2007-12-13, 14:02
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Inget fel på Isaksson/Elmander-modellen, som jag ser som den troligaste utvecklingen för ett ungt svenskt "proffs". Att göra en Pär Zetterberg är inte många förunnat. Tycker nog Ekdal gör rätt, han har 6-7 år på sig att hitta karriären, och ska ta de chanser han får.

- F.G
Det är rätt att ta chansen att gå utomlands, flytta hem kan man alltid göra likt Elmander/Isak.

Däremot kan jag tycka att just Juve som sagt inte är det bästa valet av de alternativ som fanns. Nu vet vi ju inte upplägget för alla alternativen, hur såg de egentligen ut?

Juve är ingen talangfabrik men man ska inte glömma bort att det finns väldigt många spelare i Serie A som har kommit från Juves ungdomslag eller A-trupp. Dock kan det snarare vara så att det beror på spelarnas talang från början och inte direkt på Juves förmåga att utveckla unga spelare.
Citera
2007-12-13, 16:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Albinoleffe ligger väl i topp i Serie B?

Möjligt, men jag håller inte på dom
Citera
2007-12-14, 13:55
Bannlyst
Elmander till United? Tydligen är United en av de klubbar som är intresserade av honom.
Citera
2007-12-14, 14:36
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Elmander till United? Tydligen är United en av de klubbar som är intresserade av honom.
Ja varför inte? en United transfer hade kanske höjt han till en ny nivå!
Citera
2007-12-14, 14:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Ja varför inte? en United transfer hade kanske höjt han till en ny nivå!

Tror han passar bra i England också. Stor, stark, bra på huvudet och sliter som ett djur.
Citera
2007-12-14, 15:42
Medlem
Pancevs avatar
Ja, hans attityd och inställning borde definitivt falla Sir Alex i smaken.
Citera
2007-12-14, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Ja, hans attityd och inställning borde definitivt falla Sir Alex i smaken.

Ja England och United känns helt klart rätt för en sådan som Elmander, skulle mycket väl kunna bli en jättesuccé.
Citera
2007-12-14, 17:34
Medlem
erikbes avatar
Historien om när Sir Alex ringer på hemma i Johans föräldrahem i Alingsås är en klassiker. Var han där och tränade som ung också?
Citera
2007-12-15, 15:46
Medlem
Den där jävla Elmander alltså.
Citera
2007-12-15, 15:55
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Den där jävla Elmander alltså.
Vad är det med han? en av svergies bästa anfallar för tillfället?
Citera
2007-12-15, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Vad är det med han? en av svergies bästa anfallar för tillfället?
Håller på att sabba mitt tips
Hur dåliga kan PSG vara på hemmaplan när Toulose saknar 9 man, (5 skadade och 4 avstängda)

EDIT: Nu satta han 2:an också haha. Killen måste gå till en bättre klubb och PSG borde riva sin arena och flytta så dem kan vinna på "hemmaplan" någongång.
Citera
2007-12-15, 16:14
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Håller på att sabba mitt tips
Hur dåliga kan PSG vara på hemmaplan när Toulose saknar 9 man, (5 skadade och 4 avstängda)

EDIT: Nu satta han 2:an också haha. Killen måste gå till en bättre klubb och PSG borde riva sin arena och flytta så dem kan vinna på "hemmaplan" någongång.
Hehe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in