Ser ut som att det är dags för Tibbling att byta klubb. 73 matcher i DIF, 74 matcher i Groningen, 75 matcher i Bröndby och 76 matcher i vilken klubb näst?
Albin Ekdal bänkad de senaste två matcherna, någon som vet om det är en skada eller bara tränaren som inte vill spela Ekdal? Är ju lite oroväckande inför EM om han inte får starta.
Albin Ekdal bänkad de senaste två matcherna, någon som vet om det är en skada eller bara tränaren som inte vill spela Ekdal? Är ju lite oroväckande inför EM om han inte får starta.
Sen uppdatering men en svensk född 2001 vid namn Fredrik Hammar fick göra sin tävlingsdebut för Brentford i FA-Cupen och fick 10 minuter mot Stoke City. Hammar har även fått sitta på bänken i några Championship matcher.
Inte så knotigt att Ekdal är skadeförföljd då han både verkar sakna både muskler och fett på kroppen. Oerhört smal för att vara en elitspelare. Tänk vilken potential om han lade på lite muskler.