2023-11-23, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bussmekanikern
Och i vilket syfte stängdes den av ? Pga han kan andas själv eller pga att han var bortom all räddning och fick somna in istället ?
Jag vet inte men jag tror din andra gissning är mest trolig.
Citera
2023-11-23, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SeagoddessII
Jag vet inte men jag tror din andra gissning är mest trolig.

Han lever !!
Citera
2023-11-23, 21:36
Medlem
Citat:
Som jag skrev så har jag bara hört det, men vissa saker sprids snabbt bland ungdomar
👍
Citera
2023-11-23, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karmaisabitch1
Han lever !!
Hur vet du?
Citera
2023-11-24, 13:00
Medlem
Citat:
Han lever !!
I vilken skick ?
Citera
2023-11-24, 17:34
Medlem
RadioaktivPotatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schaefer
SVT's var rätt intetsägande men ifs har GD bara "enl. uppgift" men jag klistrar in det iaf.

-"Enligt uppgifter till tidningen letade de efter ett föremål. Måndagen den 13 november ska en person ha setts på kajen vid Södra Skeppsbron. Enligt uppgifter till tidningen såg ett vittne hur personen dumpade ett vapenliknande föremål i ån utanför Erikshjälpen innan han försvann."

EDIT:
-"Efter klockan 16.00 avbröts insatsen och det är oklart vad den gett för resultat."

Polisen har fortsatt dykandet idag och hittat ett "vapenliknande" föremål.

Citat:
Det var vid lunchtid i torsdags som sjöpolisen kom till Gävle och inledde sin dykinsats. Både dykare och drönare användes.

Enligt uppgifter till tidningen letade dykarna efter ett vapenliknande föremål som enligt ett vittne ska ha dumpats i vattnet bakom Erikshjälpen, dagen efter skjutningen i Barrsätra den 12 november.
https://www.arbetarbladet.se/2023-11...stankt-foremal
Citera
2023-11-24, 17:40
Medlem
Citat:
Han lever !!

Några uppgifter om den skjutna återhämtat sig så mycket att polisen kunnat ställa några enkla frågor än ?

Om det är skott i huvudet som några hävdat tidigare I tråden är detta osannolikt även om inga omfattande permanenta hjärnskador uppkommit, däå tillräckligt svullnad och lång nedsövning/koma kan ge minnesluckor rätt lång tillbaka före skadan.
Citera
2023-11-25, 00:02
Medlem
Citat:
Jag hörde att han låg i respirator tills i lördags då den stängdes av..
En skatteutgift mindre 👍
Citera
2023-11-25, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyHans
Några uppgifter om den skjutna återhämtat sig så mycket att polisen kunnat ställa några enkla frågor än ?

Om det är skott i huvudet som några hävdat tidigare I tråden är detta osannolikt även om inga omfattande permanenta hjärnskador uppkommit, däå tillräckligt svullnad och lång nedsövning/koma kan ge minnesluckor rätt lång tillbaka före skadan.
1 skott i bröstet och 2 i huvudet har jag hört, om det stämmer lär han knapp kunna prata och ännu mindre minnas!
Citera
2023-11-26, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyHans

Han lever & det är de viktigaste i detta ärende.
2 skott i huvudet är spekulationer här ifrån så det stämmer nog inte

1 skott i öga, 1 i ryggen & 1 i handen är de som verkar mer sanning .

Nedsövd ? JA , men ingen respirator som stängts av i syfte att han är avliden iaf
Citera
2023-11-26, 08:54
Medlem
GamleJans avatar
Hur vet folk att han är död/lever/respirator osv? Sluta upp med att ge smulor. Skriv vad ni vet för folk som är genuint intresserade.
Citera
2023-11-26, 10:00
Medlem
Schaefers avatar
Citat:
Han lever & det är de viktigaste i detta ärende.
2 skott i huvudet är spekulationer här ifrån så det stämmer nog inte

1 skott i öga, 1 i ryggen & 1 i handen är de som verkar mer sanning .

Nedsövd ? JA , men ingen respirator som stängts av i syfte att han är avliden iaf

Arbetarbladet bla har återgivit det men du svävar ju själv på det med

"stämmer nog inte" och "är de som verkar mer sanning"

Ett skott i öga är väl ett skott i huvudet och ingen respirator har stängts av i syfte att han är avliden iaf

Då har en respirator stängts av i annat syfte då som att han kanske ska väckas ur sitt nedsövda tillstånd?

Som GamleJan skriver..... "skriv vad ni VET"
underförstått: "sluta skriv en massa trams som ni bara verkar gissa eller "jo jag hörde ngn som sa....."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in