2009-01-13, 21:58
Medlem
Bavaros avatar
Kul att läsa om en framgångsrik kille som är jordnära och tydligen mycket trevlig, det händer inte ofta på FB, way to go Nicke.

OT så verkar hela bandet vara sköna lirare, med distans till sin framgång och som rockstjärna. Helt enkelt trevliga killar som spelar jävligt bra musik eller gjorde ska det ju vara.
Citera
2009-01-13, 22:23
Medlem
Flus avatar
Vet någon hur han fått ärret i vänster mungipa?
http://img.nrk.no/img/272581.jpeg
Citera
2009-01-17, 10:14
Medlem
keysters avatar
Träffade på Mr Andersson och resten av Hellacopters i förrgår på en liveklubb i Sthlm. Vi tog lite fyllbilder, surrade loss över öl och måste säga att han var jävligt cool när jag och polaren kom fram dyngraka och öste beröm och tackade för alla jävla grymma låtar. jävligt cool snubbe måste jag säga!!
Citera
2009-01-17, 23:57
Medlem
wojteks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
Ingen aning men jag gillar't! För lite Jonah Hex i dagens rawk'n roll scen.
Citera
2009-01-18, 01:25
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wojtek
Ingen aning men jag gillar't! För lite Jonah Hex i dagens rawk'n roll scen.

Vet inte heller, men jag kan bidra med det rafflande skvallret att han har brytningsfel och använder kontaktlinser!
Citera
2009-03-02, 16:56
Medlem
pentrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flu

Nu drar jag upp denna tråd igen. Har ett svagt minne om att jag frågade detta på en utav de fyllefester jag haft med mannen ifråga för några år sedan. Tror han nämnde någon cykelolycka i barndomen. Såja, då var denna fråga höljd i mystikens dimma besvarad.
Citera
2014-01-22, 14:06
Medlem
Chemicaligulas avatar
Minns att musikbyrån sände ett avsnitt som handlade om Nicke för flera år sedan. Låg på youtube men verkar ha blivit borttaget. Någon som vet vart jag hittar programmet idag? Kanske någon till och med har lust att ladda upp det på tuben igen?
Citera
2015-02-26, 19:16
Medlem
Nu tycker jag vi blåser liv i denna tråden. Nicke har en lillebror som spelar i dödsmetal bandet Morbus Chron.
Citera
2015-03-21, 18:30
Medlem
hinhales avatar
Vi stod på samma konsert, fredagen. Roky Erikson P&L 2010. Jag var sådär klassiskt festivalfull (då man inte vet om man är rätt städad eller jävligt packad bara). Kände igen honom som fan, vände mig om, kom tillslut på vem han var. Visste att Imperial State Electric spelade. Klämde till med "Big Fan, big fan, så jävla fet spelning ni gjorde igår". Han tittade snett på mig. När jag tittade rakt på festivalprogrammet senare i vårt tält, insåg jag att ISE spelade på lördagen...cheers!
Citera
2015-03-22, 08:19
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wormshit
Nu tycker jag vi blåser liv i denna tråden. Nicke har en lillebror som spelar i dödsmetal bandet Morbus Chron.

Nicke själv spelar bas i frugans band Marys kids.
Citera
2018-08-18, 22:45
Medlem
Adelaides avatar
För en månad sen gifte han sig med Johanna från bandet Lucifer, där han även är trummis numera.
Citera
2023-08-30, 22:50
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utter
Nicke själv spelar bas i frugans band Marys kids.
Nej det stämmer inte. Micke är inte gift med Marianne Martinsen (Mary Carrie). Och jag har aldrig hört att. Icke spelar bas i något band och framförallt inte i Mary's Kids.
Nicke är gift med Johanna Sadonis som sjunger i Lucifer där Nicke spelar trummor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in