2023-11-13, 20:46
Medlem
Lao Tzus avatar
Tyder detta på kommande stabilitet eller kommande förfall?
Citat:
Cameron blev Storbritanniens yngsta premiärminister sedan Earlen av Liverpool 198 år tidigare.

https://sv.wikipedia.org/wiki/David_Cameron

Citat:
DAVID Cameron has admitted his return to frontline politics is "unusual" - but insists he's ready to face "daunting challenges".

In a dramatic twist, the 57-year-old ex-PM was today granted a peerage by King Charles - allowing him to accept a role as Foreign Secretary.

https://www.thesun.co.uk/news/24716473/david-cameron-comeback-no10-reshuffle-suella/
Citera
2023-11-13, 21:11
Medlem
Säg vad man vill om Cameron, han är bättre än 80% av jönssarna idag. Sen tror jag inte att han kommer ha någon större påverkan på någonting.

Richy Sunnak eller hur fan man nu stavat hans namn är dock en idiot för att ha sparkat Suella Fernandes. Hon framförde bra kritik mot deras numera högst dysfunktionella polis och hur de inte gjort sitt jobb under hamaskravallerna. Blir inte bättre av att Londons borgmästaren öppet relativiserar kring knivbrott och islamismen. Det där landet blir mindre och mindre brittiskt för varje dag som går.
Citera
2023-11-14, 16:02
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mananas
Säg vad man vill om Cameron, han är bättre än 80% av jönssarna idag. Sen tror jag inte att han kommer ha någon större påverkan på någonting.

Richy Sunnak eller hur fan man nu stavat hans namn är dock en idiot för att ha sparkat Suella Fernandes. Hon framförde bra kritik mot deras numera högst dysfunktionella polis och hur de inte gjort sitt jobb under hamaskravallerna. Blir inte bättre av att Londons borgmästaren öppet relativiserar kring knivbrott och islamismen. Det där landet blir mindre och mindre brittiskt för varje dag som går.
Word! Camelot, umm, Cameron gör en Calle Biltdt och det är bra för Old Bull även om inget stort lär ändras.

Inrikesminister Ms. Sulan Braverman var modigare än någon man. En Brittisk Hjälte (inga hjältinnor), en Patriot och en Englandsvän som PK PM Richie Rich Sumack inte hade ballar själv för att behålla i sitt kabinett.
Citera
2025-11-24, 07:00
Medlem
Riksreptilens avatar
Detta verkar vara hans färskaste "äventyr".
Tyvärr lär orken att hjälpa till att irritera Kier Starmer och övriga i regeringen vara begränsad.

https://www.tv4.se/just-nu/4OZKCq0pj9zBXxHy1fPivA/david-cameron-har-drabbats-av-cancer?utm_source=tv4.se&utm_medium=shared_link

" Den före detta brittiska premiärministern David Cameron, 59, har drabbats av prostatacancer. Det rapporterar The Telegraph.

Han uppmanar regeringen i Storbritannien att införa screening, vilket även andra politiker lyft.

– Jag vill lägga till mitt namn i den långa listan med personer som efterlyser ett riktat screeningprogram, säger han i en intervju med The Times. "

59år ärrelatuvt ungt viljet kan tyvärr tala för mer aggressiv variant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in