• 2
  • 3
2024-08-16, 13:17
Moderator
zanteras avatar
Jag har frvisso bara tit p en Mister York (och det kan nog variera frn stlle till stlle) men fr min del har det varit positivt. Den ligger vldigt nra en Max och om man ska hitta p ngot t.ex. g p bio s brukar det bli hamburgare innan. I jmfrelse s brukar Max bjuda p en ljummen burgare som kommit frn ngon uppvrmningslda och kalla pommes-stumpar som man frsker dippa utan strre framgng. Mister York r kanske inte 5/5 eller s men dr har man iaf ftt en varm burgare frn grillen som smakar ktt och pommesen har varit bttre. Gillar ven dipparna de har mer n t.ex. Max.

Dremot om jag ska hitta ngot negativt s r vl deras meny ganska liten, inte speciellt mycket spnnande dr om vi sger s. Om man bara r ute efter en enkel cheese eller det vanliga (tomat, sallad, dressing) s fungerar deras val, men r man bortskmd med Mcdonalds/Max och alla alternativ som finns dr s r det inte alls lika mycket hos Mister York.
Citera
2025-05-05, 05:30
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Ny artikel:

Citat:
Fem r senare har kedjan Mister York 22 restauranger och omstter 200 miljoner kronor.

I r siktar vi p att omstta 300 miljoner och ha 500600 anstllda, sger vd:n Gustav Haglund, 24.
https://www.expressen.se/ekonomi/mis...-for-miljoner/
Citera
2025-05-06, 05:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ny artikel:

https://www.expressen.se/ekonomi/mis...-for-miljoner/

Undrar ifall dom kommer redovisa hur mnga miljoner som kommer frn staten i form av bidrag?
Citera
2025-05-08, 10:22
Medlem
Kaenkelberries avatar
Kkade en California burgare p Mister York hromveckan. Det var en riktigt fin burgare med fina smaker . Detta var det nrmaste jag har kommit In-Out burger som jag har kkat i Sverige. Om man nu gillar det vill sga
Citera
2025-05-16, 23:57
Medlem
Sladdarens avatar
Snabbspolade igenom nt avsnitt med Burgerdudes dr de satt och gluffsade burgare p Yorken och skrt en massa hit dit. Nn som testat den dr burgaren med fikonmarmelad ?
Citera
2025-05-17, 00:02
Medlem
buisnismannens avatar
Dom ska ppna i Triangeln, Malm snart s d ska det bli att testa lite brjare dr. Vad jag lst mig till s hller de bra kvalit p vissa stllen och smre p andra stllen. S jag hoppas dom anstller rtt folk p den i Triangeln annars blir de inte lngvariga. Nra i anslutning finns bland annat Max, Burger king och McDonalds s gller hlla bra standard.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in