• 2
  • 3
2024-02-26, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drottningsaba
Hej Lars-1970, det man kan utläsa är att du jobbar på skolan? När du skriver i vi-form gällande anmälningarna? Spännande, är du en mullvad med viss moral!?

Törs man gissa att det var ett citat ur artikeln, där rektorn uttalat sig i vi-form?
Citera
2024-02-27, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dorodu
Törs man gissa att det var ett citat ur artikeln, där rektorn uttalat sig i vi-form?
Kan vara så, men underligt ändå att skolan informerar föräldrarna? Kanske ett citationstecken hade varit på sin plats? Har inte barnen berättat först för sina föräldrar? Har inte föräldrarna polisanmält både personen och skolan? Slapphäntheten, speciellt vid övergrepp mot barn är vida berömd på denna skola, TILLS media har ögonen på dem.
Citera
2024-02-29, 21:40
Medlem
Citat:
Hej Lars-1970, det man kan utläsa är att du jobbar på skolan? När du skriver i vi-form gällande anmälningarna? Spännande, är du en mullvad med viss moral!?

Hej dresserad,

Det jag lade ut i inlägget kom ordagrant från länkad NWT artikeln.

Mitt syfte är att neutralt belysa, då den anklagade vart friad... Men jag tror han kommer begå övergrepp igen. För att han är ovetande mentalt skadad.
Citera
2024-09-17, 08:36
Medlem
Blumensteins avatar
Är det samma case?

Citat:
Fritidsledaren på Engelska skolan i Karlstad står inför rätta för att under ett decennium ha smygfotograferat och kartlagt flickor.

Materialet – som användes för att skapa barnporr – var så omfattande att det inte kunde hanteras i polisens vanliga system.
https://www.expressen.se/nyheter/sve...elade-i-chatt/
Citera
2025-01-05, 12:14
Medlem
Citat:

Korrekt jobbade där (ej längre) och jag ansåg och anser att saker o ting behövde komma fram. Åtalet lades ned, men det är ingen tvekan om att det nuvarande juridikstuderade har en grov sexuell störning.

Han har hög prestanda och är omvittnat smart, men kommer begå sexbrott vad det lider.
Citera
2025-01-14, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars-1970
Korrekt jobbade där (ej längre) och jag ansåg och anser att saker o ting behövde komma fram. Åtalet lades ned, men det är ingen tvekan om att det nuvarande juridikstuderade har en grov sexuell störning.

Han har hög prestanda och är omvittnat smart, men kommer begå sexbrott vad det lider.
Intressant, då antar jag att du haft misstankar om flera saker på denna gudsförgätna skola? Kanske de många ändringar i betygskatalogen, de ”lärare” som totalt saknar utbildning, anmälningar till skolinspektionen, jävsituationer och jadajada?
Du har nog helt rätt om ”den juridikstuderande”, han var ju ett barn av denna skola. Tro mig, skolans svineri kommer snart till var var persons hem.
Citera
2025-01-15, 13:07
Medlem
Man-o-Hasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blumenstein
Citat:
Fritidsledaren på Engelska skolan i Karlstad står inför rätta för att under ett decennium ha smygfotograferat och kartlagt flickor.
Är det samma case?

https://www.expressen.se/nyheter/sve...elade-i-chatt/
Fotade han tjejer i omklädningsrummen och duschen efter gymnastiklektioner elller i korridorer på skolan? Det måste väl ha varit med en gömd kamera under omklädning och dusch det handlar om för att det ska anses som fekaktigt beteende.
Citera
2025-09-17, 22:29
Medlem
Måste väl finnas mer att säga om detta fall?
Vem är han? Vilken roll hade han på skolan?
Citera
2025-09-26, 08:11
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...m_medium=share

Är det här samma fall som det kommer en dokumentär om på HBO?
Citera
2025-09-26, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CampyloBakter
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...m_medium=share

Är det här samma fall som det kommer en dokumentär om på HBO?

Ja.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in