• 9
  • 10
2023-11-10, 22:36
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjuvsmall
Blattar måste vara det sämsta moderjord skitit ur sig. Kommer det något bra ifrån blattar?
Nej inget alls. Blattar är enbart en belastning för samhället.
Citera
2023-11-11, 10:29
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Ta ditt rasistiska skit och kör upp det i arslet igen…
Ser du dig omkring så måste du vara blind om du inte ser att de flesta invandrare etc faktisk försöker anpassa sig, jobbar sliter och står i trots svårigheter som t ex sådana påhopp som du nu gjorde.

De som verkligen inte vill försöka anpassa sig och därmed förstör för sig själva och andra invandrare/flyktingar och för Sverige, är trots allt en liten liten minoritet sett till alla de som faktiskt försöker anpassa sig och få ett bra liv i ett nytt land.
Skitsnack. Dom bryr sig knappt om de minsta sociala regler, än mindre större kulturella skeenden.

Aldrig har jag fått en fråga av invandrare hur vi gör i Sverige tyvärr. Så extremt lojt intresse för det.

Och då snackar vi inte ens om våldet, det religiösa, skuggsamhällen, utnyttja det statliga osv osv.
Citera
2023-11-11, 10:43
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Skitsnack. Dom bryr sig knappt om de minsta sociala regler, än mindre större kulturella skeenden.

Aldrig har jag fått en fråga av invandrare hur vi gör i Sverige tyvärr. Så extremt lojt intresse för det.

Och då snackar vi inte ens om våldet, det religiösa, skuggsamhällen, utnyttja det statliga osv osv.

+1

Självklart finns det många bra invandrare och många klappmongon till Svenskar, men det beror ju på var man bor/ser utvecklingen också.

Ta Märsta, Stockholm, som exempel där jag besöker några veckor per år, även de "hårt arbetande" invandrarna fifflar något vansinnigt på sidan om, detta vet alla där. De äger alla restauranger och barer och gör inte rätt för sig. Oftast gör de skiten på pappret och skatteverket är nöjda ändå, men ibland blir det handgranat eller molotov för att få resultat. Och som du säger så är detta inte "våldet", utan företagare som utnyttjar staten, syns inte, och vanliga svennar tror att det är bra - går gärna dit och äter och dricker.

Våldet och skuggsamhället syns mer, på gatan. 10åringar som står vakt uta för portar, 13åringar som håller pickor en timme eller ett par dagar, har sett barn i åldern 6-8 som pratar om att "räven kommer schkjiuta den där killen snart". Det är små barn alltså, en tvärhand höga.

Blev OT för att jag svarade dig, men hör kommer OnT:
Invandrare tar en kundvagn (eftersom det är gratis), handlar för era skattepengar, rattar hem kundvagnen till miljardprojektet, lastar av och dumpar vagnen i diket. Nästa dag? Samma sak.
Senast redigerad av Jahbrah 2023-11-11 kl. 10:45.
Citera
2023-11-11, 10:48
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahbrah
+1

Självklart finns det många bra invandrare och många klappmongon till Svenskar, mem det beror ju på var man bor/ser utvecklingen också.

Ta Märsta, Stockholm, som exempel där jag besöker några veckor per år, även de "hårt arbetande" invandrarna fifflar något vansinnigt på sidan om, detta vet alla där. De äger alla restauranger och barer och gör inte rätt för sig. Oftast gör de skiten på pappret och skatteverket är nöjda ändå, men ibland blir det handgranat eller molotov för att få resultat. Och som du säger så är detta inte "våldet", utan företagare som utnyttjar staten, syns inte, och vanliga svennar tror att det är bra - går gärna dit och äter oxh dricker.

Våldet och skuggsamhället syns mer, på gatan. 10åringar som står vakt uta för portar osv, 13åringar som håller pickor en timme eller ett par dagar.

Blev OT för att jag svarade dig, men hör kommer OnT:
Invandrare tar en kundvagn (eftersom det är gratis), handlar för era skattepengar, rattar hem kundvagnen till miljardprojektet, lastar av och dumpar vagnen i diket. Nästa dag? Samma sak.
Ja det är ju flera i tråden som berättat om detta så förstår inte varför det där klappmongot som kommenterade mig innan ska leka pk-politiker på flashback.

Självklart finns det jättebra invandrare. Men i mitt huvud om jag hade flyttat till ett nytt land så hade jag frågat allt och alla jag kan "hur man gör". Många invandrare verkar ha mindrevärdeskomplex där dom ser det som en attack på sig själva att ens behöva anpassa sig det minsta lilla för att inte upplevas som väldigt avvikande.

Att det är svagt att intr vara "BÄST" redan från början. Den attityden är så rutten bara. Särskilt När man inte gör ett skit rätt eller bryr sig ett skit om andra.
Citera
2025-07-02, 13:25
Medlem
Masingas avatar
Smutsiga blattar som kör hem varorna i kundvagn och sedan dumpar vagnen på gatan eller närliggande bostadsområde. Så jävla trött på dessa skitfolk!

Skulle man inte kunna göra så att man blir tvungen att scanna en QR kod som är kopplad till en ID handling, det gör då kundvagnen personlig när man ska handla. Då har man ett ansvar att ställa tillbaka vagnen, gör man inte det så vet butiken vem som tagit vagnen.

Låter kanske lite drastiskt men dessa skit människor kan ju inte bete sig.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in