bor på rätt adress
Citera
2023-11-18, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedhelaskiten
Om du läser det en gång till så kan det dölja sig ett kvinnonamn bakom asteriskerna.

Jag är inte speciellt bra på utländska namn så det var svårt
Citera
2023-11-18, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Finns en YT-video som kanske kan ge svar sök på 43-åringens namn vill inte länka ifall det skulle vara fel personer, samt att det finns barn med i videon och bildkolaget.

Bra där! nu såg man att dom är asiater också, jag tar mig friheten att länka deras YT sida. Sen får någon hänga mig isf. Det kan väl inte skada eller?. Det är ju inte så att vi säger att det är dom de handlar om utan bara möjligtvis
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2023-11-18 kl. 12:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in