• 4
  • 5
2025-09-24, 15:15
Medlem
CygneRouges avatar
En underlig sak är att de har lökringar men erbjuder inte att byta ut pommesen mot lökringar i menyerna. De får beställas separat till rejält med pengar.
Citera
2025-09-24, 15:19
Avstängd
Vit-Brandbils avatar
Åkte förbi Erikslund i Västerås och där håller man nu på att renovera upp gamla Burger King och göra om det till Mr. York, ska öppna 25 november.
Har själv aldrig testat deras burgare men kanske kan bli av nu då även om jag håller mig borta från Erikslund så mycke det går, hatar alla dessa köpcenter.
Citera
2025-09-25, 22:27
Medlem
SiggeSpringnotas avatar
Hur är deras variant på tripple cheese?
Citera
2025-09-29, 19:32
Medlem
Vem0ths avatar
Hade vägarna förbi Häggvik vid kl 10:15 ute i god tid inför jobbet och blev påmind om att det fanns en nyöppnad Mister York. Såg noll personal i köket och tänkte a-jå, jag beställer från skärmen istället. Ser fortfarande inte någon i köket medans jag väntar, 10 minuter senare ser jag en personal och han kommer min burgare och allt. Okej, mysko tycker jag. Är denna mikrat från gårdagen eller något?

Den var perfekt stekt, hur fan kan Mister York göra detta så jävla bra? Det är verkligen smaken av karamelliserat kött följt av ljuvligt fettrikt kött. En kritik dock är att allt annat utöver själva köttet och brödet är så fantasilöst och förglömligt. Om Bastard och Phils har goda såser på burgaren men javisst... tråkiga burgare ändå eftersom köttet och brödet är fel behandlat medans Mister York gör just köttet och brödet perfekt.

Om Mister York gör om sina hamburgerdressingar så kommer dom bli oslagbara.
Citera
2025-10-11, 01:23
Medlem
Hur är priserna jämfört med McD och BK?
Citera
2025-10-12, 16:39
Medlem
Nattsmygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Hur är priserna jämfört med McD och BK?
Priserna är marginellt högre men för en hamburgare som inte varit nedfryst är det givetvis värt varje krona.
Mister York börja röra sig uppåt landet, en vacker dag kanske de intar Max/Frasses-territoriet Norrland?
Citera
2025-10-28, 09:34
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vem0th
Hade vägarna förbi Häggvik vid kl 10:15 ute i god tid inför jobbet och blev påmind om att det fanns en nyöppnad Mister York. Såg noll personal i köket och tänkte a-jå, jag beställer från skärmen istället. Ser fortfarande inte någon i köket medans jag väntar, 10 minuter senare ser jag en personal och han kommer min burgare och allt. Okej, mysko tycker jag. Är denna mikrat från gårdagen eller något?

Den var perfekt stekt, hur fan kan Mister York göra detta så jävla bra? Det är verkligen smaken av karamelliserat kött följt av ljuvligt fettrikt kött. En kritik dock är att allt annat utöver själva köttet och brödet är så fantasilöst och förglömligt. Om Bastard och Phils har goda såser på burgaren men javisst... tråkiga burgare ändå eftersom köttet och brödet är fel behandlat medans Mister York gör just köttet och brödet perfekt.

Om Mister York gör om sina hamburgerdressingar så kommer dom bli oslagbara.

Vad beställde du för burgare? Hur var stripsen?
Citera
2025-10-30, 22:49
Medlem
Testade det nyöppnade haket i Malmö och... fattade ingenting. Smakar ju bara salt? Skitdyrt dessutom. Ska med allehanda hyllningar i åtanke kanske ge dem ett försök till och testa en annan burgare.
Citera
2025-10-31, 09:36
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damnyou
Testade det nyöppnade haket i Malmö och... fattade ingenting. Smakar ju bara salt? Skitdyrt dessutom. Ska med allehanda hyllningar i åtanke kanske ge dem ett försök till och testa en annan burgare.

Jaså vad beställde du och hur mycket gick det på ?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in