Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
Kim fick återigen sämst betyg i Lyon.
Chippen slog till med en 3:a på betygskalan(10 max). Inte ofta man ser ett så lågt betyg.

Visst Källström har haft två (tre?) ganska dåliga matcher bakom sig men för inte så länge sen fick han flera 7 och 7.5 på rad och var utagen på mittfältet i franska ligans "dream team", så det går upp och ner. 5 och 5.5 är trots allt godkänt (eller hur är det nu?). Hela Lyon är i en liten svacka nu käns det som så jag är knappast orolig för kims framtid, när hans formsvacka närmar sig zlatan nivå ska jag omvärdera...
Chippen är en gåta dock. Han suger totalt nu och vore det inte för hans presstationer på de två senaste EM-kvalmatcherna skulle jag ha svårt att se honom i landslaget överhuvudtaget. Det har jag iofs ändå om han inte skärper sig.