2023-11-17, 09:26
Medlem
HerrKaleuns avatar
Citat:
Everyone’s favorite foul-mouthed teddy bear is back!

Peacock has officially announced a premiere date for ted, the upcoming event series and prequel to Seth McFarlane’s hit film franchise.

What is ted about?
In this prequel to the ted films, it's 1993, and Ted’s (Seth MacFarlane) moment of fame has passed. He’s now living back home in Framingham, Massachusetts with his best friend, 16-year-old John Bennett (Max Burkholder), along with John’s parents, Matty and Susan (Scott Grimes and Alanna Ubach) and cousin Blaire (Giorgia Whigham). Ted may be a lousy influence on John, but at the end of the day, he’s a loyal pal who’s always willing to go out on a limb for friendship.

Premiär 1 januari 2024

Teaser:https://youtu.be/Ny38m68hI-8
Citera
2024-01-19, 00:14
Medlem
GrannenJrs avatar
Någon som har sett något avsnitt än? Då jag saknar inloggning till Peacock så får jag vänta ett tag till med att se serien
Citera
2024-02-06, 12:49
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrannenJr
Någon som har sett något avsnitt än? Då jag saknar inloggning till Peacock så får jag vänta ett tag till med att se serien

Har precis rakat igenom 6 avsnitt och har ett kvar.
Stundtals riktigt sjukt med sköna karaktärer .

8/10 ger jag serien . De har dock fått in en riktig PK-karaktär som drar ned betyget.

Måste inte ha Peacock då det räcker att han någon av de andra 1000-tals gratissidorna
som streamar filmer och serier .
Citera
2024-02-22, 18:48
Medlem
VoktorDodkas avatar
Första avsnittet finns nu på skyshowtime, jag gillart och kommer ge fler avsnitt en chans.
Citera
2024-03-21, 01:20
Medlem
buisnismannens avatar
Sett 5 delar än så länge. Skrattar rakt ut då och då. Minus till pk horan dom skohornat in.
Citera
2024-05-09, 19:12
Medlem
diseuses avatar
Förnyad för en andra säsong.

The Hollywood Reporter (Seth MacFarlane’s ‘Ted’ Series Renewed at Peacock):
Citat:
The NBCUniversal-owned streamer has ordered a second season of the comedy, a prequel to the two feature films that have the MacFarlane-voiced living teddy bear at their center. Peacock originally billed Ted as an “event series,” but it will now be an ongoing show.

The renewal comes about four months after Ted premiered on Peacock to solid ratings in January. It was the top streaming comedy in the United States for about two months after its debut, and Peacock says the series is its most-watched original to date. It also put up strong showings in other countries, notably on Sky in the U.K., FOX8 and streaming service Binge in Australia and Showcase in Canada.
Citera
2026-04-24, 12:09
Medlem
VoktorDodkas avatar
Så var andra säsongen till ända, i mitt tycke bättre än första säsongen. hoppas på ytterligare en säsong men i slutscenen lät det inte som att det blir något mer.
Citera
2026-08-31, 19:09
Medlem
dengo.dajordens avatar
Tips om var man kan se Ted 2 speciellt de avsnitt där Susan sitter i finkan.

Gratis, helst.
Citera
2026-08-31, 21:45
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dengo.dajorden
Tips om var man kan se Ted 2 speciellt de avsnitt där Susan sitter i finkan.

Gratis, helst.
Finns hos de senaste inläggen i denna tråden: (FB) Den enda tråden där vi tipsar om gratis streamingtjänster som är uppe och fungerar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in