2024-07-17, 07:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smolov
Lagt en beställning på ett paket. Ganska novis på likande droger så ska bli intressant.
Kul alltid bra med lite psykadelia för rookies

Minns när ja börja doppa tårna i det i 16 års ålder
Citera
2024-07-17, 13:53
Medlem
JonnyPneumonics avatar
Dela bitarna med en kniv så att två bitar blir fyra bitar så kan du testa styrkan.

Sen är det lätt att portionera ut det.
Citera
2024-07-29, 15:42
Avstängd
Illuzionzs avatar
Så vilka märken innehåller muscimol och vilka någon tryptamin som det misstänks? Ser att vissa har angett namnet på företaget / märket men de jag letar upp på tex ST ser jag inte har något företagsnamn eller liknande på sig?
Senast redigerad av Illuzionz 2024-07-29 kl. 15:44.
Citera
2024-07-29, 16:33
Medlem
BalduinGrollers avatar
Köp riktig flugsvamp ist för sån där skit. Eller plocka själv så får du en trevlig stund i naturen.
Senast redigerad av BalduinGroller 2024-07-29 kl. 16:38. Anledning: Komplettering
Citera
2024-08-12, 15:45
Medlem
https://sumpansgodis.se/butik/hero-p...rt-dekoration/

Någon som har erfarenhet av dessa? Vad innebär 16g muscimol?
Har testat en del HHC tidigare men är nyfiken på psykedeliska.
Citera
2024-08-12, 23:02
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luckysss
Vad innebär 16g muscimol?

Det innebär att du inte har läst på och bör inte beblanda dig med det.
Citera
2024-08-13, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
Det innebär att du inte har läst på och bör inte beblanda dig med det.

Tack för informativt svar, då läser jag på själv istället för att få svar här från någon som redan testat...
Citera
2024-10-12, 17:16
Medlem
Opiaters avatar
Detta verkar vara den bästa tråden för min fråga då jag inte hittar någon specifik ang Heros..

Beställde 2 st fudge igår från hero vapes, någon som vet om det är 4-aco-dmt i dem eller om det är muscimol? Ser ju att det är ett par st som verkar någorlunda pålästa som säger att det är 4-aco.
Jag hoppas på 4-aco-dmt i alla fall, tack på förhand

Edit: tar för övrigt Mirtazapin 15mg som sömntablett varje kväll, borde jag avvakta något dygn med den ?

Mvh
Senast redigerad av Opiater 2024-10-12 kl. 17:56.
Citera
2024-10-13, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opiater
Detta verkar vara den bästa tråden för min fråga då jag inte hittar någon specifik ang Heros..

Beställde 2 st fudge igår från hero vapes, någon som vet om det är 4-aco-dmt i dem eller om det är muscimol? Ser ju att det är ett par st som verkar någorlunda pålästa som säger att det är 4-aco.
Jag hoppas på 4-aco-dmt i alla fall, tack på förhand

Edit: tar för övrigt Mirtazapin 15mg som sömntablett varje kväll, borde jag avvakta något dygn med den ?

Mvh

4-aco-dmt är en klassad substans så den är det inte. Jag gissar att det är någon ny eller tidigare upptäckt men oanvänd och oklassad forskningskemikalie som de använder men det är bara en gissning. Typ som alla gamla spicesorter, där skyltade dom ju inte heller med vilken substans det var de använde.
Citera
2024-10-13, 17:34
Medlem
Opiaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippytoad
4-aco-dmt är en klassad substans så den är det inte. Jag gissar att det är någon ny eller tidigare upptäckt men oanvänd och oklassad forskningskemikalie som de använder men det är bara en gissning. Typ som alla gamla spicesorter, där skyltade dom ju inte heller med vilken substans det var de använde.
Har du läst tidigare inlägg? Har ju varit 4-aco-dmt i dem även fast den varit klassad. Det där med Muscimol påstås vara marknadens kamouflage precis som "badsalt" var förr med uppåt RCs.

Jag VILL typ att det SKA vara någon tripp RC istället för Muscimol... Så man får en resa

Antar att min fråga kvarstår och lyder: är det fortfarande så att dem marknadsför det som Muscimol men i själva verket är RC trippisar eller bör jag förvänta mig Muscimol effekt?

Har även en del HXE som jag tänkt boosta med
Senast redigerad av Opiater 2024-10-13 kl. 17:38.
Citera
2024-10-14, 17:41
Medlem
Opiaters avatar
Det som är lite intressant är att om man kollar på t.ex S*mpans shop så visar exakt alla analyser att det är 71.51% Muscimol i alla gummies och även vapes, även när dem ska ligga på olika storlek av godiset och olika utlovade dosering per bit

Börjar tro mer och mer på OdCaBo right now
Citera
2024-10-29, 10:42
Medlem
Blir sjukt lugn men ändå glad. Köpte och prövade Heros tidigare, typ samma effekt men betydligt dyrare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in