2023-11-18, 00:38
Medlem
Jag har en kvinnlig bekant som hävdar att när hon själv raggar på män så lyckas hon 4 av 5 gånger. Jag är fullt medveten givetvis om att det är mycket lättare för kvinnor men så brutalt mycket lättare? 4 av 5 gånger. P stjärnan Mia Khalifa är ännu värre och hävdar att hon aldrig misslyckats med det. Narcissistisk vanföreställning eller är det faktiskt så?

Jag skulle vilja ha lite mer input på det här med kvinnor som raggar själva istället för att vänta på att bli uppraggad. Är det verkligen så lätt?
Citera
2023-11-18, 00:47
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Jag har en kvinnlig bekant som hävdar att när hon själv raggar på män så lyckas hon 4 av 5 gånger. Jag är fullt medveten givetvis om att det är mycket lättare för kvinnor men så brutalt mycket lättare? 4 av 5 gånger. P stjärnan Mia Khalifa är ännu värre och hävdar att hon aldrig misslyckats med det. Narcissistisk vanföreställning eller är det faktiskt så?

Jag skulle vilja ha lite mer input på det här med kvinnor som raggar själva istället för att vänta på att bli uppraggad. Är det verkligen så lätt?

Jag tror nog att det är så om hon är en normal/average tjej och uppåt. På andra hållet är det nog svårare.
Citera
2023-11-18, 00:51
Medlem
Onanikrems avatar
Låter rimligt, ett sprut är ett sprut även om det är i en gris. Dock förbehåller jag mig, raggar hon på upptagna män tror jag inte hon lyckas 4 av 5 gånger. Där har mannen något att förlora för de 4 sekundernas sprut hon erbjuder.
Citera
2023-11-18, 00:53
Medlem
auruns avatar
Klart rimligt för en kvinna. Jag är man och kan säga att jag också lyckades minst 4/5 gånger under min singel- och raggperiod.

Nu kommer käfta emot men det gör det inte mindre sant. Mitt svar är relevant till TS fråga.
Citera
2023-11-18, 00:56
Medlem
Kalibreratkontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge

Det säger ju ingenting om du inte berättar hur snygg hon är.
Citera
2023-11-18, 01:00
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Tjejer är mer medvetna om vilken liga dom själva ligger i och därmed vilka dom bör ragga på till skillnad från killar som ofta har en helt skev uppfattning om den saken. Därför lyckas tjejer bättre än killar.
Citera
2023-11-18, 01:03
Medlem
maxatdunders avatar
Dagenes generation av män än oerhört desperata, så det stämmer säkert. Singelkillar på krogen är väl där för att få ragga lite, och eftersom det är så hög konkurrens tar väl de flesta det som går
Citera
2023-11-18, 01:14
Medlem
systems avatar
Maka söker kaka.

Hon väljer såklart de hon ser dig matcha med. Som kvinna har hon övertag och kan välja och vraka.

Skulle hon välja mig?
Skulle jag välja henne?

Troligen ”nej” på båda.
Citera
2023-11-18, 01:36
Medlem
che3s avatar
Det är nu så att herrar gärna vill tömma påsen, och för att göra detta så är de flesta inte så noga, det blir mera tömma och glömma.
Så det kan nog stämma hon blir en så kallad spermahink
Citera
2023-11-18, 01:38
Medlem
Ekofetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatelseshouldi
Tjejer är mer medvetna om vilken liga dom själva ligger i och därmed vilka dom bör ragga på till skillnad från killar som ofta har en helt skev uppfattning om den saken. Därför lyckas tjejer bättre än killar.
Skitsnack. Att få kuk är inte samma sak som att få ett lyckat skjut. Tjejers omdöme är lika kass, eller ännu mer kass, som förr. Därför så mycket hat från kvinnor mot män...för kvinnor tar inte ansvar för sina dåliga val.
Senast redigerad av Ekofett 2023-11-18 kl. 01:46.
Citera
2023-11-18, 01:46
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekofett
Skitsnack. Att få kuk är inte samma sak som att få ett lyckat skjut. Tjejers omdöme är lika kass, eller ännu mer kass än förr. Därför så mycket hat från kvinnor mot män...för kvinnor tar inte ansvar för sina dåliga val.

Inte alls skitsnack. Du vill förmodligen inte erkänna ens för dig själv att du har dålig koll.
Killar tycker ofta att dom förtjänar tjejer i högre ligor än dom själv. Det är en stor del av problemet. Tjejer vet bättre.
Citera
2023-11-18, 01:47
Medlem
Ekofetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatelseshouldi
Inte alls skitsnack. Du vill förmodligen inte erkänna ens för dig själv att du har dålig koll.
Killar tycker ofta att dom förtjänar tjejer i högre ligor än dom själv. Det är en stor del av problemet. Tjejer vet bättre.
Fortfarande skitsnack. Tjejer är väldigt lätta att manipulera.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in