2024-05-10, 21:55
Avstängd
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaniljljus
Hade varit kul, men jag tvivlar på det. Bästa vi får lär bli Petra Mede som sjunger Waterloo kanske ..

Troligare att morgondagens artister gör det. Vilka det nu är. Carola, Loreen + några utländska artister.
2024-05-10, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flesh-flute
Whatever you say tovaritsch 😁 Säg inte att jag hit a nerve or something? Stackars liten, klart att du ska få krama Putin och hata judar ❤️

Hahahaha nu är du ju ute och cyklar. Men helt ärligt, whatever helps you sleep at night, även om det nu är att anklaga folk för att vara ryssar (vilket känns som en jävla förolämpning..)

Hursomhelst, tillbaka till trådämnet. Jag gillade Irlands bidrag. Konstigt som fan.
2024-05-10, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
Låter lite John Wayne över dig nu. Han sade väl nåt i stil "För min del får man gärna göra parkeringsplats av hela skiten" och syftade på Vietnam.

Men visst bygg en parkeringsplats av Malmö och skicka hem muslimerna.
Nu syftade väl han på Eurovisions spektaklet men okej
2024-05-10, 21:58
Medlem
Citat:
Troligare att morgondagens artister gör det. Vilka det nu är. Carola, Loreen + några utländska artister.

Det kanske blir någon powerlåt med alla bidrag som vunnit ESC för Sverige? Typ Måns, Loreen, hela det gänget som framför Waterloo eller typ Dancing Queen.
2024-05-10, 21:58
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Ines-
Vad är ditt problem? Du kallar inte mig för lögnare. Jag utgår från vad det hittills rapporterats om. Publiken har ju noll koll på vad som skett så varför reagerar man med att bua vid beskedet från scen. Låt produktionen sköta sitt jobb oförskämda drägg.

DU: "Artisten är alltså våldsam mot kvinnor i tv-produktionen. Bort med honom! !
Det är förtal!

Jooist är inte avstängd eller dömd för något men du säger han är.

Jooist är fortfarande med i Eurovision och du vet inget och DU ljuger som en gris skriker högst dvs en Nazist.

2024-05-10, 22:00
Medlem
Awkwardmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flesh-flute
Jag tvivlar på att på att ABBA vill dö sprängda till pyttipanna av Malmö-arabiska frihetskämpar

Hörde en ’läcka’, nämna att dom kommer i ”någon form”, gissar att det är den virtuella abba (med möjligt irl cameo).
2024-05-10, 22:00
Avstängd
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaniljljus
Det kanske blir någon powerlåt med alla bidrag som vunnit ESC för Sverige? Typ Måns, Loreen, hela det gänget som framför Waterloo eller typ Dancing Queen.

Fast hade varit grymt kul om i allafall Agnetha dök upp och sjöng låten med Carola och Charlotte Perrelli.
2024-05-10, 22:02
Medlem
colis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Han suger ju. Han borde diskas bara för sin fientliga inställning mot Eden Golan, den är inte sportslig. Äckligt också att vara elak mot en yngre tjej, jävla misogyna, priviligierade äckel.
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Hur är han misogyn? Ska yngre tjejer vara befriade från kritik? Hur var han elak?

Har var fruktansvärt otrevlig, oartig och osportslig mot en medtävlande yngre tjej.
För att hon representerar ett land vars politik han själv inte gillar.
Något som hon naturligtvis inte är ansvarig för och som absolut inte är ett diskussionsämne som hör hemma i den här musiktävlingen.

Han borde stängas av redan på grund av sitt beteende under hennes intervjuv. Oavsett om han gjort fler dumheter.

Citat:
Ursprungligen postat av DirtyDiggerNick
Holländska flaggan är nu nedtagen utanför deras loge tydligen.
Känns som att det närmar sig ett uttalande om hemfärd för Nassen.
Det vore helt rimligt.
Medlem
Jeff.Becks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
DU: "Artisten är alltså våldsam mot kvinnor i tv-produktionen. Bort med honom! !
Det är förtal!

Jooist är inte avstängd eller dömd för något men du säger han är.

Jooist är fortfarande med i Eurovision och du vet inget och DU ljuger som en gris skriker högst dvs en Nazist.

Jooist är med största sannolikhet diskad. De väntar tills att efter kvällens genrep är avklarat med att konfirmera det för att inte störa de andra artisternas framträdanden. Det är i alla fall vad jag tror.
Medlem
Citat:
Fast hade varit grymt kul om i allafall Agnetha dök upp och sjöng låten med Carola och Charlotte Perrelli.

Åh, det hade fan varit kul ändå när man sitter där framför TVn med en påse chips. Eller så kanske de kör en variant på hur ABBA haft konserter nu på sistone, med hologram eller hur det nu var som de gjorde.
2024-05-10, 22:03
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coli
Har var fruktansvärt otrevlig, oartig och osportslig mot en medtävlande yngre tjej.
För att hon representerar ett land vars politik han själv inte gillar.
Något som hon naturligtvis inte är ansvarig för och som absolut inte är ett diskussionsämne som hör hemma i den här musiktävlingen.

Han borde stängas av redan på grund av sitt beteende under hennes intervjuv. Oavsett om han gjort fler dumheter.

Det vore helt rimligt.

Det enda han gjorde var att fråga "Why not?" ang att hon inte behövde svara på frågan som den polska journalisten ställde.
2024-05-10, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Har du inte ens koll på att du själv är misogyn så fattar jag att du inte ser att han är det när han först mobbar en tonårstjej inför medier som redan är extremt hårt diskriminerad av den rasistiska publiken- och sen börjar misshandla en annan kvinna fysiskt.
Det sista är verkligen inte belagt! Kan handla om en putt och fotografen blev hämndlysten

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in