2023-11-11, 18:36
Medlem
Är det någon som vet vilken förskola detta gäller?
2023-11-11, 18:46
Medlem
Livssynslurks avatar
Varför ska inte en förskolefröken kunna skrika till sig klassen?
Det har verkligen gått banans med nutidens småbarnsföräldrar som måste klaga på allt och dalta med barnen som att de vore världens frälsning.
Mer intresserad av vad det kan ha varit för jäkla självcentrerad förälder som anmäler en sådan skitsak, skäms.
2023-11-11, 19:00
Medlem
Det verkar ha varit någon anställd som sagt till och därmed ledningen. Jag undrar eftersom en bra pedagog till mitt barn abrupt slutat utan någon som helst förklaring. Tänker om det kan bero på detta
2023-11-11, 20:09
Medlem
Livssynslurks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mdmama610
Det verkar ha varit någon anställd som sagt till och därmed ledningen. Jag undrar eftersom en bra pedagog till mitt barn abrupt slutat utan någon som helst förklaring. Tänker om det kan bero på detta

Just detta som är problematiken, föräldrar skriker högt bara för att någon höjt rösten. Du reagerar på samma sätt, tänk om denna tillsynes bra pedagogen har skrikit åt MITT barn att det inte ska springa ut mot gatan… tänk om det sätter men för livet och MITT barn inte blir det världsomvälvande geni som vi vet att den är.
2023-11-11, 21:20
Medlem
Hahha näääee inte riktigt. Vill ju veta om detta är varför en (som jag skrev innan) BRA pedagog slutat från ingenstans. Om man inte får förklaring så bildas ju spekulationer. Krävs ett jävla tålamod att inte skrika på sina egna barn ibland, ännu mer en hel barngrupp.
HusvagnSvenssons avatar

Moderatormeddelande

Postat av HusvagnSvensson 2023-11-12, 09:40
Moderator
Pröva Barn och familj, men i så fall med bättre trådstart. Låses

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här