2006-11-19, 14:26
  #157
Medlem
erikbes avatar
Jonas Olsson i Nijmeegen blev utvisad igår läste jag, inte första gången för honom va?
Citera
2006-11-20, 12:10
  #158
Medlem
Zdravkovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SolarKnife
Enligt dom matchrapporter jag skummat igenom så verkar han inte ha spelat något alls, inte ens suttit på bänken. Möjligtvis långtidsskadad eller något. Han måste väl ändå vara värd ett bättre öde än the championship?

Hur går det egentligen för Sebastian Larsson i Birmingham?
Som lokalpatriot så önskar jag verkligen att han får sitt stora genombrott snart.

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,935515,00.html
Citera
2006-11-20, 15:32
  #159
Medlem
Mr Babus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zdravkovic
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,935515,00.html
Supertalangen? AB måste skämta.
Citera
2006-11-20, 16:00
  #160
Medlem
xicozs avatar
Elmander till Barca!! http://expressen.se/index.jsp?a=759320
Är det inte lite tidigt för han att lämna Toulouse redan?
Citera
2006-11-20, 16:38
  #161
Medlem
Taggigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Babu
Supertalangen? AB måste skämta.
Enligt AB och andra svenska medier så var ju Bojan Djordjic vår näste superstjärna. Larsson är snäppet vassare än Bojan och måste väl då vara en supertalang?
Citera
2006-11-20, 17:36
  #162
Medlem
Frostnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vryzas
Källström hade tydligen ingen bra dag i Ligue 1. Någon som kan säga något mer om insatsen?

Lyon hade ingen bra dag överhuvudtaget, Källström var inte direkt sämre än någon annan (något bättre än Juninho kanske), en habil insats (hade ett vollyläge i början av matchen som gick utanför och nått mer skott som målvakten tog samt ett par ganska snygga uppspel till Carew (som hade en ännu sämre dag) men inget man höjde ögonbrynen över. Laget lyckades trots allt fulvinna som de brukar.
Citera
2006-11-20, 17:49
  #163
Medlem
Meanmachines avatar
Kim fick återigen sämst betyg i Lyon.

Chippen slog till med en 3:a på betygskalan(10 max). Inte ofta man ser ett så lågt betyg.
Citera
2006-11-20, 18:03
  #164
Medlem
Don Cribiaris avatar
Kim fick spela på Maloudas position som vänsteranfallare. En ovan position för honom, vilket jag tyckte märktes. Han såg lite vilsen ut vid fasta situationer och liknande. Han sökte sig hellre in i plan istället för att hålla sig till kanten. Det kändes som att kände sig lite osäker då han inte var med lika mycket i spelet som han brukar vara i sin mittfältsposition (som Juninho spelade på idag).

När han väl fick bollen tycker jag att han gjorde det bra, men han fick nästan inga passar. Vilket delvis har att göra med att han inte riktigt visste hur han skulle ligga i positionerna...
Citera
2006-11-20, 18:10
  #165
Medlem
Frostnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
Kim fick återigen sämst betyg i Lyon.

Chippen slog till med en 3:a på betygskalan(10 max). Inte ofta man ser ett så lågt betyg.

Visst Källström har haft två (tre?) ganska dåliga matcher bakom sig men för inte så länge sen fick han flera 7 och 7.5 på rad och var utagen på mittfältet i franska ligans "dream team", så det går upp och ner. 5 och 5.5 är trots allt godkänt (eller hur är det nu?). Hela Lyon är i en liten svacka nu käns det som så jag är knappast orolig för kims framtid, när hans formsvacka närmar sig zlatan nivå ska jag omvärdera...

Chippen är en gåta dock. Han suger totalt nu och vore det inte för hans presstationer på de två senaste EM-kvalmatcherna skulle jag ha svårt att se honom i landslaget överhuvudtaget. Det har jag iofs ändå om han inte skärper sig.
Citera
2006-11-20, 19:24
  #166
Medlem
cecels avatar
hur troligt är det att chippen stannar i Nantes en längre tid? varken han eller någon annan verkar ju trivas med att ha honom där
Citera
2006-11-20, 21:14
  #167
Medlem
Frostnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cecel
hur troligt är det att chippen stannar i Nantes en längre tid? varken han eller någon annan verkar ju trivas med att ha honom där

Nej han verkar inte alls passa i deras spel, sen att Nates numera är ett skitlag som förmodligen åker ner har kanske en del med saken att göra. Svårt att spela bra när inga av medspelarna gör det. Han har väl iallafall förmåga att spela i ett mittenlag i någon av de stora ligorna.
Citera
2006-11-20, 21:44
  #168
Medlem
the head honchos avatar
Helt sjuk Hedman-hype alltså, huvudnyheten på Sportbladet.se är alltså att Hedman hållit nollan mot Watfords reservlag under första halvlek.

http://aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,935690,00.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in