2023-11-18, 07:52
Medlem
Där ser ni era incels hade ni satsat på en karriär som styckmördare så hade ni åtminstånne fått nån fitta.
Citera
2023-11-18, 08:11
Medlem
Hax.Pains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Det är Yin och Yang.
Brukar tänka att män och kvinnor är som materia och antimateria, pasta och antipasto osv

Män - Kvinnor
Starka - Svaga
Lojala - Illojala
Avskyr mördare - älskar mördare
Rasism - Antirasism
Osv.

En väldigt förenklad världsbild, men det finns definitivt viss grad av sanning i det.

Det var en mycket underhållande lista, skulle vi kunna få se en större variant i en egen tråd?
Citera
2023-11-18, 08:48
Medlem
GruppboendetFiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av che3
Det är inget nytt att kvinnor dras till bedrövliga brottslingar, men man måste ta i beaktan vilken typ av kvinnor det är.
Det är feta fula paddor som ingen annan vill ha, är de inte feta äckelpaddor så har det ett IQ typ fiskmås, det är helt enkelt skabbet som ingen vill ha, de må ha utsendet för sig men ack helt tomma däruppe, eller gamla knarkarluder

Man ser det här hos babbeluringar också. Ludren dras till de våldsamma gangsterbabbarna, om de utstrålar våldskapital. Det är mer naturligt i deras dysfunktionella babbekuluturer, det är så det är i deras hemländer också.
Citera
2023-11-18, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Där ser ni era incels hade ni satsat på en karriär som styckmördare så hade ni åtminstånne fått nån fitta.

Jo fast idag är det nästan synd om killar som har tjejer. Tjejerna är inte direkt bra ligg eller trevliga att umgås med.

Incels är nog vinnare egentligen.
Citera
2023-11-18, 08:55
Medlem
sfrges avatar
Jag kan tänka mig att det är lika för dömda kvinnor. Nu har vi änglamakerskan Lucy Letby ifrån England som dömts för sju spädbarnsmord.

33 år gammal, söt och med ett gulligt litet leende. När man ser henne så tänker man liksom:
"Hur i helvete kunde det gå så här"
Kan tänka mig att hon kommer att få ett och annat beundrarbrev från både män och kvinnor.

Nu vet jag inte hur det är med sex i kvinnliga fängelser men jag kan tänka mig att denna kvinna kan vara som en våt dröm för en äldre lesbisk medfånge.
Citera
2023-11-18, 09:02
Medlem
Driftstopps avatar
Kvinnor dras ju till pundare också. Vet flera kvinnor som är ihop med pundare trots att de inte själva är pundare eller har ens tanken på att knarka. Sitta hemma och knarka det tycker kvinnor är fint.

De är dömda för narkotika och inbrott och lever på existensminimum, knappt några tänder kvar i käften för allt tjack de dragit i sig.

Trots det har de en flickvän som inte ens är i närheten deras partners levnadsätt.
Barn har de med knarkaren också.
Senast redigerad av Driftstopp 2023-11-18 kl. 09:08.
Citera
2023-11-18, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofstom
Berätta om varför kvinnor är jakt på demon Peter Madsen???

För att han är ett riktigt psyko, och riktiga psykon visade sig vara riktigt bra avelsmaterial under en stor del av vår historia ,(Gengis Khan etc), kvinnor har med evolutionen utvecklat ett sexuellt selektionssystem som gör det vått i trosan för sådana slags män då deras mer primitiva del av hjärnan tror att de är bra avelsmaterial även idag, även fast så inte är fallet. Men deras KÄNSLOR säger så och kvinnor styrs av sina känslor.
Citera
2023-11-18, 09:16
Medlem
DonaldBidens avatar
Sexigt med ubåt!
Citera
2023-11-18, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 24KMagic
Kan bara hålla med, mest wt kvinnor som söker sig till dessa, lite svårt att tro någon tio poängare ställer sig i kön.

Återigen, som studier i ämnet visar, desto snyggare kvinna desto högre attraktion för våldsamma, aggressiva dominanta män.

Förnekelse lever ni i och det har kostat er erat land.
Citera
2023-11-18, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Jag kan tänka mig att det är lika för dömda kvinnor. Nu har vi änglamakerskan Lucy Letby ifrån England som dömts för sju spädbarnsmord.

33 år gammal, söt och med ett gulligt litet leende. När man ser henne så tänker man liksom:
Kan tänka mig att hon kommer att få ett och annat beundrarbrev från både män och kvinnor.

Nu vet jag inte hur det är med sex i kvinnliga fängelser men jag kan tänka mig att denna kvinna kan vara som en våt dröm för en äldre lesbisk medfånge.

Nej, detta är enkom ett kvinnligt fenomen, av evolutionära skäl.

Förnekelse.
Citera
2023-11-18, 09:20
Medlem
snurresprettiss avatar
Även Anders Behring Breivik har ju fått massa beundrarbrev från kvinnor genom åren.

Nej ibland fattar man verkligen inte hur folk är funtade?
Citera
2023-11-18, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge

När det gäller just henne så är det väl fråga om en sjuk person, men inte våldsam död. Alltså inte jämförbart med Juha Valjakkala. Letby jobbade på en avdelning för tidigt födda barn och hade tydligen skrivit en lapp som sade att hon dödade dem för hon inte klarade av att ta hand om dem. En slags "sen abort".
Men visst: Hon är ju knäpp på sitt eget lilla sätt, fast knappast på ett sätt som får tjejer att tända.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in