Det är klart, att man vill exponera lögnare också, ena dagen har man ont i snoppen efter att ha haft sex med fyra superheta tjejer samtidigt, senare ber han om råd för att få till det via Tinder.....
Visst, det förekommer sådana trollinlägg, där TS beskriver "problemet", men måste häva ur sig att det har att göra med sin 15 miljoners-villa. Meningen är naturligtvis att skryta anonymt, o oftast så är det rena fantasier. Folk kanske mår bättre av att försöka tuta i andra att han är miljardär?
Men jag brukar koncentrera mig på ämnet i den aktuella tråden, oavsett om det finns trams i andra inlägg, men som sagt, där har ni en poäng med det! De flesta trådar är ju seriösa ändå. Jag har själv förvrängt några händelser o historier här, men det är för att jag inte ska bli outad (och endast sånt som inte spelar någon roll för situationen)...
Tillägg:
Citat:
Ursprungligen postat av
Bone Collector
Du har två tänkbara anledningar att inte ta åt dig av förolämpningen:
1. Om du inte skäms över att vara en person som tar kokain så borde du inte heller ta åt dig av att bli kallad "jävla kokaintorsk".
2. Om du längre håller på med kokain så finns det ingen anledning att bli kränkt av "jävla kokaintorsk" eftersom du inte är det.
Jag tar inte åt mig längre, har hängt här länge (med andra konton, men valde att göra ett nytt, bla just för att inte få en massa skit pga tidigare misstag man gjort). Det är ändå onödigt, det kanske finns dom som tar illa upp, så lämnar dom forumet istället? Tyckte jag läste att dagens ungar (födda efter 2000) är känsligare på ett annat sätt än vi hårda 70-/80-talare o tidigare. Men, jag vet inte, jag har inga egna barn? Men det är OT.